AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Jeg spiste for mye iskrem og ble sykt dårlig i magen. Når jeg gikk på do så var det som suppe (beklager detaljene) og det bråkte for å si det sånn. Kan han ha hørt meg? 🤔 Så flaut for meg😅 Anonymkode: 36b24...d67
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Det er jo helt umulig for oss å vite. Anonymkode: 8021d...d91 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Bor huseier i gangen utenfor toalettet? Anonymkode: 63648...ddf 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Vi har leieboer i underetasjen, og hvis hun skvaler fælt i dass så hører vi det. Anonymkode: 371f5...3aa 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 Tvilsomt, om huseier ikke lytter gjennom veggen. Anonymkode: 7f3e6...a3c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Skrevet 12. juni 2021 Ser at jeg skrev litt for lite info 😅 Jeg bor i underetasjen, og han bor over. Jeg han veldig godt ned så jeg tror det er ganske lytt her 🤔 Ts Anonymkode: 36b24...d67
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #7 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser at jeg skrev litt for lite info 😅 Jeg bor i underetasjen, og han bor over. Jeg han veldig godt ned så jeg tror det er ganske lytt her 🤔 Ts Anonymkode: 36b24...d67 Hører han veldig godt ned* mente jeg å skrive. Ts Anonymkode: 36b24...d67
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #8 Skrevet 12. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ser at jeg skrev litt for lite info 😅 Jeg bor i underetasjen, og han bor over. Jeg han veldig godt ned så jeg tror det er ganske lytt her 🤔 Ts Anonymkode: 36b24...d67 På generelt grunnlag vil jeg si det er lite sannsynlig, men det er vanskelig å vite. Hører du hva huseieren gjør når han går på do? Om det er veldig lytt den ene veien, er det ofte slik den andre veien også. Et annet aspekt ved det hele er at det er rimelig vanlig å gå på do, og det er faktisk vanlig for de fleste av oss at noen ganger bråker det mer enn andre ganger. Tviler på at han har hørt noe, men om han har det, så forsøk å tenke at det får så bare være. Om det ikke ble glemt på minuttet, så er det i hvert fall glemt om en dag eller to, garantert! Anonymkode: e67c3...0bf 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #10 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På generelt grunnlag vil jeg si det er lite sannsynlig, men det er vanskelig å vite. Hører du hva huseieren gjør når han går på do? Om det er veldig lytt den ene veien, er det ofte slik den andre veien også. Et annet aspekt ved det hele er at det er rimelig vanlig å gå på do, og det er faktisk vanlig for de fleste av oss at noen ganger bråker det mer enn andre ganger. Tviler på at han har hørt noe, men om han har det, så forsøk å tenke at det får så bare være. Om det ikke ble glemt på minuttet, så er det i hvert fall glemt om en dag eller to, garantert! Anonymkode: e67c3...0bf Jeg hadde nok skrevet en lapp og puttet i postkassen med forklaring på hva som skjedde Anonymkode: c3ce9...156
visp Skrevet 12. juni 2021 #11 Skrevet 12. juni 2021 Han fører sikkert journal:) Nei, helt seriøst så er dette noe du bare må drite i! 1
stan Skrevet 12. juni 2021 #12 Skrevet 12. juni 2021 Du høres ut som en leietaker jeg kunne tenke meg å ha i huset. Lydene går normalt begge veier, så om du hører de over hører de deg. Men Lydene ovenfra skal bare gjennom etasjeskillet. Lyden nedenfra må gjennom vegger eller luft først. Så ofte er det mer lytt nedover. Men så kan det være lufte kanaler og annet som leder lyden. Det jeg prøver å si er: ikke bekymre deg, alle kan være dårlige i magen, ingenting å være flau over. 1
Jeffe Skrevet 12. juni 2021 #13 Skrevet 12. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde nok skrevet en lapp og puttet i postkassen med forklaring på hva som skjedde Anonymkode: c3ce9...156 Hvis du kan morse kan du også kommunisere dette ved å dunke i taket med en svaber.
K.A. Skrevet 12. juni 2021 #14 Skrevet 12. juni 2021 Dette er nesten noe du må ta opp med huseier. NB: ikke ta det opp med huseier. 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #16 Skrevet 12. juni 2021 stan skrev (2 timer siden): Du høres ut som en leietaker jeg kunne tenke meg å ha i huset. Lydene går normalt begge veier, så om du hører de over hører de deg. Men Lydene ovenfra skal bare gjennom etasjeskillet. Lyden nedenfra må gjennom vegger eller luft først. Så ofte er det mer lytt nedover. Men så kan det være lufte kanaler og annet som leder lyden. Det jeg prøver å si er: ikke bekymre deg, alle kan være dårlige i magen, ingenting å være flau over. Feil, det er mer lydt oppover. Lyder bærer oppover. Hørte utleier prompe, rape og kjefte på kona si, alt de skravla om, hørte de skar brød, hørte når de gikk på do, vakna av at de gikk på do hver natt, osv. Mens de hørte ingenting av oss, og var også inne hos de og da hørtes ingen lyder fra oppe, hvor vi var flere. Jeg hadde flytta om jeg måtte bodd så tett på noen igjen. Det er helt forferdelig å bo sånn. Anonymkode: 91a29...4f8
Gjest Rosendahl Skrevet 13. juni 2021 #17 Skrevet 13. juni 2021 Slapp av. Om noen hørte noe er det garantert glemt nå. Det er ikke ting man går rundt og funderer på 😂
Gjest Smeltemann Skrevet 13. juni 2021 #18 Skrevet 13. juni 2021 Huseier sitter helt sikkert i stuen sin og rødmer av flauhet over at du var på do. Vil si at det er verre ting huseier kan høre eller at du er på do.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #19 Skrevet 13. juni 2021 Skal en skamme seg over å gå på do nå? 🙄 Anonymkode: 18458...1e7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #20 Skrevet 13. juni 2021 Kanskje han har løyet og sagt han bæsjer regnbue glitter, men vær du sikker... han sitter å trykker rett over hodet på deg Om han kan ha hørt deg? Tja.... jeg hører naboen min under meg når de tisser... men så har vi samme rør på badet Anonymkode: ef6d6...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå