Gå til innhold

Hvordan tolke dette? Blir ikke klok på en jeg har truffet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi traff hverandre for ca 3 mnd siden og har truffet hverandre noen ganger. Har ikke blitt mer siden han etter 1 mnd tid fikk jobb over 100 mil unna og måtte flytte. Siden vi har hatt veldig god kjemi og begge har følt at det har vært noe spesielt mellom oss, så valgte vi å fortsette kontakten for å se hva som skjer. Han visste ikke om han kom til å bli der lenge heller.

Vi har så og si hatt daglig kontakt etter det, men jeg personlig synes kontakten har blitt litt overfladisk og litt for hverdagslig etterhvert til at jeg føler at det er noe å bygge videre på. Ikke noe søte ord eller noe som handler om oss to. Helt til plutselig for noen dager siden, da skrev han at nå skulle han slette alle datingsider og at det blant annet var pga meg. Det kom veldig overraskende på meg og visste ikke hva jeg skulle svare, så skrev at det var hyggelig å høre og at kanskje jeg skulle gjøre det samme da. Da fikk jeg bare et stort smil etterfulgt av en nattamelding.

Etter dette har kontakten fortsatt vært like overfladisk og har nå ikke hørt noe på to dager. Sletter ikke datingsider på det lille grunnlaget her, og i kveld ble jeg så lei og irritert at jeg brukte boostern på Tinder.

Hva hadde dere lagt i dette? Føler meg helt forvirret av han.

Anonymkode: 5d236...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det hende at han har dame? At hun fersket han i å være på datingapper og at han derfor måtte slette de, og tok det som en mulighet til å sjarmere deg i samme slengen. 

Anonymkode: 94add...595

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan det hende at han har dame? At hun fersket han i å være på datingapper og at han derfor måtte slette de, og tok det som en mulighet til å sjarmere deg i samme slengen. 

Anonymkode: 94add...595

Du har stor hjerne.  Godt tenkt

Anonymkode: bf6f1...636

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du har stor hjerne.  Godt tenkt

Anonymkode: bf6f1...636

Tja, vil nok heller kalle det mange dårlige erfaringer. 😅

Anonymkode: 94add...595

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 21.45):

Vi traff hverandre for ca 3 mnd siden og har truffet hverandre noen ganger. Har ikke blitt mer siden han etter 1 mnd tid fikk jobb over 100 mil unna og måtte flytte. Siden vi har hatt veldig god kjemi og begge har følt at det har vært noe spesielt mellom oss, så valgte vi å fortsette kontakten for å se hva som skjer. Han visste ikke om han kom til å bli der lenge heller.

Vi har så og si hatt daglig kontakt etter det, men jeg personlig synes kontakten har blitt litt overfladisk og litt for hverdagslig etterhvert til at jeg føler at det er noe å bygge videre på. Ikke noe søte ord eller noe som handler om oss to. Helt til plutselig for noen dager siden, da skrev han at nå skulle han slette alle datingsider og at det blant annet var pga meg. Det kom veldig overraskende på meg og visste ikke hva jeg skulle svare, så skrev at det var hyggelig å høre og at kanskje jeg skulle gjøre det samme da. Da fikk jeg bare et stort smil etterfulgt av en nattamelding.

Etter dette har kontakten fortsatt vært like overfladisk og har nå ikke hørt noe på to dager. Sletter ikke datingsider på det lille grunnlaget her, og i kveld ble jeg så lei og irritert at jeg brukte boostern på Tinder.

Hva hadde dere lagt i dette? Føler meg helt forvirret av han.

Anonymkode: 5d236...5df

han er IKKE emosjonelt tilgjengelig. Han kan ikke snakke om følelser. Dater du eksen min? begynner navnet på T?

Anonymkode: a4af0...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk oppfører seg ikke som man skulle håpe på når de blir trygge på forholdet. Du tror kanskje han er blitt veldig distansert og følelsesløs, og han tenker kanskje at det er dere to som gjelder. Her må dere nesten kommunisere sammen.

