AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Jeg skulle krysse en vei i dag, og plutselig er det en person inni en bil som klikker helt. Jeg får ikke med meg hva som er problemet før vedkomne drar ned vinduet på bilen og bare «faen ta deg, jævla idiot», i mens vedkomne skriker og brøler. Jeg har PTSD, og skvetter til og blir redd, og skjønner fortsatt ikke hva som skjer, om det er jeg som blir skjelt ut eller en annen. Jeg spør noen som går forbi og det viser seg at sjåføren klikket pga. en person med elsparkesykkel. Jeg forstår at det er irriterende at folk sperrer veien eller bare kjører uten å se seg for, men hallo? Trenger ikke å skrike, brøle og opptre helt ustabilt av den grunn. Sånne folk skremmer jo andre. Hva er det med folk som bare klikker helt på fremmede og skjeller de ut med masse skjellsord? Er ikke første gang jeg har vært vitne til sånt spetakkel av vilt fremmede. Ikke rart man blir redd fremmede når folk bare klikker helt for den minste ting. De kan jo umulig ha det godt med seg selv når de tar vreden ut på andre på den måten. Anonymkode: b2566...b94 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #2 Skrevet 17. juni 2021 Dere fungerer vel som minus på hverandre da. Ingen av dere takler mer negative følelser, så da må det vel ut, og de tenker: heller deg enn meg. Anonymkode: eb54c...1af 1
Svartfugl Skrevet 17. juni 2021 #3 Skrevet 17. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skulle krysse en vei i dag, og plutselig er det en person inni en bil som klikker helt. Jeg får ikke med meg hva som er problemet før vedkomne drar ned vinduet på bilen og bare «faen ta deg, jævla idiot», i mens vedkomne skriker og brøler. Jeg har PTSD, og skvetter til og blir redd, og skjønner fortsatt ikke hva som skjer, om det er jeg som blir skjelt ut eller en annen. Jeg spør noen som går forbi og det viser seg at sjåføren klikket pga. en person med elsparkesykkel. Jeg forstår at det er irriterende at folk sperrer veien eller bare kjører uten å se seg for, men hallo? Trenger ikke å skrike, brøle og opptre helt ustabilt av den grunn. Sånne folk skremmer jo andre. Hva er det med folk som bare klikker helt på fremmede og skjeller de ut med masse skjellsord? Er ikke første gang jeg har vært vitne til sånt spetakkel av vilt fremmede. Ikke rart man blir redd fremmede når folk bare klikker helt for den minste ting. De kan jo umulig ha det godt med seg selv når de tar vreden ut på andre på den måten. Anonymkode: b2566...b94 Nei, det er jo verken normal eller akseptabel oppførsel! Ikke rart du bøe redd, men heldigvis gikk det bra, om ikke annet.❤ 1
Laraa Skrevet 17. juni 2021 #4 Skrevet 17. juni 2021 Jeg ble skjelt ut av en fremmed fordi jeg var for tynt kledd. Det regnet og var kaldt og en tilfeldig fyr så stygt på meg og nærmest ropte: Fysj, kle på deg da. Det er kaldt!! Jeg: Jeg tåler godt kulde. Han: ja TYDELIGVIS!! 😳 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #5 Skrevet 17. juni 2021 Var vitne til en bilist som utagerte fordi bilen foran kjørte for sakte. Var helt gal og brølte: «Ditt jævla rasshøl», «fittetryne». Fikk helt sjokk jeg. Bilisten var en man på rundt 45-50 år.. Anonymkode: 5a532...dc1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 Sånne forekommer overalt. Å søke etter svar på hvorfor de er sånn er nytteløst. De fleste som utagerer på denne måten kommer dessuten til å være slik for alltid. Bare gå fredelig unna, ikke kom i konflikt med vedkommende, og pris deg lykkelig over at h*n ikke er naboen din/noen du må forholde deg til. Anonymkode: 01037...a1b 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #7 Skrevet 17. juni 2021 Har kjefta to ganger på folk jeg ikke kjenner i de siste ukene. Ene overholdt ikke båndtvangen i et område med mye rådyr, andre satt å fyra bål i ett område hvor det var knusk-tørt og ikke en vannkilde i nærheten. Hva skal en liksom gjøre? Be folk, som med vitende vilje bryter påbud, pent om å overholde dette? Dette er jo premie-egoister som er for dumme til å skjønne argumentasjon. Anonymkode: f1ff1...788 1
Adrenalina1 Skrevet 18. juni 2021 #8 Skrevet 18. juni 2021 Det er mange gærninger som aldri skulle gått løs.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #9 Skrevet 18. juni 2021 Datt av skiheisa da jeg var 11 år, satt fast i snøen og benet var helt vridd. En dame muligens 40 år kom å hevet stemmen med en aggressivt ladd tone til meg "flytt deg, du sitter i veien for alle andre!".. ye for jeg bare fallt av skiheisa med vilje. Anonymkode: 2e933...af0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #10 Skrevet 18. juni 2021 Adrenalina1 skrev (8 timer siden): Det er mange gærninger som aldri skulle gått løs. Jepp. Det finnes mange "tikkende bomber" der ute. Som sagt ikke første gang jeg har opplevd noe slik. Jeg ble heldigvis ikke mer redd enn akkurat de sekundene. Personen var jo i bilen og kunne ikke gjøre meg noe fysisk. Men ekkelt å bevitne. Anonymkode: b2566...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå