Gå til innhold

Nådd vektmålet mitt men..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har gått fra str 48/50 til 36/38.

Det sitter i hodet. Jeg ser realiteten på bilder, men skvetter av speilbildet. Føler jeg ser samme dama med str 48 jeans når jeg ser meg i speilet med str 36 på. Først når jeg ser bilder, gjerne gruppebilder eller familiebilder, så ser jeg aha, jeg er jo ikke den største i rommet lengre. 

Logisk sett vet jeg at jeg har sunn vent. Men hodet henger ikke med.

Det er seks år siden jeg kom meg inn i str 36/38 I stort sett alle butikker. Så det virker ikke som det skal gå over. 

Anonymkode: 7669c...7ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har gått fra str 48/50 til 36/38.

Det sitter i hodet. Jeg ser realiteten på bilder, men skvetter av speilbildet. Føler jeg ser samme dama med str 48 jeans når jeg ser meg i speilet med str 36 på. Først når jeg ser bilder, gjerne gruppebilder eller familiebilder, så ser jeg aha, jeg er jo ikke den største i rommet lengre. 

Logisk sett vet jeg at jeg har sunn vent. Men hodet henger ikke med.

Det er seks år siden jeg kom meg inn i str 36/38 I stort sett alle butikker. Så det virker ikke som det skal gå over. 

Anonymkode: 7669c...7ce

Jeg er omvendt, men som sagt tilfreds. Jeg føler meg fin i speilet, men når jeg ser bilder av meg ser det fremdeles ut som om jeg er fryktelig stor. Jeg har en bmi på i underkant av 25 nå. Men som sagt; jeg er fornøyd med hva jeg har fått til. Vekta lyver tross alt ikke. Jeg unngår bare bilder av meg selv i helfigur🙈 

Anonymkode: 08caf...b05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Går ned mange kilo, men midjemålet minker ikke. Det synes jeg er litt rart. Et kg skal tilsvare 1 cm rundt livet. Men slik er det nok ikke. Har gått ned 11 kg. Er i utrolig bra form. 

Anonymkode: 7cfcc...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...