Gå til innhold

Kan huseier høre meg gå på do?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste for mye iskrem og ble sykt dårlig i magen. Når jeg gikk på do så var det som suppe (beklager detaljene) og det bråkte for å si det sånn. Kan han ha hørt meg? 🤔 Så flaut for meg😅

Anonymkode: 36b24...d67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt umulig for oss å vite.

Anonymkode: 8021d...d91

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bor huseier i gangen utenfor toalettet?

Anonymkode: 63648...ddf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi har leieboer i underetasjen, og hvis hun skvaler fælt i dass så hører vi det. 

Anonymkode: 371f5...3aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tvilsomt, om huseier ikke lytter gjennom veggen.

Anonymkode: 7f3e6...a3c

AnonymBruker
Skrevet

Ser at jeg skrev litt for lite info 😅 Jeg bor i underetasjen, og han bor over. Jeg han veldig godt ned  så jeg tror det er ganske lytt her 🤔 Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser at jeg skrev litt for lite info 😅 Jeg bor i underetasjen, og han bor over. Jeg han veldig godt ned  så jeg tror det er ganske lytt her 🤔 Ts

Hører han veldig godt ned* mente jeg å skrive. Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

På generelt grunnlag vil jeg si det er lite sannsynlig, men det er vanskelig å vite.

Hører du hva huseieren gjør når han går på do? Om det er veldig lytt den ene veien, er det ofte slik den andre veien også.

Et annet aspekt ved det hele er at det er rimelig vanlig å gå på do, og det er faktisk vanlig for de fleste av oss at noen ganger bråker det mer enn andre ganger. 

Tviler på at han har hørt noe, men om han har det, så forsøk å tenke at det får så bare være. Om det ikke ble glemt på minuttet, så er det i hvert fall glemt om en dag eller to, garantert!

Anonymkode: e67c3...0bf

• Liker 2
Skrevet

Dunket han i gulvet og sa hyyshh?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På generelt grunnlag vil jeg si det er lite sannsynlig, men det er vanskelig å vite.

Hører du hva huseieren gjør når han går på do? Om det er veldig lytt den ene veien, er det ofte slik den andre veien også.

Et annet aspekt ved det hele er at det er rimelig vanlig å gå på do, og det er faktisk vanlig for de fleste av oss at noen ganger bråker det mer enn andre ganger. 

Tviler på at han har hørt noe, men om han har det, så forsøk å tenke at det får så bare være. Om det ikke ble glemt på minuttet, så er det i hvert fall glemt om en dag eller to, garantert!

Anonymkode: e67c3...0bf

Jeg hadde nok skrevet en lapp og puttet i postkassen med forklaring på hva som skjedde 

Anonymkode: c3ce9...156

Skrevet

Han fører sikkert journal:)

Nei, helt seriøst så er dette noe du bare må drite i!

• Liker 1
Skrevet

Du høres ut som en leietaker jeg kunne tenke meg å ha i huset. 

Lydene går normalt begge veier, så om du hører de over hører de deg. Men Lydene ovenfra skal bare gjennom etasjeskillet. Lyden nedenfra må gjennom vegger eller luft først. Så ofte er det mer lytt nedover. Men så kan det være lufte kanaler og annet som leder lyden. 

Det jeg prøver å si er: ikke bekymre deg, alle kan være dårlige i magen, ingenting å være flau over. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde nok skrevet en lapp og puttet i postkassen med forklaring på hva som skjedde 

Anonymkode: c3ce9...156

Hvis du kan morse kan du også kommunisere dette ved å dunke i taket med en svaber. 

Skrevet

Dette er nesten noe du må ta opp med huseier.

NB: ikke ta det opp med huseier.

• Liker 5
Skrevet

Drit og fyr løs. Null stress

AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (2 timer siden):

Du høres ut som en leietaker jeg kunne tenke meg å ha i huset. 

Lydene går normalt begge veier, så om du hører de over hører de deg. Men Lydene ovenfra skal bare gjennom etasjeskillet. Lyden nedenfra må gjennom vegger eller luft først. Så ofte er det mer lytt nedover. Men så kan det være lufte kanaler og annet som leder lyden. 

Det jeg prøver å si er: ikke bekymre deg, alle kan være dårlige i magen, ingenting å være flau over. 

Feil, det er mer lydt oppover. Lyder bærer oppover.
Hørte utleier prompe, rape og kjefte på kona si, alt de skravla om, hørte de skar brød, hørte når de gikk på do, vakna av at de gikk på do hver natt, osv. Mens de hørte ingenting av oss, og var også inne hos de og da hørtes ingen lyder fra oppe, hvor vi var flere. Jeg hadde flytta om jeg måtte bodd så tett på noen igjen. Det er helt forferdelig å bo sånn.

Anonymkode: 91a29...4f8

Gjest Rosendahl
Skrevet

Slapp av. Om noen hørte noe er det garantert glemt nå. Det er ikke ting man går rundt og funderer på 😂

Gjest Smeltemann
Skrevet

Huseier sitter helt sikkert i stuen sin og rødmer av flauhet over at du var på do.  Vil si at det er verre ting huseier kan høre eller at du er på do.

AnonymBruker
Skrevet

Skal en skamme seg over å gå på do nå? 🙄

Anonymkode: 18458...1e7

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har løyet og sagt han bæsjer regnbue glitter, men vær du sikker... han sitter å trykker rett over hodet på deg ;)

Om han kan ha hørt deg? Tja.... jeg hører naboen min under meg når de tisser... men så har vi samme rør på badet :) 

Anonymkode: ef6d6...5fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...