Gå til innhold

Alkohol drink med lite kalorier ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så en alkoholfri øl mannen min drakk som har 25 kalorier per 100ml og han bryr seg ikke om slikt engang!!!😭😭😭) mens mitt glass med rødvin er ish 90 kalorier per 100ml om ikke mer?

hva slags alkohol fattig drinker har dere i bakhånd når dere «må» ha en drink i hånda i sosial setting ?

Finnes det andre alkohol drinker med veldig få kalorier ? Gjerne under 40-50kcal  

pls svar bare på spørsmålet uten å diskutere moral rundt settingen. 

Anonymkode: 3b1fc...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, drikk 2 dl sukkerfri cider :) Ca 40-50 kcal det. Eller et halvt glass tørr hvitvin. Utover det, nei. Alkohol inneholder mange kalorier 

Anonymkode: 65f05...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sukkerfri cider ligger på 28 kalorier per dl. Tørr hvitvin rundt 500 i en flaske.

Anonymkode: 1b56f...6e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rom og cola? Rom har jo endel, men blandet med sukkerfri cola, blir det ilke så ikke.

Anonymkode: 9452a...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg du kan bare glemme.. selv drinken "skinny bitch" har et kalori innhold på over det du krever av alkohol. Men det er klart det finnes mange alternativer enn kaloririk øl altså, mangen gode "slanke" drinker f.eks, men du må nok opp noe i kcal enn de 50. 4,5 cl kvalitets-vodka inneholder f.eks 75 kalorier, og vodka er ikke spesielt femtende for å si det sånn.. 

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dersom du er fornøyd med en enhet så er tørr hvitvin/sukkerfri cider et godt alternativ. Men i en sosial setting så blir det ofte en god del mer enn det ene lille glasset. Alkohol i seg selv inneholder ekstremt mange kalorier. Jeg tar pause fra all kaloritelling de få gangene jeg drikker alkohol. Koser meg heller, så lenge det blir uker, måneder til neste gang. 

Anonymkode: 10f10...81d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mye kalorier det er, men jeg drakk gin&tonic med grønn Farris da jeg var på slanker’n. Det funker veldig bra. Blir jo strengt tatt ikke gt, men den smaker ganske likt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å drikker en halvtørr cider nå, den har ikke mer kalorier en eplejuice.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tiuren skrev (10 timer siden):

Sitter å drikker en halvtørr cider nå, den har ikke mer kalorier en eplejuice.  

Eplejuice har da ganske mange kalorier? Like mye som øl? 

Anonymkode: d86f3...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alkoholen er jo det som inneholder kalorier. Alkohol (rent; 100%) inneholder nesten like mange kalorier per gram som flytende fett.

Det er jo defor alkoholfrie varianter inneholder mye mindre kalorier; fjerner du alkoholen så fjerner du kalorier.

Uansett, skal du maksimere rus-følelse og minimere kalorier kommer du best ut ved å innta ren sprit. Alt du tilsetter er jo "dau-vekt."..

Anonymkode: c5159...2f4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hard seltzer er lavt på kalorier. Ellers drikker jeg en del gin og tonic. 

Anonymkode: bcca7...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pink gin og diet tonic 😍 <-- slår alt!

Hansa ultra light

Tuborg lite Mango & Passion

Hvitvin

Smirnoff ice light

Vodka/annen sprit utblandet med kalorifri brus/saft

Anonymkode: 1022f...054

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...