Gå til innhold

Psykiater prater ikke mer med meg om voldtekt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Johnny Bravo skrev (Akkurat nå):

Ingen psykiater, men flink til å lytte om det hjelper

Jeg trenger hjelp med å få orden på livet mitt og hodet mitt så jeg kan elske igjen! 

Anonymkode: 3db72...fc8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beeblebrox
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke så flink å oppsøke sånne ting. Trenger trygghet og stabilitet. Er ganske redd av meg. 

Det er vel ingen som er "flinke" til å oppsøke sånt -det er vansklig, sårt vondt og alt det der, men det er derfor du bør oppsøke de som er virkelig flinke på å hjelpe, og som selvsag har erfaring med "stabilitet og trygghet"...  Kan mer eller mindre garantere deg at du vil få veldig god veiledning og hjelp der!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johnny Bravo
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg trenger hjelp med å få orden på livet mitt og hodet mitt så jeg kan elske igjen! 

Hva konkret er det du føler holder deg igjen fra det da?  Det beste er nok som posteren over nevner, å søke den profesjonelle veien. Men om anonym brainstorming kan lette lasten for deg, er det bare å sende pm. Håper deg alt vel

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjenferdet

Har du vært i kontakt med NOK-senter? De har veldig mye kunnskap om seksuelle traumer. ❤️ 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Gjenferdet skrev (1 time siden):

Har du vært i kontakt med NOK-senter? De har veldig mye kunnskap om seksuelle traumer. ❤️ 

Nei. Jeg vet ikke om jeg klarer det her. Bærer på så mye skyld og skam. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Beeblebrox skrev (2 timer siden):

Det er vel ingen som er "flinke" til å oppsøke sånt -det er vansklig, sårt vondt og alt det der, men det er derfor du bør oppsøke de som er virkelig flinke på å hjelpe, og som selvsag har erfaring med "stabilitet og trygghet"...  Kan mer eller mindre garantere deg at du vil få veldig god veiledning og hjelp der!

Så DPS er ikke flinke? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Johnny Bravo skrev (2 timer siden):

Hva konkret er det du føler holder deg igjen fra det da?  Det beste er nok som posteren over nevner, å søke den profesjonelle veien. Men om anonym brainstorming kan lette lasten for deg, er det bare å sende pm. Håper deg alt vel

Jeg drømmer om å få det bra og å møte en snill mann 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...