AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1 Skrevet 10. juni 2021 I noen deler av verden brukes hendene til spise omtrent 100% av måltidene. Her i Norge bruker vi hendene til å spise ved omtrent 50% av måltidene vil jeg anta. Det kan være mer. Hvilke mat spiser du med bestikk og hvorfor? Kunne du også brukt hendene til å spise 100% av måltidene dine, slik de gjør i mange deler av afrika og india? Anonymkode: 99104...4ec
Gjest Saph Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Bruker bestikk til all varmmat unntatt Pitabrød, burger, pølser og pizza. Liker ikke å ha klissete hender så kunne ikke spist alt med hendene
?mynonA Skrevet 10. juni 2021 #3 Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kunne du også brukt hendene til å spise 100% av måltidene dine, slik de gjør i mange deler av afrika og india? Jeg spiser med munnen.
Ullvott Skrevet 10. juni 2021 #4 Skrevet 10. juni 2021 Saph skrev (4 minutter siden): Bruker bestikk til all varmmat unntatt Pitabrød, burger, pølser og pizza. Liker ikke å ha klissete hender så kunne ikke spist alt med hendene Signerer denne. Eller; pizza og burger hender det forresten at jeg spiser med kniv og gaffel. Det kommer an på konsistensen og "omfanget".
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #5 Skrevet 10. juni 2021 ?mynonA skrev (6 minutter siden): Jeg spiser med munnen. Sånn som grisene gjør? Anonymkode: f40e3...e85 1
Gjest Smeltemann Skrevet 10. juni 2021 #6 Skrevet 10. juni 2021 Når en spiser suppe er det greit med en skje.
Gjest Saph Skrevet 10. juni 2021 #7 Skrevet 10. juni 2021 Ullvott skrev (11 minutter siden): Signerer denne. Eller; pizza og burger hender det forresten at jeg spiser med kniv og gaffel. Det kommer an på konsistensen og "omfanget". Det er sant. Det gjør jeg og.
Djungelvrål Skrevet 10. juni 2021 #9 Skrevet 10. juni 2021 Spiser junk, pizza, pølser ol med hendene. Litt vanskelig å spise kjøttkaker med brunsaus, potet og ertestuing med hendene. Det byr meg sterkt i mot. Ekkelt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #10 Skrevet 10. juni 2021 Spiser frukt med hendene. Bruker stort sett bestikk til det meste ut over det. Men så spiser jeg ikke brødmat da, det ville jeg spist med hendene. Anonymkode: 45b9a...d2a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #11 Skrevet 10. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Sånn som grisene gjør? Anonymkode: f40e3...e85 Er sånn vi gjør det hjemme hos meg også. Ordner et lite trau til hver. Anonymkode: 8f459...f56
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #12 Skrevet 10. juni 2021 Jeg spiser nok mest med bestikk, smørbrød og melon inkl. Anonymkode: e1e4a...231
stan Skrevet 11. juni 2021 #13 Skrevet 11. juni 2021 Varierer mellom bestikk og spisepinner. Avhengig av hva slags mat det er.
Cuntzilla Skrevet 11. juni 2021 #14 Skrevet 11. juni 2021 Peonjenta skrev (9 timer siden): Spiser junk, pizza, pølser ol med hendene. Litt vanskelig å spise kjøttkaker med brunsaus, potet og ertestuing med hendene. Det byr meg sterkt i mot. Ekkelt. Jeg så også for meg å spise kjøttkaker med brun saus og hele pakka med hendene. Ekkelt, ja! For et søl, og noen ganger kan man vel nesten brenne fingrene på det også. Og hva med en indrefilet, skal man sitte og rive kjøttet eller? Nei takk. Kunne aldri spist 100% med hendene. Jeg spiser nok det meste med bestikk, pizza, burritos og burger med fries er sånn av og til bestikk og av og til ikke, spørs jo litt hvordan den serveres og hvor. Bruker også hendene litt på spare ribs, kyllingvinger, hummer, kreps, pille reker, blåskjell kan jeg også spise uten bestikk og bare bruke skjellet som skje, tacos, crispy duck. Det er noe litt digg over å spise med hendene også. Men ikke glad i følelsen av søl på fingrene, så må servietter, sitronvann eller wipes til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå