Gå til innhold

Vi har masse sex, likevel har kjæresten vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært i forhold i 5 år og vi har hatt sex som kaniner, spesielt de to første årene. Han har alltid sagt at han elsker kroppen min og elsker å ha sex med meg, og har alltid vært frempå og hintet om sex flere ganger om dagen, og jeg har gitt etter selv om jeg ikke alltid har hatt lyst. Har nå oppdaget at han har vært utro, og tenker at det kan ikke være på grunn av mangel på sex i alle fall!

Vi har ikke krangler og ting er egentlig ganske greit, men jeg er kronisk syk og klarer ikke å gå så mye lange fjellturer i fjellet som han elsker.

Men det er jo ikke noen grunn til å være utro?

Har ikke konfrontert ham med det enda, med lurer på hvorfor menn er utro når de får mye sex hjemme?

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, vi hadde mye og god sex. Likevel benyttet han sjansen så fort han fikk mulighet til å være med andre. For hans del tror jeg det handla om jakten og spenningen, tror  ikke sexen var bedre med de andre. 

Anonymkode: d6e39...f18

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er utro uansett hvordan ting er på hjemmebane, så ville ikke tatt det personlig. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi alt som er nytt er veldig interessant for menn. Det er jaktinstinkt. Noen menn skjønner at å ligge med andre enn partneren er en idiotisk handling, men så er det noen som ikke klarer å holde seg. 

Anonymkode: 97dac...267

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det handler om at de ønsker å prøve andre damer. At de er lei den de har hjemme. Eller flukt fra noe. 

Anonymkode: 41f4e...742

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har vært i forhold i 5 år og vi har hatt sex som kaniner, spesielt de to første årene. Han har alltid sagt at han elsker kroppen min og elsker å ha sex med meg, og har alltid vært frempå og hintet om sex flere ganger om dagen, og jeg har gitt etter selv om jeg ikke alltid har hatt lyst. Har nå oppdaget at han har vært utro, og tenker at det kan ikke være på grunn av mangel på sex i alle fall!

Vi har ikke krangler og ting er egentlig ganske greit, men jeg er kronisk syk og klarer ikke å gå så mye lange fjellturer i fjellet som han elsker.

Men det er jo ikke noen grunn til å være utro?

Har ikke konfrontert ham med det enda, med lurer på hvorfor menn er utro når de får mye sex hjemme?

Anonymkode: a6c85...07d

Sånn var det her også. Alt var bra og stabilt. Sex 3-4 ganger i uka, sex to dager før han var utro. Merkelig opplegg. Antar at han ville ut av forholdet. 

Anonymkode: 4eaed...d20

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (3 minutter siden):

Menn er utro uansett hvordan ting er på hjemmebane, så ville ikke tatt det personlig. 

Jeg har møtt mange kvinner som også gjør sånt

Anonymkode: a3701...18b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har møtt mange kvinner som også gjør sånt

Anonymkode: a3701...18b

Ok? Fullstendig irrelevant. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror det handler om at de ønsker å prøve andre damer. At de er lei den de har hjemme. Eller flukt fra noe. 

Anonymkode: 41f4e...742

Ja. Variasjon, man spiser da ikke det samme hver dag? Jeg er kvinne og er enig i at jeg skulle gjerne likt variasjon. Men jeg er ikke singel, så da er det uaktuelt.

Anonymkode: 97dac...267

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du bør teste deg for kjønnssykdommer!

Ang. hvorfor noen er utro, det handler vel ofte om lav empati og lav impulskontroll kombinert med stort spenningsbehov.

Hvordan fant du det ut?

Anonymkode: 73c49...2ec

Fant kondomer i jakken hans da jeg sjekket lommene før vask 

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja. Variasjon, man spiser da ikke det samme hver dag? Jeg er kvinne og er enig i at jeg skulle gjerne likt variasjon. Men jeg er ikke singel, så da er det uaktuelt.

Anonymkode: 97dac...267

Men hvorfor være i et forhold, da? Er man singel, så kan man jo variere alt man orker.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor lenge det det er siden de har vært i bruk, men kondomene går ut i 2024...

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Sånn var det her også. Alt var bra og stabilt. Sex 3-4 ganger i uka, sex to dager før han var utro. Merkelig opplegg. Antar at han ville ut av forholdet. 

Anonymkode: 4eaed...d20

Gikk kjæresten din ut av forholdet da?

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke tenk på hvorfor og hvordan han var utro, start heller med å legge noen planer om hvordan du kan dumpe han og komme deg videre. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen unnskyldning mot utroskap. Men du skriver jo at du tidvis har sex uten å ønske dette selv. Det er vanskelig å beholde interessen for en dørmatte. Slutt å gjøre ting du ikke vil, det er uattraktivt det!

Anonymkode: 40418...394

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Men det er jo ikke derfor menn er utro...

Anonymkode: e18c9...59a

Hvorfor er menn utro?

Anonymkode: a88dd...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Har vært i forhold i 5 år og vi har hatt sex som kaniner, spesielt de to første årene. Han har alltid sagt at han elsker kroppen min og elsker å ha sex med meg, og har alltid vært frempå og hintet om sex flere ganger om dagen, og jeg har gitt etter selv om jeg ikke alltid har hatt lyst. Har nå oppdaget at han har vært utro, og tenker at det kan ikke være på grunn av mangel på sex i alle fall!

Vi har ikke krangler og ting er egentlig ganske greit, men jeg er kronisk syk og klarer ikke å gå så mye lange fjellturer i fjellet som han elsker.

Men det er jo ikke noen grunn til å være utro?

Har ikke konfrontert ham med det enda, med lurer på hvorfor menn er utro når de får mye sex hjemme?

Anonymkode: a6c85...07d

Ikke overtenk for mye, mannen søker spenning og er kåt..ikke verre enn det. Jo en liten ting til...hadde han følt følelsesmessig tilknytning til deg hadde han holdt pikken i boxershortsen, gi ham foten i ræva når du er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...