AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Jeg er rystet og lei meg over å se så mange homofobe råtter seg sammen og sprer usannheter og konspirasjonsteorier om homofile. Og kommentarene får så mange likes...? Jeg skjønner det ikke? Er det en gjeng homofober som har råttet seg sammen her nå? Spesielt en person der nå er ivrig og aktiv og kommenterer som den feigingen hen er som anonymbruker Det er sammenlignerer med å være pedofil. At homofil er noe man velger å være og at man ikke er født sånn. At Pride burde avskaffes og dem til lokker barn til å selv bli homo. Om et barn i dag finner ut hen er skeiv så tror jeg de har det mye bedre i dag enn de ville hatt det for bare 10 år siden. At vi viser vår støtte til LHBT og at det er like akseptabelt som å være hetero. Også var det at homofobene er så lei av å se pride og at to homofile presenteres på tv f.eks. Hvor mye ser vi ikke heterofile da? Overalt gjennom tidene. Vi har gjennom tidene tvunget homofile til å bli sammen med, gifte seg med og få barn med det kjønnet dem ikke er tiltrukket av. Fengslet dem. Drept dem. Fratatt rettigheter. At noen lar seg plage over at homofile blomstrer i media eller på pride synes jeg er på sin plass Da er du homofob i mine øyne. Jeg lar meg aldri plage over om det blir for mye heterofile overalt, da er det ingenting galt i at homofile for skinne litt. Happy Pride🏳️🌈 Anonymkode: 8fb7f...98b 17
herzeleid Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Jeg gjetter at det egentlig ikke er så mye homofobi, men mennesker som liker å trolle og har funnet ut at Kvinneguiden er det ideelle stedet å gjøre det. 17
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 herzeleid skrev (Akkurat nå): Jeg gjetter at det egentlig ikke er så mye homofobi, men mennesker som liker å trolle og har funnet ut at Kvinneguiden er det ideelle stedet å gjøre det. Tror det er en del homofobi, men det er mange ensomme, bitre folk her som ikke kjenner noen særlig folk og som ikke har særlig erfaring sosialt. Da sitter de å finner på ting i sitt eget hode og generaliserer, istedenfor å høre på de som prøver å forklare. Det er jo mange av de samme brukerne som går igjen i trådene. Dette trigger jo en del homofile, men jeg håper virkelig at de fleste klarer å overse det. Dette med alle de likesene de verste kommentarene får er kan jo virke skummelt, men kg er kg. Kranglefantene sitter her inne. Anonymkode: fc662...903 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 herzeleid skrev (8 minutter siden): Jeg gjetter at det egentlig ikke er så mye homofobi, men mennesker som liker å trolle og har funnet ut at Kvinneguiden er det ideelle stedet å gjøre det. Ja, men det er fortsatt helt uhørt å trolle om slikt. Det finnes jo faktisk folk der ute med sånne sinnsyke meninger. Anonymkode: 8fb7f...98b 8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Synes ikke det er verre enn alt annet oppgulp som skrives her inne? Anonymkode: 906ce...894 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Chiyo skrev (1 minutt siden): Du må slutte å fokusere på homosex da. Ingen tenker mer på homosex enn homofobe mennesker. Som lesbisk er jeg mer enn hvordan jeg har sex, faktisk har ikke du noe med sexlivet mitt å gjøre. Jeg deler ikke sexlivet mitt med andre, men jeg går gjerne i parade for å kjempe mot diskriminering av andre som meg. Paradene deres handler ikke om å hindre diskriminering, det handler om å påtvinge synet deres på andre Anonymkode: 35340...a6c 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 Jeg har homofile venner btw. De misliker toget like mye som meg. Seksualitet er noe privat og ingen offentlig sak. Tenkte bare det kunne være nyttig å opplyse om at jeg faktisk har homofile venner. Alle elsker faktisk ikke Pride - selv ikke de homofile Anonymkode: bc743...d4e 3
Chiyo Skrevet 8. juni 2021 #8 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har homofile venner btw. De misliker toget like mye som meg. Seksualitet er noe privat og ingen offentlig sak. Tenkte bare det kunne være nyttig å opplyse om at jeg faktisk har homofile venner. Alle elsker faktisk ikke Pride - selv ikke de homofile Anonymkode: bc743...d4e Det argumentet er som en rasist som sier "I have a black friend." 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Skrevet 8. juni 2021 Chiyo skrev (Akkurat nå): Det argumentet er som en rasist som sier "I have a black friend." Så det er galt av meg å være venner med homofile? Er det galt av dem ikke å like Pride? Anonymkode: bc743...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #10 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har homofile venner btw. De misliker toget like mye som meg. Seksualitet er noe privat og ingen offentlig sak. Tenkte bare det kunne være nyttig å opplyse om at jeg faktisk har homofile venner. Alle elsker faktisk ikke Pride - selv ikke de homofile Anonymkode: bc743...d4e Ja, flere og flere homofile tar motstand fra pride. Men homofobene bryr seg ikke om det. De er homofober uansett. Anonymkode: fc662...903 1
