Gå til innhold

Så utrolig mange frekke folk her på kg!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er likes så viktig for deg? DU som er spydig og kvalm mot folk uten grunn. Føler du deg truffet så vet du at det er deg jeg snakker om.

I det siste når jeg har skrevet innlegg, så er det mange av de samme mennene som skriver en patetisk kommentar som helt tydelig er for å få en like. 

Hvordan kan jeg blokkere dem? Tenk litt over hva du skriver til folk. Helt utrolig mange frekke folk!!

Anonymkode: d6a95...6b0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet

Desverre er det noen frekke,men det finnes hyggelige mennesker også.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor er likes så viktig for deg? DU som er spydig og kvalm mot folk uten grunn. Føler du deg truffet så vet du at det er deg jeg snakker om.

I det siste når jeg har skrevet innlegg, så er det mange av de samme mennene som skriver en patetisk kommentar som helt tydelig er for å få en like. 

Hvordan kan jeg blokkere dem? Tenk litt over hva du skriver til folk. Helt utrolig mange frekke folk!!

Du kan rapportere, som jeg gjorde med en akkurat nå. Trykk på de tre prikkene oppe til høyre og skriv inn det du vil.

Endret av sofie777
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvordan vet du at det er menn?

Anonymkode: b24d3...c9e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruk «rapporter» knappen øverst til høyre ovenfor den kommentaren som er nedsettende -så slettes den evt . 

Anonymkode: 91705...252

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bruk «rapporter» knappen øverst til høyre ovenfor den kommentaren som er nedsettende -så slettes den evt . 

Anonymkode: 91705...252

Men når folk begynner å sutre og klage bar fordi noen er uenige med dem, så er det selvfølgelig ikke noe som moderator / administrator tar seg bryet med å slette. 

er vel ingen andre sin feil at noen blir så forbanna "butt hurt" hele tiden...      

Anonymkode: 3ce96...d57

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, det er helt utrolig hva enkelte kan få seg til å skrive, tviler på de hadde gjort det i det virkelige liv.

Skrevet

Du kan ignorere brukere så du ikke ser hva de skriver. Gå inn på profilen deres også trykk ignorer 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske man kunne ignorere enkelte anonyme brukere også. Litt rart at man kan ignorere brukere med nick, men så snart noen skriver med AB så må man sluke alt som kommer fra brukeren.

Anonymkode: 86685...15f

AnonymBruker
Skrevet

Alle de dumme plager meg mer.

Trist å se så mange idioter. Spesielt kvinner som finner seg i dritt fra menn

Anonymkode: 8c35e...184

• Liker 1
Skrevet

Muligheten til å skrive som AB skulle virkelig vært fjernet.

Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette, og brukerangrep med svar.

Vintermorgen,  mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...