Anonymkode: b7bf8...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.6.2021 den 3.22):

Kan det hende at han har dame? At hun fersket han i å være på datingapper og at han derfor måtte slette de, og tok det som en mulighet til å sjarmere deg i samme slengen. 

Anonymkode: 94add...595

Men ville ikke en mann som har dame vært mer ute etter sex? Må legge til at det har vi ikke hatt enda, og han har vist at han har vært interessert på en seriøs måte.  Ts

Anonymkode: 5d236...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

han er IKKE emosjonelt tilgjengelig. Han kan ikke snakke om følelser. Dater du eksen min? begynner navnet på T?

Anonymkode: a4af0...6f8

Nei navnet begynner ikke på T. 

Han har egentlig hele tiden vært flink til å snakke om følelser og emosjonelt tilgjengelig, men har den siste tiden vært fraværende og overfladisk samtidig som han plutselig skriver som vi er sammen for så å bli fraværende igjen. Ts

 

Anonymkode: 5d236...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at menn er veldig visuelle. De må se og kjenne og føle og ha deg rett foran dem om det skal føre til noe. Det virker som om interessen hans har dalt litt etter at han flyttet, kanskje? Personlig synes jeg 2 dager er lenge å gå uten kontakt dersom man er forelsket. Jeg tenker logisk på det - Er man forelsket tenker man på personen konstant, og vil derfor sende melding og ønske å kommunisere. Også selv om man er travel. I din situasjon hadde jeg også tenkt på om jeg ønsket et avstandsforhold eller ikke. Menn som virkelig vil ha deg, de viser det! Hadde det vært meg, hadde jeg tenkt også tenkt at ord ikke matchet handling i dette tilfellet. Han sier han vil slette datingapper for deg, men så hører du plutselig ikke fra han på to dager? 🧐 Synes der virker litt rart. Men jeg har en del dårlige erfaringer da 😅

Endret av Magnifique
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men ville ikke en mann som har dame vært mer ute etter sex? Må legge til at det har vi ikke hatt enda, og han har vist at han har vært interessert på en seriøs måte.  Ts

Anonymkode: 5d236...5df

Nei, fordi sex er jo utroskap. Menn er ofte mer redde for å være alene en kvinner, og de må derfor ha ‘backups’ i tilfelle forholdet de er i skjærer seg.

Nå er det jo ikke sikkert at det er tilfellet da, men er vanligere enn du tror

Anonymkode: 94add...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnifique skrev (15 timer siden):

Jeg føler at menn er veldig visuelle. De må se og kjenne og føle og ha deg rett foran dem om det skal føre til noe. Det virker som om interessen hans har dalt litt etter at han flyttet, kanskje? Personlig synes jeg 2 dager er lenge å gå uten kontakt dersom man er forelsket. Jeg tenker logisk på det - Er man forelsket tenker man på personen konstant, og vil derfor sende melding og ønske å kommunisere. Også selv om man er travel. I din situasjon hadde jeg også tenkt på om jeg ønsket et avstandsforhold eller ikke. Menn som virkelig vil ha deg, de viser det! Hadde det vært meg, hadde jeg tenkt også tenkt at ord ikke matchet handling i dette tilfellet. Han sier han vil slette datingapper for deg, men så hører du plutselig ikke fra han på to dager? 🧐 Synes der virker litt rart. Men jeg har en del dårlige erfaringer da 😅

Ja det er veldig rart. Blir noen meldinger nå og da, og det er eneste kontakten mellom oss, og ikke akkurat grunnlag for å slette datingapp akkurat.

Min interesse falt jo den også da kontakten var så overfladisk. Men så fikk jeg plutselig denne meldingen da, og da ble jeg mer interessert igjen og tenkte at nå skjer det noe. Men nei da, her er vi fortsatt. Ts

Anonymkode: 5d236...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...