AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Del Skrevet 15. juni 2021 Hei! Jeg lurer på hvor dere finner hekleoppskrifter? Er det noen gode nettsider eller må man kjøpe bøker/blad et sted? Har funnet noen nettsider, men synes utvalget er begrenset. Anonymkode: 57246...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Del Skrevet 15. juni 2021 Hva vil du hekle da? Jeg synes jeg finner oppskrifter når jeg googler hva jeg vil lage + hekle (evt. chrochet hvis du kan lese engelske oppskrifter). Ellers har jeg funnet mye fine oppskrifter på garnstudio.com Anonymkode: 07311...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Del Skrevet 15. juni 2021 Ja, det er mye å finne hvis man googler på engelsk, men da synes jeg det er vanskelig å oversette hvilken garntype jeg trenger. Anonymkode: 57246...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 16. juni 2021 #4 Del Skrevet 16. juni 2021 Strikke- og heklenettsamfunnet Ravelry har et vell av oppskrifter. Bare husk på at amerikansk og britisk hekleterminologi er ulik, så det kan være lurt å merke seg forskjellene. Her er Garnstudios ordliste. og her er en som viser forskjellene på britisk og amerikansk terminologi Når det kommer til å utveksling av garn, er dette er kjekt sted å begynne: https://yarnsub.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå