Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden om hvilke klær man har på seg i dag så tenkte jeg det kunne være moro med en tilsvarende parfymetråd :) 

Kanskje vi blir inspirert til å prøve ut nye parfymer også :) Jeg er veldig glad i parfyme; har mine faste favoritter, men faller fort for fristelsen til å prøve nye. Har også blitt noen bomkjøp……typ lukter så godt på andre, men fullstendig huggorm på meg. Har solgt noen parfymer på Tise for å si det sånn….

I dag har jeg på meg Mojave ghost fra By Redo. Den har jeg hatt lenge og er en favoritt. Litt blomsteraktig, samtidig har den musk, rav og sedertre i bunnoter

image.jpeg.5b076ad43908ba8e0339f5f20647501a.jpeg

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok på meg litt Paradiso av Roberto Cacvalli. Elsker den parfymen!  Nettopp bestilt meg ny flaske, og gleder meg til den kommer :) 

Ellers har jeg en annen Cavalli-parfyme som heter Just her, den liker jeg, men kanskje litt tung noen ganger. 

Har også hatt en  fra La couvent masion, Aqua Paradisi. Trodde den skulle lukte for mye roser, men den var helt nydelig :) 

nå for tiden drømmer jeg om Born in Roma fra Valentino og det er salg på Fredrik&Louisa.... 🙈

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fire parfymer, to til fest og to til hverdags. I dag har jeg på meg Hugo Boss Orange Woman. 

 

boss-orange-woman-boite-et-flacon-du-parfum.jpg

Anonymkode: 5fd33...f30

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (2 timer siden):

Jeg tok på meg litt Paradiso av Roberto Cacvalli. Elsker den parfymen!  Nettopp bestilt meg ny flaske, og gleder meg til den kommer :) 

Ellers har jeg en annen Cavalli-parfyme som heter Just her, den liker jeg, men kanskje litt tung noen ganger. 

Har også hatt en  fra La couvent masion, Aqua Paradisi. Trodde den skulle lukte for mye roser, men den var helt nydelig :) 

nå for tiden drømmer jeg om Born in Roma fra Valentino og det er salg på Fredrik&Louisa.... 🙈

 

Born in Roma har jeg også skikkelig lyst på……vurderer den som en sommergave til meg selv 😬

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 minutt siden):

Born in Roma har jeg også skikkelig lyst på……vurderer den som en sommergave til meg selv 😬

da vil anbefale å gå inn på Fredik&Louisa, 30% nå! :) 

fordi du fortjener det ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 minutter siden):

Born in Roma har jeg også skikkelig lyst på……vurderer den som en sommergave til meg selv 😬

Den er så god! Men jeg veit om mange som har den, og derfor veit jeg ikke om jeg vil ha den, dette blir den nye black opium.

Anonymkode: c0252...df5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting, men etter jeg har dusjet ikveld ska jeg ta på meg Blue av Ralph Lauren 

Anonymkode: 11a1b...e2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig lite oppdatert på parfymer og aner ikke hva som er populært for tiden, men jeg elsker denne:

 

0-1357622.png

Anonymkode: 91033...013

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (9 minutter siden):

da vil anbefale å gå inn på Fredik&Louisa, 30% nå! :) 

fordi du fortjener det ;) 

Tomt på lager for 30ml…..men kanskje den er på tilbud i fysisk butikk også, må stikke innom i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 minutt siden):

Tomt på lager for 30ml…..men kanskje den er på tilbud i fysisk butikk også, må stikke innom i morgen :) 

Æsj, det var ergerlig. Håper de har i butikk! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 minutt siden):

Tomt på lager for 30ml…..men kanskje den er på tilbud i fysisk butikk også, må stikke innom i morgen :) 

Lyko har -15% På den da :) Tror det er helge tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang fikk jeg prøve på denne og ble helt forelsket. 😍 Men synes den er litt for dyr for meg og ikke har de mindre flaske heller. 😫 Kun Fredrik&Luisa som selger den.

 

1F873CC2-74AB-46FC-A835-8B9D0AE77EC4.jpeg

Anonymkode: c40f6...09e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg brukt Scarlet Poppy fra Jo Malone. En ny favoritt hos meg, blomstrende og søt med vanilje, akkurat som jeg liker det. 

Scarlet Poppy Cologne Intense 100 ml - Jo Malone London - KICKS

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Britney Spears Perogative rave. Helt grusom, lukter Dior Poison. Og hadde den vært bare bittelitt mere intens så hadde jeg tygget av meg armen, for jeg har vasket hender flere ganger uten at lukta har gått bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saph skrev (10 minutter siden):

Britney Spears Perogative rave. Helt grusom, lukter Dior Poison. Og hadde den vært bare bittelitt mere intens så hadde jeg tygget av meg armen, for jeg har vasket hender flere ganger uten at lukta har gått bort. 

Nå lo jeg 😅

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (14 timer siden):

Nå lo jeg 😅

Jeg å 🤣 Herlig beskrivelse 😁😁

Anonymkode: c40f6...09e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det The One, den har vært favoritt lenge, hatt flere flasker av den :) sitrus, fersken, plomme, vanilje og søt musk. Generelt så ser jeg et mønster at jeg liker parfymer som har vanilje i seg. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...