AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Jeg blir så sint, for alt. Og lei meg og skuffa, og klager på alt og henger meg opp i alt. Klarer ikke å styre det. Føler meg som verdens verste kone og mor. Klefser dagen lang. Vil ikke være slik. Føler det begynner ved eggløsning og varer til mensen begynner. Spesielt 1 dag før mens gråter jeg av alt og ingenting. Noe som kan hjelpe? Anonymkode: a50d3...f40
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Dra til legen og få råd. Jeg bruker "lykkepiller". Var deprimert, selvmordstanker, ukontrollert sint på alle. Kunne kjeften på helt ukjente mennesker. Dumpet mannen en gang I måneden og ville reise fra barna. Nå bruker jeg lykkepiller eller antidepressiva i 9 dager løpet av en måneden og er som en ny person 🙂 Anonymkode: 4cb17...cf3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dra til legen og få råd. Jeg bruker "lykkepiller". Var deprimert, selvmordstanker, ukontrollert sint på alle. Kunne kjeften på helt ukjente mennesker. Dumpet mannen en gang I måneden og ville reise fra barna. Nå bruker jeg lykkepiller eller antidepressiva i 9 dager løpet av en måneden og er som en ny person 🙂 Anonymkode: 4cb17...cf3 Jeg går allerede på zoloft, og har gjort i flere år. Men hjelper dessverre ikke. Begynner snart å lure på om jeg er bipolar eller noe. Anonymkode: a50d3...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå