Gå til innhold

Ereksjonproblemer mm., - jeg føler nesten at jeg utnytter mannen min seksuelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sicario

Jeg har hatt sex «en million» ganger uten selv å få orgasme. Veldig ofte har jeg ikke en gang tenkt tanken da det har vært helt uvesentlig.

mulig mannen din er lik meg på akkurat det med å tilfredsstille partner. Noen av oss drives i høy grad av å tilfredsstille partner, på alle mulige måter i senga. Det kan gi oss like stor tilfredsstillelse selv om vi ikke skulle få orgasme selv. 

Jeg tipper han nyter din nytelse til det fulle, og du trenger på ingen måte å ha dårlig samvittighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
sicario skrev (13 timer siden):

Jeg har hatt sex «en million» ganger uten selv å få orgasme. Veldig ofte har jeg ikke en gang tenkt tanken da det har vært helt uvesentlig.

mulig mannen din er lik meg på akkurat det med å tilfredsstille partner. Noen av oss drives i høy grad av å tilfredsstille partner, på alle mulige måter i senga. Det kan gi oss like stor tilfredsstillelse selv om vi ikke skulle få orgasme selv. 

Jeg tipper han nyter din nytelse til det fulle, og du trenger på ingen måte å ha dårlig samvittighet.

Takk, for jeg vil jo bare at han skal ha det bra. 🌹

Anonymkode: be4a0...0c9

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Min mann tenner på å tilfredsstille meg. Etter han har jobbet med meg i en time der jeg får orgasme etter orgasme jukker han litt og spruter og sier seg fornøyd. Her er det ikke ereksjonsproblemer. Han trives bare i den rollen. Selvsagt tar jeg noen ganger og bruker hele kvelden på hans nytelse, men det er ikke så ofte han tillater det. 

Jeg tenker at noen er bare sånn. Men jeg ville fortsatt å vise at jeg ønsker at han skal ha det godt. Tror også det er lurt å jobbe litt med hans ereksjonsproblemer, alså gjøre det han synes er behagelig. 

Anonymkode: 8a858...76b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Geojak

For min del nyter jeg å se at jeg kan gjøre min kone godt.
En stor del av min nytelse er å se/merke at det jeg gjør gir henne nytelse.
Jeg hadde satt stor pris på å se henne tilfredsstille seg selv også. 
De gangene vi har hatt sex, hvor hun har hatt fokus på meg og min nytelse, føler jeg meg liksom litt "tom" om ikke jeg får gitt henne det samme tilbake 🥰

Begynner selv å merke ereksjonsproblemer, den "holder" ikke hele akten, da sliter jeg jo litt ved at jeg ønsker å gi henne full nytelse først.. Men det løser vi greit hos oss, vi starter opp som "vanlig" og når hun er god og varm, og jeg er "klar" så er det min "tur" og så avslutter vi med at jeg gir henne en god porsjon oralsex, inntil hun når sitt høydepunkt 😍

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Tror det viktigste du kan gjøre er å legge fra deg tanken om at du bruker han! :) jeg hadde blitt litt lei meg hadde mannen følt det når jeg liker å tilfredsstille han og gjør det når jeg ønsker det. Det kan også sette en litt rar stemning i rommet selv om du ikke sier det høyt.

Nyt mannen din, nyt sexen, nyt deg selv! 

Og viktigst av alt er kommunikasjon der du kan uttrykke at du er mer en villig til å gi han nytelse og la han oppleve fantasier (innenfor dine grenser selvsagt) :)

Anonymkode: 8a858...76b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MuffinStud

Jeg ser egentlig ikke noe bekymringsverdig i adferden som sådan, men du burde kanskje holde et halvt øye med hvordan adferden er motivert. Hvis han skammer seg over kroppen sin, har dårlig samvittighet for at det har gått slik det har gått og/eller lever i frykt for at "junior" plutselig svikter, så er det kanskje verdt å vise at du setter pris på han og at det er mye moro du kan gjøre med en halvstiv en. Gjensidig masturbering er definitivt en av de. Hvis han straffer seg selv eller ikke tør seg utpå glattisen fordi han er redd for å ikke prestere, så er det litt dårlig fundament for det som skal være til glede for dere begge.

Sex vil endre seg med tiden etterhvert som dere finner ut av ting, tør snakke om ting og andre forutsetninger endrer seg. Så det kan jo hende at han finner ut av en ny side med seg selv. Her synes jeg at, såfremt du er komfortabel med din rolle, at du skal bli med på dette. Det kan jo hende at han f.eks er i ferd med å avdekke en submissiv side av seg selv. Hvorvidt du selv trives med å "utnytte han" kanskje enda mer er jo da litt opp til deg. 
Du kan jo f.eks ta litt styring over hodet hans mens han slikker. Rette han opp, se han i øynene og si "flink gutt" før du dytter han tilbake i jobb. Men selvfølgelig bare hvis det er en retning du selv er interessert i å utforske.

Det viktigste er at dere begjærer hverandre. Hvis han åler seg nedover for å slikke, så la han få lov til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 15.09):

Mannen min har pga økende overvekt, samt tilstander som har sammenheng med dette, fått mye dårligere ereksjon de siste årene. 

Ofte, når vi har sex, får jeg full pakke med fantastisk oralsex mm, der jeg kommer flere ganger. Mens han ikke får noe i nærheten. 

Det skjer at vi onanerer hverandre og jeg suger ham til orgasme eller han får se på at jeg tilfredsstiller meg selv, mens han bruker hånden og tydeligvis setter veldig pris på showet, - noe jeg gjerne gjør. 

Han har også anskaffet oss leketøy som vi har glede av, men her igjen er det meg det er fokus på, mens han bruker dem på meg og jeg nyter. ( Bruker dildo, minivibrator e.l. ) Han bruker også godt med tid på å få meg helt hinsides klar, med laaangt forspill, mens jeg knapt får ta på penis og baller.  Han liker å se på at jeg blir penetrert av den og ser gjerne på, så jeg kjører litt ekstra "show" for ham med å suge den, ta på meg selv, snu meg i forskjellige stillinger, der han lett ser hva som skjer. 

Noen få ganger rir jeg ham til han kommer, - sist det skjedde er mange måneder siden.

Han er på tur ned i vekt og jeg håper at det holder denne gangen, så ereksjonen hans blir bedre og det blir lettere å komme til og ha sex på andre måter. 

Vel..mitt problem er altså at jeg føler meg egoistisk som får masse nytelse og gitt så lite igjen, og spekulerer i om hvor mye glede han egentlig kan ha i å gi meg så mye, mens jeg egentlig er temmelig inaktiv og har mitt fulle hyre med å gjøre noe annet enn å stønne og vri meg. 

Vi har veldig langvarig sex, jeg lengter litt etter den tiden da jeg kunne gi ham en kjappis, men nå varer det stort sett alltid i 2-4 timer. - Det er deilig, men tar mye tid. 

Klarte ikke å formulere noe klart spørsmål, ville bare ha noen innspill, - gjerne fra noen med erfaring med sex med ereksjonproblemer . 

Anonymkode: be4a0...0c9

kjære deg da! Han elsker deg og er glad i deg, en mann gjør ikke slikt for en kvinne uten at det er slik. Så gir det han veldig mye at du nyter dette. Gi min kvinne orgasme er for meg viktigere en min egen! Så han er ikke alene om å føle det slik. Så nei du er ikke egoistisk på noen måte. Vær glad for at du har en slik mann! Han kan ha litt prestasjonsangst også, det kan påvirke ereksjonen. Snakk med han om bruk av Calais som virker over flere dager, det kan gjøre underverker for ereksjonen så lenge lysten er der og man er trygg på forholdet. Er man ellers frisk er det helt trygt å bruke, og det virker så det suser!

Anonymkode: 33148...b05

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...