petterm Skrevet 13. juni 2021 #21 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Til og fra jobb, 20 min En tur hjem til foreldrene mine i blant Til og fra barnehage 1 barn, muligens 2 på lang sikt En tur til Sverige to ganger i året, hjem til samboerens foreldre Sånne ting... Anonymkode: d8ab0...2aa Du har fremdeles ikke svart på om du har lademulighet hjemme... Hadde du hatt det kunne kanskje en 2014 Leaf til 50 000 vært aktuelt? Ser at det ligger et par av dem ute. Alternativt må det bli en mindre bensinbil, men bensinbiler må du regne med er dyrere i drift/har mere reparasjoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 13. juni 2021 #22 Del Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Til og fra jobb, 20 min En tur hjem til foreldrene mine i blant Til og fra barnehage 1 barn, muligens 2 på lang sikt En tur til Sverige to ganger i året, hjem til samboerens foreldre Sånne ting... Anonymkode: d8ab0...2aa Nissan Leaf 1gen med minst 10 streker batterikapasitet igjen, trenger sgs. ikke vedlikehold, kjører for 1,5 kr/ mila og lades fra vanlig veggkontakt..og koster peanøtter i innkjøp;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 15. juni 2021 #23 Del Skrevet 15. juni 2021 On 6/13/2021 at 3:03 PM, AnonymBruker said: Til og fra jobb, 20 min En tur hjem til foreldrene mine i blant Til og fra barnehage 1 barn, muligens 2 på lang sikt En tur til Sverige to ganger i året, hjem til samboerens foreldre Sånne ting... Anonymkode: d8ab0...2aa Tur/retur jobb: Bompenger? Foreldre: Bor du i Halden og foreldre på Gol er det mye lenger enn om du bor i Sarpsborg og foreldre i Fredrikstad Til og fra barnehage: Bompenger på veien? Sverige: Fredrikstad-Svinesund eller Drammen-Luleå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå