Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne ut hva som er flatterende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Realverdien skrev (19 timer siden):

[...]Tråden handlet om å bli velkledd 

[...]

Man ser likevel ikke jeans når folk er bedt i 'pent antrekk', i konfirmasjon, på fest eller på middag på restaurant i godt selskap. Som jo burde være en pekepinn.

Ja. For velkledd som lærer på vgs blir man jo først når man tar på konfirmasjonselkapstøyet 😂😂😂😂

Anonymkode: 22250...a4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 hours ago, Realverdien said:

Tråden handlet om å bli velkledd 

Nei, den handler om å kle seg flatterende... Stor forskjell

Anonymkode: f6a71...10f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja. For velkledd som lærer på vgs blir man jo først når man tar på konfirmasjonselkapstøyet 😂😂😂😂

Anonymkode: 22250...a4f

Trenger man det, for å droppe jeans?

Jasså. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 12.41):

Hvem ER du? 

Anonymkode: 323eb...c36

Han er en mann/gutt som er på kg for å belære kvinner. Han sier selv at han ser ned på kvinner, at det eneste de duger til er å ligge med. 

Anbefaler egentlig å ignorere. 

Anonymkode: f4945...4e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 18.38):

så det kler du best i klær åså.

beklager, helt off topic - men dette må du slutte å skrive. Det heter ikke åså, det heter også. 

Anonymkode: 3c097...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Realverdien skrev (På 10.6.2021 den 21.30):

Hvit bluse/ skjorte og sorte eller grå bukser og skjørt funker for alle damer.

De passer også til jeans. Skjønt jeans er litt smakløst.

Hvorfor ikke alle kvinner har et antrekknmed hvit bluse som de bruker ukentlig har jeg aldri forstått. Ser både profesjonelt og seriøst ut

Bluser og skjorter passer dårlig for en kvinne med timeglassfigur med mindre den er formsydd, dette fordi blusene/skjortene sjeldent er sydd til kropper hvor midjen er smal men bysten stor. 

Trådstarter: alt som fremhever midjen din vil gjøre deg godt. Bukser/skjørt med høyt liv, en tettsittende topp. Utringing kan kanskje bli litt "vulgært", men det må du føle på selv. Jeg har alltid følt meg litt vulgær med utringing, når jeg har store pupper. Jeg får også lettere uønsket oppmerksomhet fra menn. Men det er så klart forskjell på en drøy og normal utringing. Jeg har brede skuldre og brede hofter med smal midje selv, og det er sjeldent jeg kler meg i posete/løse klær, nettopp fordi figuren min forsvinner. Oversized t-skjorter blir seende ut som telt, og baggy bukser gjør meg mye større. Så tettsittende klær fungerer som oftest bra. Jeans kan du fint bruke, men jeg syns jeans er ubehagelig og går heller for bukser i stoff eller tykke leggings. A-kjoler er også veldig pent på din figur, men tettsittende vil også fungere for å fremheve figuren. 

Om du er litt vågal når det kommer til sminke så er lillatoner kjempe fint som øyenskygge på brune øyne. Tipper du kler rød leppestift veldig godt. Ferskentoner som lener litt mot rosa er nok også fint til øyenfargen din. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hudtonen din er veldig bestemmende for hva slags farger du kler. Men en beige hud med rødtoner høres mer ut som en kjølig hudtone som kler kjølige farger best. Ta tak i plagget du lurer på med hånden din; ser hånden din brunere ut eller blir den gråere? Velg klær som får huden din til å se brunere ut. Det gjør jeg - men jeg har en gul undertone da, og passer alltid best i varme farger.

Anonymkode: 0ec6f...acb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...