Chiyo Skrevet 8. juni 2021 #11 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så det er galt av meg å være venner med homofile? Er det galt av dem ikke å like Pride? Anonymkode: bc743...d4e Det er ikke galt av deg å ha homofile venner, men det gjør det ikke automatisk en venn av homofile generelt. Det betyr ikke at du ikke kan være homofob, på lik linje som at mennesker som har venner med mørkere hud kan også være rasitisk. 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #12 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, flere og flere homofile tar motstand fra pride. Men homofobene bryr seg ikke om det. De er homofober uansett. Anonymkode: fc662...903 Nå mistet jeg koblingen litt... Hvem er homofob akkurat nå? Anonymkode: bc743...d4e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #13 Skrevet 8. juni 2021 Chiyo skrev (1 minutt siden): Det er ikke galt av deg å ha homofile venner, men det gjør det ikke automatisk en venn av homofile generelt. Det betyr ikke at du ikke kan være homofob, på lik linje som at mennesker som har venner med mørkere hud kan også være rasitisk. Så jeg er altså homohater og det som verre er enda jeg har flere homofile venner ? Anonymkode: bc743...d4e
Chiyo Skrevet 8. juni 2021 #14 Skrevet 8. juni 2021 Jeg kan også dele at jeg ikke bryr meg om at enkelte homofile ikke liker Pride. Da liker de ikke Pride da, men de fleste, de som skjønner hva det faktisk handler om, syns Pride er viktig. Det er ikke alle homofile som liker det, og det er deres sak. Det betyr ikke at de snakker for alle homofile, og det betyr i hvert fall ikke at Pride ikke er viktig. 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #15 Skrevet 8. juni 2021 Koker det ned til at homofile som misliker Pride ikke er "ekte" homofile? Anonymkode: bc743...d4e 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #16 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå mistet jeg koblingen litt... Hvem er homofob akkurat nå? Anonymkode: bc743...d4e Jeg mener at du ikke er det. Som du selv sier,mange homofile er lei av pride og flaggingen. Anonymkode: fc662...903 1
Laraa Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja, men det er fortsatt helt uhørt å trolle om slikt. Det finnes jo faktisk folk der ute med sånne sinnsyke meninger. Anonymkode: 8fb7f...98b Ja det er uhørt . enig i det , men det er akkurat det trolling er. Det er mye lettere å ta for seg tema som holocaust alenemødre, homofile, autister og dyremishandling hvis du virkelig vil skape forvirring og kvalme. Og det er akkurat det troll vil. De lavpanna tapertypene sitter og runker til alle kommentarene fra de som blir triste, sjokkerte, gråter og synes det de skriver er motbydelig , enkel og primitiv adferd? Javisst, men vi biter jo på 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 Chiyo skrev (1 minutt siden): Jeg kan også dele at jeg ikke bryr meg om at enkelte homofile ikke liker Pride. Da liker de ikke Pride da, men de fleste, de som skjønner hva det faktisk handler om, syns Pride er viktig. Det er ikke alle homofile som liker det, og det er deres sak. Det betyr ikke at de snakker for alle homofile, og det betyr i hvert fall ikke at Pride ikke er viktig. Så du taler på vegne av alle homofile? Det var jo greit å vite Anonymkode: bc743...d4e 1
Chiyo Skrevet 8. juni 2021 #19 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så jeg er altså homohater og det som verre er enda jeg har flere homofile venner ? Anonymkode: bc743...d4e Du er ikke en venn av homofile når du reduserer homofile mennesker til din forestilling av "homosex". 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #20 Skrevet 8. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har homofile venner btw. De misliker toget like mye som meg. Seksualitet er noe privat og ingen offentlig sak. Tenkte bare det kunne være nyttig å opplyse om at jeg faktisk har homofile venner. Alle elsker faktisk ikke Pride - selv ikke de homofile Anonymkode: bc743...d4e Pride-paraden er nå én ting, men antihomo-innleggene handler først og fremst om å være antihomo, og paraden brukes som en begrunnelse til å være mot likeverd for homofile: "Jeg liker ikke paraden, derfor er det galt å være homo." Bortsett fra det kommer ikke andre "argumenter" enn at homofili er unaturlig(feil) og umoralsk(også feil). Perversjoner påstås å være typisk homoadferd, som om det ikke fins perversjoner blant heterofile. Anonymkode: 655c9...66b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå