Gå til innhold

Løyet til ang giftemål. Hva tenker dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg tenkte jo selvsagt at jeg ikke trengte pressmiddel for å få giftet meg. 

Tok han på ordet jeg.

Anonymkode: fbd58...c7b

Yup og der lurte han deg. Why buy the cow when you get the milk for free? Vil han ikke gifte seg med deg så elsker han deg ikke nok! Trist men sant

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ninnit skrev (Akkurat nå):

Yup og der lurte han deg. Why buy the cow when you get the milk for free? Vil han ikke gifte seg med deg så elsker han deg ikke nok! Trist men sant

Er dette jeg ofte tenker på, og lurer på om er grunnen til den dårlige følelsen jeg har. 

Anonymkode: fbd58...c7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninnit skrev (3 minutter siden):

Yup og der lurte han deg. Why buy the cow when you get the milk for free? Vil han ikke gifte seg med deg så elsker han deg ikke nok! Trist men sant

Enig. Dessverre. 

Anonymkode: 39b72...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva om du frir? 

Anonymkode: a4eb8...300

Han sier nei.

Ts

Anonymkode: fbd58...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om du frir? 

Anonymkode: a4eb8...300

Fri til en som VET at du har ventet så lenge...til en som har lurt deg...? 

Nei, det er dumt. 

Anonymkode: 39b72...389

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidde å kjøpe melk når du allerede har kua, liksom...

Anonymkode: 3e607...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sier nei.

Ts

Anonymkode: fbd58...c7b

Herregud. Jaja, du får bare insistere på at det ikke skal være stor feiring. Bare symbolsk osv osv. Du må bagatellisere det samtidig som du understreker at det er et viktig ønske for deg. Det er ganske sannsynlig at han bare er mann og føler seg kvelt av tanken på alt med planlegging. Det er typisk. 

Anonymkode: 37a0e...cd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sier nei.

Ts

Anonymkode: fbd58...c7b

Nei, da er det opp til deg. Syns du deg er greit at han løy til deg i starten av forholdet, og nå ikke vil fortelle deg, sin elskede, hvorfor? 

Dere har et problem med kommunikasjon, respekt for hverandre (han altså) og ærlighet.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sier nei.

Ts

Anonymkode: fbd58...c7b

TS, beklager, men jeg synes du bør gå fra han. Han elsker deg ikke nok, bryr seg ikke om hvordan du føler deg, avviser deg på en måte. Det ødelegger deg. Du får dårligere selvtillit. «Hva er galt med meg?», «Er jeg ikke bra nok?». Du føler deg brukt. 
 

Hvorfor fortsette? 

Anonymkode: 39b72...389

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Menn er idioter. Du må bare kreve det. Jeg og kjæresten dro på en random onsdag og så på ring og jeg valgte en så var det gjort. Da er man nesten låst til å gifte seg😹 Og ja det er mas å gå fra forlovet til faktisk gift med bryllup også. Du må bare ta tak i det selv og ikke sitte på gjerde og tro han skal ordne alt og fri til deg som en prinsesse for slik er ofte ikke den virkelige verden. Må kvinne deg opp her litt altså. :) 

Anonymkode: 37a0e...cd6

👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 833b6...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS, beklager, men jeg synes du bør gå fra han. Han elsker deg ikke nok, bryr seg ikke om hvordan du føler deg, avviser deg på en måte. Det ødelegger deg. Du får dårligere selvtillit. «Hva er galt med meg?», «Er jeg ikke bra nok?». Du føler deg brukt. 
 

Hvorfor fortsette? 

Anonymkode: 39b72...389

Slapp av litt da. Hva er det med kg og deres raske konkludering med å gå. Ifølge kg så hadde vi hatt mye flere skilsmisser i Norge. Så å si alle hadde skilt seg og gjort det slutt over helt idiotiske ting. 

Anonymkode: 37a0e...cd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slapp av litt da. Hva er det med kg og deres raske konkludering med å gå. Ifølge kg så hadde vi hatt mye flere skilsmisser i Norge. Så å si alle hadde skilt seg og gjort det slutt over helt idiotiske ting. 

Anonymkode: 37a0e...cd6

Du kan slappe av så mye du bare vil. Selvrespekt og selvbilde er ikke «idiotiske ting». 

Anonymkode: 39b72...389

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kjære ts, hvorfor ydmyke seg selv sånn....Skal du liksom overtale han til å si ja til deg? Vil du ha en mann som ikke vil ha deg på samme måte? 

Anonymkode: 39b72...389

Vil man noe her i verden, så må man nesten tåle så pass, ja.

Snu litt på det - hvorfor skulle han ønske å gifte seg med noen som ikke evner å stå opp for seg selv?

Ville man selv giftet seg hvis mannen var tafatt? Nei, man ville jo ikke det. 

Anonymkode: 833b6...a7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil man noe her i verden, så må man nesten tåle så pass, ja.

Snu litt på det - hvorfor skulle han ønske å gifte seg med noen som ikke evner å stå opp for seg selv?

Ville man selv giftet seg hvis mannen var tafatt? Nei, man ville jo ikke det. 

Anonymkode: 833b6...a7c

Jeg ville aldri fridd til en mann som jeg vet ikke ønsker å gifte seg med meg og som bare har lurt meg i mange år. Jeg ville gått fra han. Selvrespekt heter det. Anbefales. 

Anonymkode: 39b72...389

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan slappe av så mye du bare vil. Selvrespekt og selvbilde er ikke «idiotiske ting». 

Anonymkode: 39b72...389

Nemlig.

Tror svært få kvinner ville ha giftet seg med en mann som manglet slike ting. Så hvorfor klandre menn for å ønske seg det samme i en kvinne, før han vil gifte seg.

Det er alltid samme type kvinne som ikke blir gift; de som ikke tør stå opp for seg selv. 

Anonymkode: 833b6...a7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville aldri fridd til en mann som jeg vet ikke ønsker å gifte seg med meg og som bare har lurt meg i mange år. Jeg ville gått fra han. Selvrespekt heter det. Anbefales. 

Anonymkode: 39b72...389

Ja?

Det var vel jeg en av de første til å anbefale. 

Anonymkode: 833b6...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan slappe av så mye du bare vil. Selvrespekt og selvbilde er ikke «idiotiske ting». 

Anonymkode: 39b72...389

Det er faktisk en ikke sak og en ganske idiotisk ting. Sikkert dumt men det kan ordne seg. Det er blitt utsatt og nå har det gått så lang tid så han ikke ser behovet på samme måte. Det betyr absolutt ikke at han ikke elsker henne. Han er bare en mann og ts må komme på banen og få det til å skje med alle triks i boka. Du høres ut som en tenåring som har en helt urealistisk bilde av den virkelige verden. For mange Disney filmer på lille deg. 

Anonymkode: 37a0e...cd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Gjør du deg vanskelig?  Ikke fordi han ikke har fridd, men pga hva det har gjort med forholdet.  Hun er på vei mot å forakte mannen, og aner ikke hva som ligger bak. 

Anonymkode: 36980...232

Nei?

Syns det var rart at å svare ett menneske med det samme de selv sier var å være tøff i trynet, mens å dra en mann til fvk var helt naturlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du velger dine egne metoder.

Men denne er altså en typisk årsak til at kvinner ikke blir gift. 

Anonymkode: 833b6...a7c

Hahah

Anonymkode: 093d9...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...