AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Del Skrevet 13. juni 2021 Av respekt for det som skjedde med Eriksen. Anonymkode: b9867...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Del Skrevet 13. juni 2021 Nei, synes heller dem andre landene burde gi mesterskapet til Danmark. Anonymkode: 36db0...4d1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Del Skrevet 13. juni 2021 Tenker de gjør som de selv synes er riktig, jeg. Anonymkode: a7271...328 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Del Skrevet 13. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Av respekt for det som skjedde med Eriksen. Anonymkode: b9867...20e På hvilken måte utviser de da respekt? Jeg vil si det er helt motsatt, de burde stå på og gjøre det knakende bra, av respekt for Eriksen. Hadde jeg vært ham, hadde jeg ønsket at laget gikk videre og gjorde en kjempejobb. Anonymkode: b26ac...21f 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ringhalelemur Skrevet 13. juni 2021 #5 Del Skrevet 13. juni 2021 Nå valgte vel det danske laget å fullføre kampen i går fordi Eriksen selv oppfordret til det fra sykesenga. Jeg synes laget skal gjøre det som føles rett for seg. Dersom belastningen ved det som skjedde blir så stor at de ikke orker å delta videre synes jeg at det er helt greit - men å trekke seg fra mesterskapet "i respekt" virker jo bare rart. Han er jo for det første ikke død, og Eriksen ønsker jo at de skal spille. De er jo fotballspillere - klart de ønsker å spille, og klart Eriksen ønsker laget skal fortsette uten ham. Det er jo naturlig. Å trekke seg vil jo ikke ha noe for seg - man oppnår jo absolutt null og niks med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 13. juni 2021 #6 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På hvilken måte utviser de da respekt? Jeg vil si det er helt motsatt, de burde stå på og gjøre det knakende bra, av respekt for Eriksen. Hadde jeg vært ham, hadde jeg ønsket at laget gikk videre og gjorde en kjempejobb. Anonymkode: b26ac...21f Må si meg helt enig her altså,de bør stå på og gjøre så godt de klarer 🙂Det hadde jeg og ønsket hadde jeg vært han 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): På hvilken måte utviser de da respekt? Jeg vil si det er helt motsatt, de burde stå på og gjøre det knakende bra, av respekt for Eriksen. Hadde jeg vært ham, hadde jeg ønsket at laget gikk videre og gjorde en kjempejobb. Anonymkode: b26ac...21f Enig! Anonymkode: 4ab14...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Av respekt for det som skjedde med Eriksen. Anonymkode: b9867...20e Den skjønte jeg ikke. Er jo hans ønske at de spiller. Anonymkode: 8cb34...3dd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Del Skrevet 13. juni 2021 Når man drar krenka-kortet litt langt.. Anonymkode: cd371...2bc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. juni 2021 #10 Del Skrevet 13. juni 2021 (endret) Det var Eriksen selv som sa de skulle spille videre og han har uttalt at han har det bra. Endret 13. juni 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #11 Del Skrevet 13. juni 2021 Trekke seg fra EM? Du vet at Eriksen lever og har det bra, ja? Anonymkode: d0728...744 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 13. juni 2021 #12 Del Skrevet 13. juni 2021 Nei. Så lenge han lever synes jeg de skal spille videre. Dessuten ønsket han det selv. Men fortsettelsen i går bar jo preg av hendelsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #13 Del Skrevet 13. juni 2021 Dummeste jeg har lest. Nå bør Danmark stå på, vise vilje og styrke, stå rakrygget og vinne dette i Christian sin ånd, helst med han på tribunen (om han er i form til det). Anonymkode: 556e2...523 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #14 Del Skrevet 13. juni 2021 Synes også Danmark bør trekke seg, og plassen gis til Norge. Siden Norge er nærmeste land som ikke er med og dermed bør være først i køen. Anonymkode: 15c89...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #15 Del Skrevet 13. juni 2021 Har ingen tro på at Eriksen selv ønsker at laget skal trekke seg. Vil heller tro det tvert motsatte, at laget vil overprestere (med Eriksen som tilskuer). Om Eriksen hadde omkommet, hadde jeg forstått om laget trakk seg. Anonymkode: 3d9a9...52b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #16 Del Skrevet 13. juni 2021 Hehe jeg forstår tanken. Men det er nok å trekke det for langt. Men Belgias trener fikk i går spørsmål om kampen mellom Belgia og Russland (mange tusen km unna) burde avlyses pga det som skjedde i Danmark. Så det er ikke bare TS som drar ting langt. Anonymkode: 13974...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #17 Del Skrevet 13. juni 2021 Christian Eriksen vil jo at laget skal spille videre 🇩🇰⚽️ Anonymkode: 1d6e2...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #18 Del Skrevet 13. juni 2021 Det ville vært mye mer naturlig at Norge trakk seg fra alle framtidige mesterskap i en periode på feks 10 år framover for å vise sin sympati. Og heller møtte opp som tilskuere med T-skjorter med viktige moralske budskap som kunne vise verden hvor moralske og flinke vi er. Gjerne noen t-skjorter med slagord i favør av klima også. Det blir liksom mer riktig enn at glade dansker trekker seg fra et fotball-EM. Det passer ikke i det hele tatt, blir bare helt feil. Anonymkode: 30dfe...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #19 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hehe jeg forstår tanken. Men det er nok å trekke det for langt. Men Belgias trener fikk i går spørsmål om kampen mellom Belgia og Russland (mange tusen km unna) burde avlyses pga det som skjedde i Danmark. Så det er ikke bare TS som drar ting langt. Anonymkode: 13974...d6b Å dra dette flere tusen kilometer av gårde er vel langt ja. På den annen side, vi i Norge dekker jo hele jordkloden med vår empati og omsorg, så det er teoretisk mulig takket være internett. Anonymkode: 30dfe...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #20 Del Skrevet 13. juni 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Å dra dette flere tusen kilometer av gårde er vel langt ja. På den annen side, vi i Norge dekker jo hele jordkloden med vår empati og omsorg, så det er teoretisk mulig takket være internett. Anonymkode: 30dfe...127 Ja, at det er flere tusen km mellom København og St Petersburg er også å dra det litt langt. Turneringen og Danmark bør selvsagt fortsette nettopp av respekt for Eriksen, siden han selv ønsker dette. Anonymkode: 675b7...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå