AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Har ikke hatt oppkast. For klarer ikke spy grunnet operasjon. Men er veldig kvalm. Vannaktig diare mange ganger til dagen, natt også. Er dette normalt ved omgangssyken? Anonymkode: f0c7e...021
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Du har ikke spist noe du reagerer på da? Eller som du ikke tåler? Kroppen min reagerer på samme måte om jeg spiser veldig sterk mat. Har opplevd lignende når jeg har hatt omgangssyken, men ikke diaré flere ganger om dagen og i tillegg på nattestid. Viktig å få i seg mye væske☺️ Anonymkode: 4e686...ed1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har ikke spist noe du reagerer på da? Eller som du ikke tåler? Kroppen min reagerer på samme måte om jeg spiser veldig sterk mat. Har opplevd lignende når jeg har hatt omgangssyken, men ikke diaré flere ganger om dagen og i tillegg på nattestid. Viktig å få i seg mye væske☺️ Anonymkode: 4e686...ed1 Spiste veldig sterk mat torsdag kveld. Ingen av de andre har reagert/blitt syk. Så tror ikke det kan være matforgiftning da? Synes det begynner å ta tid. Ingenting mat frister. Og når jeg prøver litt, må jeg rett på do etterpå. Og blir kvalm. Anonymkode: f0c7e...021
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spiste veldig sterk mat torsdag kveld. Ingen av de andre har reagert/blitt syk. Så tror ikke det kan være matforgiftning da? Synes det begynner å ta tid. Ingenting mat frister. Og når jeg prøver litt, må jeg rett på do etterpå. Og blir kvalm. Anonymkode: f0c7e...021 Omgangssyken hos meg er veldig sånn kastet på og forsvinner fort igjen. Men vi alle reagerer jo forskjellig. Tror du burde ta en tur til legen om det ikke gir seg ila dagen. 😕 Anonymkode: 4e686...ed1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Omgangssyken hos meg er veldig sånn kastet på og forsvinner fort igjen. Men vi alle reagerer jo forskjellig. Tror du burde ta en tur til legen om det ikke gir seg ila dagen. 😕 Anonymkode: 4e686...ed1 Men er vel ikke så mye en lege kan gjøre for å stoppe diare? Noe på apoteket som kan hjelpe da? Anonymkode: f0c7e...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå