Gå til innhold

Hvilke følelser får du når du føler deg som et tøm og røm prosjekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en mann på besøk en natt. Ikke penetrering, bare onani på meg. Jeg sugde og runket han. Han kom. Ikke jeg. 

Ja, var gjerne dum å bli med på det. 

Hva hadde dere gjort/følt dere? 

Anonymkode: f19e0...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde en mann på besøk en natt. Ikke penetrering, bare onani på meg. Jeg sugde og runket han. Han kom. Ikke jeg. 

Ja, var gjerne dum å bli med på det. 

Hva hadde dere gjort/følt dere? 

Anonymkode: f19e0...73f

Må bare høre her. Tror dere han tenkte på meg som et tøm og røm prosjekt? Tenker menn sånn eller er det bare min følelse? 

Anonymkode: f19e0...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Må bare høre her. Tror dere han tenkte på meg som et tøm og røm prosjekt? Tenker menn sånn eller er det bare min følelse? 

Anonymkode: f19e0...73f

Jeg tror at menn og kvinner responderer totalt ulikt på sex og at du ikke kan overføre din reaksjon på den seksuelle handlingen over på ham. For han var det sikkert ganske digg, på lik linje som et godt måltid når man er skikkelig sulten. 

Anonymkode: c1f1d...3c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer liksom på: mener du virkelig at egoet ditt er SÅ mye verdt? 🙈

Ser jo ikke det de selv ser i seg selv, bare. 

Anonymkode: 0b4d0...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som et ingenting, litt som en runkesokk. 

Anonymkode: 19908...747

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lurer liksom på: mener du virkelig at egoet ditt er SÅ mye verdt? 🙈

Ser jo ikke det de selv ser i seg selv, bare. 

Anonymkode: 0b4d0...75d

Skjønte ikke hva du mente her? 

Forklar gjerne? 

Anonymkode: f19e0...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Middelmådig

Hadde vel tenkt at det var dårlig sex.. hadde ikke følt meg noe bedre eller verre. Man er jo to om å ha sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror at menn og kvinner responderer totalt ulikt på sex og at du ikke kan overføre din reaksjon på den seksuelle handlingen over på ham. For han var det sikkert ganske digg, på lik linje som et godt måltid når man er skikkelig sulten. 

Anonymkode: c1f1d...3c5

 

2 minutter siden, Middelmådig said:

Hadde vel tenkt at det var dårlig sex.. hadde ikke følt meg noe bedre eller verre. Man er jo to om å ha sex. 

Støtter disse to.

Anonymkode: 2d899...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det kommer an på konteksten. Stor forskjell på om det er en fyr du har datet i lengre tid, eller om det var en du fant på byen. Jeg pleier egentlig å ha det ganske klart hva en mann legger i det før vi hopper til sengs sammen, for det pleier å være diskutert på forhånd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt at du kan velge å føle, mene det du vil.. som at dette var "tøm og røm" opplegg og gi han litt dårlig kred. 

Men.. du kan også tenke at dette var frivillig sex og ferdig med det. Likte du det ikke, så vet du til en annen gang at dette ikke var noe for deg. Ferdig arbeid.

Hva han tenker er egentlig likegyldig.

Anonymkode: aa906...a48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Setter pris på å høre hva dere tenker. Ga en bedre følelse å snu litt på mine egne tanker. Hører gjerne flere. 

Var en jeg har hatt kontakt med på datingside. Så var et spontant møte. 

 

Anonymkode: f19e0...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hadde en mann på besøk en natt. Ikke penetrering, bare onani på meg. Jeg sugde og runket han. Han kom. Ikke jeg. 

Ja, var gjerne dum å bli med på det. 

Hva hadde dere gjort/følt dere? 

Anonymkode: f19e0...73f

Hvor møttes dere? Hva var avtalen på forhånd?

Anonymkode: 6ba90...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snu tankegangen din. Det er en grunn for at du gjorde det i utgangspunktet. Du ville gjøre det. Slutt å angre. Det er kun du selv som får deg til å angre og føle deg dårlig. Du levde i nuet - glem det å gå videre 😉 Gjort er gjort. Ikke la deg seg føle deg dårlig fordi du gidde etter for lysten din. Embrace it!

