Gå til innhold

Hvor ofte bytter du håndkle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte bytter du håndkle du bruker etter håndvask? Hvor mange ganger bruker du det før du bytter?

Anonymkode: 4c74b...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bytter håndkle etter håndvask ca 1 gang per uke, oftere om jeg har hatt mye besøk. Bor alene. 

Anonymkode: 2b6bf...c0a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 til 2 ganger i uka. Vi er en familie på fire og har to bad

Anonymkode: a6ae6...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter hver kveld på begge bad- og gjerne etter vi har hatt besøk i tillegg.  Har tre barn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvor ofte bytter du håndkle du bruker etter håndvask? Hvor mange ganger bruker du det før du bytter?

Anonymkode: 4c74b...781

Det kommer jo an på. 
Sånn til vanlig så tørker jeg rene hender på håndkleet. Da vasker jeg det når det kjennes brukt ut. Sånn ukentlig eller litt oftere. Men har jeg feks vasket bad eller gjort noe litt «skittent» og tørket hendene på håndkleet så vaskes det rett etterpå, selv om det var nytt den morgenen.

Og dersom jeg eller andre som har brukt håndkleet er syke så byttes det 1-2 ganger per dag, og alltid rett før vi får gjester. Man vasker alt av tøy kjempehyppig ved sykdom, så ikke bakterier får «hopet seg opp» sånn at man blir saktere frisk. Samme grunn som at man dusjer daglig og gurgler grundig når man har influensa. 

Anonymkode: 9cdb1...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2-3 ganger i uka. 

Anonymkode: 9b3eb...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen to dager, det er uhygienisk å bruke det 1+ uke😱

Anonymkode: 4302d...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter hver dag etter besøk. Guttungen har besøk hver dag så da blir det sånn. :P Slenger det til vask når besøket har gått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh.... før, da jeg var liten eller tenåring, så fikk jeg så kjeft av pappa, for jeg var storforbruker på håndklær 😂 etter dusj måtte jeg ha et å stå på, et til hode og et til å tørke meg, og jeg skulle gjerne ta alle de største. 
 

Men for å svare på det du spør om, nå i voksen alder så bytter jeg håndvask håndkle ca hver 4-5 dag?🤔

Anonymkode: f25db...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter det når vi vasker badet, så én gang i uka. Kun to voksne i huset. Vi har eget gjestetoalett, og der både vasker vi og bytter håndkle etter hvert besøk. 

Anonymkode: 3f760...3db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hvert besøk vi har. Om ingen er på besøk hver andre dag.  

Anonymkode: 16cf3...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca. annenhver dag. Har to bad og et gjestetoalett. Badet nede blir kun brukt av sønnen vår, så der går det kanskje 3 - 4 dager...

Anonymkode: 01a8a...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 ganger i året, bruker det jo bare når jeg har rene hender.

Anonymkode: 3001e...ccc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille til å tørke hender på byttes daglig. Sønnen tørker ikke helt rene hender på det, å mannen tørker seg rundt munnen med det når han har pusset tennene🙈 Jeg har mitt eget😂

Anonymkode: dbfea...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bytter alt av handklær på badet vårt to ganger i uka.

Bytter på gjestebadet hver gang vi har hatt gjester.

På gjestetoalettet har vi kluter som er rullet sammen i en nisje. Slik at gjesten tar et nytt "handkle" hver gang de er innom. 

Anonymkode: 069d9...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to voksne med hjemmekontor, er lite ute (det er litt viktig her). Vi bytter en gang i uka. Oftere om vi har vært ute, eller hatt besøk :)

 

Anonymkode: 127bd...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det trengs! Det varierer jo veldig, kommer an på om jeg har besøk, er mye borte osv. 

Anonymkode: 08205...e38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...