AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 To tinderspørsmål: 1. hvis man går inn på oversikten over de man har likt så står det 24 h, og så forsvinner den etter et døgn. Er det bare sånn at det er muligheten til å oppgradere til superlike som forsvinner etter det døgnet eller blir hele høyresveipen annullert sånn at hvis vedkommende ikke får opp meg i bunken innen den tid så er løpet kjørt? 2. dette som av og til kommer opp med «populær profil», hva er greia? Betyr det Bare at vedkommende har fått mye likes eller betyr det at hen også har mange matcher eller er spesielt aktiv på tinder? Vet vedkommende selv at hen har fått en sånn beskrivelse av seg? Hva er sjansen for å kunne få match med en såkalt populær profil? Anonymkode: ee6da...c52
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Lurer litt på det samme.. Anonymkode: ee6da...c52
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Ang nummer 2. Jeg er selv en «populær bruker», det visste jeg ikke før noen jeg kjenner fortalte meg det etter å ha trykket liker på meg. Er ikke aktiv der inne og trykker ikke liker på spesielt mange så har få matcher også. Har selv trykket liker på «populære brukere» og da ikke fått match umiddelbart, men gjerne etter noen dager. De har nok gått gjennom likes, og da likt meg tilbake. Har fått melding av alle sammen, men merker de ikke akkurat stresser med å møtes, så tydelig de har mange muligheter som gjør at jeg ikke lenger gidder å skrive med «populære brukere» Håper dette var til hjelp. Anonymkode: 11fce...f08
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 1. høyresveipen varer lengre den, jeg har flere ganger fått match etter flere dager eller uker etter at jeg har sveipet til høyre. Husk at mange ikke er på Tinder hver dag. 2. tror dette går på antall likes. Så en populær bruker har mye å velge i. Dvs at du må være rimelig attraktiv for å få napp der. Anonymkode: 3d734...932
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 1. høyresveipen varer lengre den, jeg har flere ganger fått match etter flere dager eller uker etter at jeg har sveipet til høyre. Husk at mange ikke er på Tinder hver dag. 2. tror dette går på antall likes. Så en populær bruker har mye å velge i. Dvs at du må være rimelig attraktiv for å få napp der. Anonymkode: 3d734...932 Ja vet jo egentlig at den varer lenge men ble usikker siden det kommer opp sånn at den er gyldig i 24t. Men det er vel bare at man i 24-timer har mulighet til å oppgradere til superlike. det er jo ikke nødvendigvis sånn at en person som får mye likes bare liker dritpene folk da. Eller liker «alle» tilbake. Anonymkode: ee6da...c52
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Hvor kan man se oversikt Iver hvem man selv har likt? Anonymkode: 20d8c...332
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #7 Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor kan man se oversikt Iver hvem man selv har likt? Anonymkode: 20d8c...332 Man må ha tinder gull. Da er det en egen fane for dette ved siden av oversikten over hvem som har likt deg. Anonymkode: ee6da...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå