Gå til innhold

Når er PMS verst hos dere? Normalt å bli så ustabil? Redd mannen ikke orker mer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så sint, for alt. Og lei meg og skuffa, og klager på alt og henger meg opp i alt. Klarer ikke å styre det. Føler meg som verdens verste kone og mor. Klefser dagen lang. Vil ikke være slik. Føler det begynner ved eggløsning og varer til mensen begynner. Spesielt 1 dag før mens gråter jeg av alt og ingenting. 
Noe som kan hjelpe? 

Anonymkode: a50d3...f40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra til legen og få råd.

Jeg bruker "lykkepiller". Var  deprimert, selvmordstanker, ukontrollert sint på alle. Kunne kjeften på helt ukjente mennesker. Dumpet mannen en gang I måneden og ville reise fra barna.

Nå bruker jeg lykkepiller eller antidepressiva i 9 dager løpet av en måneden og er som en ny person 🙂

Anonymkode: 4cb17...cf3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dra til legen og få råd.

Jeg bruker "lykkepiller". Var  deprimert, selvmordstanker, ukontrollert sint på alle. Kunne kjeften på helt ukjente mennesker. Dumpet mannen en gang I måneden og ville reise fra barna.

Nå bruker jeg lykkepiller eller antidepressiva i 9 dager løpet av en måneden og er som en ny person 🙂

Anonymkode: 4cb17...cf3

Jeg går allerede på zoloft, og har gjort i flere år. Men hjelper dessverre ikke. Begynner snart å lure på om jeg er bipolar eller noe. 

Anonymkode: a50d3...f40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...