Anonymkode: 488c0...93d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri følt meg som et tøm og rømme prosjekt ennda jeg har hatt ons og ff. En kan fint være kåt her og nå og oppleve digg sex med noen en ikke nødvendigvis ønsker noe mer med både som kvinne og mann, uten at en skal skamme seg, føle seg brukt, angre og ha 1000 vis av dårlige følelser eller overtenke situasjonen i hytt og gevest.. Men en bør jo alltid være to om å ha sex da uansett situasjon, og det er lov å gjøre noe selv, ta kontroll i situasjonen, være med å styre så det ikke blir ensidig sex, det er jo bare dørgende kjedelig og dårlig sex uansett! *gjeeeesp*:snurt: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Snu tankegangen din. Det er en grunn for at du gjorde det i utgangspunktet. Du ville gjøre det. Slutt å angre. Det er kun du selv som får deg til å angre og føle deg dårlig. Du levde i nuet - glem det å gå videre 😉 Gjort er gjort. Ikke la deg seg føle deg dårlig fordi du gidde etter for lysten din. Embrace it!

Anonymkode: 488c0...93d

Takk. Dette stemmer jo. 

Det er min egen tankegang som styrer følelsene her. 

Ja, jeg levde i nuet og gjorde et spontant valg. 

Anonymkode: f19e0...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Takk. Dette stemmer jo. 

Det er min egen tankegang som styrer følelsene her. 

Ja, jeg levde i nuet og gjorde et spontant valg. 

Anonymkode: f19e0...73f

Ja så ALDRI la deg føle sånn. Har tenkt mye sånn opp gjennom årene selv - men når jeg lærte meg å leve i nuet og akseptere at jeg gjør det jeg vil og ikke overtenke/anlalyserer det noe videre. Lover - du får et helt annet liv ❤️ Du styrer følelsene og tankene dine. Du gjorde ikke noe galt her! 💪🏻

Anonymkode: 488c0...93d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 10.28):

Hadde en mann på besøk en natt. Ikke penetrering, bare onani på meg. Jeg sugde og runket han. Han kom. Ikke jeg. 

Ja, var gjerne dum å bli med på det. 

Hva hadde dere gjort/følt dere? 

Anonymkode: f19e0...73f

Føler du ingen mestringsfølelse for å ha gitt han er flott opplevelse da? Du gjorde jo noe fint for han. Hva er vel bedre enn å bli sugd til man kommer. Hvis du i tillegg sugde han gjennom hele orgasmen må han jo ha kost seg veldig. 

Ikke vær så utakknemlig. Tenk på de stakkars jentene som aldri får noe pikk. 

Endret av Frekkulf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det har vært følelser involvert og jeg har hatt en tro på at forholdet skulle utvikle seg og bli noe mere, samt at partner var klar over det og at det var gjensidig, så hadde jeg følt meg ganske dårlig. 

Ellers bryr jeg meg ikke, da er det jo tøm og røm for meg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (2 minutter siden):

Føler du ingen mestringsfølelse for å ha gitt han er flott opplevelse da? Du gjorde jo noe fint for han. Hva er vel bedre enn å bli sugd til man kommer. Hvis du i tillegg sugde han gjennom hele orgasmen må han jo ha kost seg veldig. 

Ikke vær så utakknemlig. Tenk på de stakkars jentene som aldri får noe pikk. 

@Frekkulf Ikke alle damer som verken liker eller vil ha pikk! 😉 Var vel han som var utakknemlig her som tok i mot og ikke ga. Anyways! You go girl! Heier på deg! 💪🏻

Anonymkode: 488c0...93d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 10.33):

Må bare høre her. Tror dere han tenkte på meg som et tøm og røm prosjekt? Tenker menn sånn eller er det bare min følelse? 

Anonymkode: f19e0...73f

Hva slags prosjekt tenkte du på han som? 
ja, noen menn tenker sånn, sånn som noen kvinner tenker på menn som et orgasme redskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...