Capazitet Skrevet 20. november #6541 Skrevet 20. november Ein klassikar idag, Eternity frå Calvin Klein 1
Rotehøna_21 Skrevet 21. november #6542 Skrevet 21. november Siste rest av denne i dag 🥺 den passer perfekt i kulda, varm og god. 2
Capazitet Skrevet 21. november #6543 Skrevet 21. november Sommarferieminnet portugisiske Benamor Jacaranda
katties Skrevet 22. november #6546 Skrevet 22. november Willy Me, av Florence by Mills Den er ganske vegetal, grønn, ja, litt vill - som en blomsteråker. I bakgrunnen har den en del noter den deler med Baccarat Rouge 540, som jeg ikke er en fan av. Når jeg blir sliten av mine blomstrete og gourmande parfymer så er denne et friskt pust. Noe annerledes enn alt det som er populært i dag. En veldig rolig parfyme som kjennes ut som noe man kan lukte når man skal legge seg. Synes ikke akkordpyramifen er riktig da. Vil si den er aromatisk, deretter fresh spicy, pudrete, ambroxan, treaktig, blomstrete, og resten av det er egentlig uviktig.
tånegla Skrevet 22. november #6547 Skrevet 22. november I dag var det denne: https://fredrikoglouisa.no/produkt/bright-crystal-edt/?attribute_pa_storrelse=50-ml&gad_source=1&gad_campaignid=22329117339&gbraid=0AAAAADEe18Ks7EcxlNQrYjV0p1yihPrF0&gclid=CjwKCAiA24XJBhBXEiwAXElO38HYEMNMf9yw-J9ICC9SsSY0cpYi5fr5I45zPsSf49_Lss_Rl-WL4RoCR-cQAvD_BwE Synes duften forsvinner fort, og er glad for at jeg bare kjøpte en liten reiseflaske. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november #6549 Skrevet 23. november Elie Saab Girl of Now Shine Anonymkode: 479ac...8c4 2
Capazitet Skrevet mandag kl. 15:25 #6551 Skrevet mandag kl. 15:25 Happy new perfume! Versace Versense, preloved. 1
katties Skrevet mandag kl. 20:55 #6552 Skrevet mandag kl. 20:55 (endret) Enda en dag med 3 parfymer sammen 😅 Parfums de Marly Delina Exclusif, BDK Gris Charnel og Reminiscence Drageé. Skulle trodd dette var utrolig overkill å blande så mange parfymer, men fyyyy søren så bra de lukter sammen!!! Det lukter i hovedsak Delina Exclusif, men mer mystisk og treaktig pga Gris Charnel, og med en mandelnote pga Drageé. Det lukter mye mer komplisert og sexy enn det Delina Exclusif lukter på egenhånd. Hvis noen lurer så prøver jeg å ikke kjøpe så mye nye parfymer og ser heller om jeg heller kan finne gode kombinasjoner av de jeg allerede har Endret mandag kl. 20:57 av katties 1
Capazitet Skrevet tirsdag kl. 15:00 #6553 Skrevet tirsdag kl. 15:00 Norsk parfyme idag, Nude Beauty Mykonos
katties Skrevet onsdag kl. 20:25 #6554 Skrevet onsdag kl. 20:25 I dag valgte jeg igjen gourmand: en kombinasjon av Reminiscence Vanille Santal og Dragée. Vanille Santal er en usøtet, sandeltre-vanilje. En unisex og rolig duft. Dragée er bitter mandel, appelsinblomst og bittelitt sitrus. Appelsinblomsten i denne er veldig vakker og sitruslukten er svak, men tilfører en svak friskhet og holder seg lenge. Mannen min var stor fan av denne da han sa det lukter som det gjør ute om vinteren og gliste veldig; vanligvis er kan rimelig uinteressert i parfyme Det lukter som vinter ute fordi det er mandel, sandeltre, og denne friskhet av appelsinblomst/sitrus. På lengre avstand lukter sandeltreet litt røykaktig og man kjenner egentlig ikke appelsinblomst/sitrus-lukten - bare en ubeskrivbar friskhet 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå