Gå til innhold

Vaginastørrelse og mannens nytelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min erfaring er at de som er trang og i tillegg er flink med muskelbruk får mye lettere orgasmer, mens de som er videre ikke er like lett å tilfredsstille og ikke orker å stramme for selv å oppnå orgasme. Men hatt god sex mef både trange og vide damer. Det kommer også ann på kjemi og mange andre faktorer.

Anonymkode: 18d66...ef0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dere menn er virkelig umulige å tilfredsstille. Jeg må alltid gå på toalettet og tørke meg flere ganger før jeg har sex, og jeg må også tørke bort under sex fordi jeg blir så våt. Har enda ikke møtt en mann som liker det, de syns enten det er ekkelt eller turn-off. Jeg kan få flere orgasmer under sexen og da blir det også enda våtere, men som sagt så finner ikke menn det sexy i det hele tatt. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Hvor mange menn er dette snakk om, og hvilken aldergruppe? Høres ut som skikkelig uflaks. Jeg har hatt tett oppi hundre menn, og det at jeg har vært for våt har aldri vært et problem, tvert i mot utløser det begeistring i de aller fleste tilfellene. 

Anonymkode: c835d...dd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (17 timer siden):

I noen tilfeller, ja. Min tenning er i stor grad avhengig av damens tenning og respons,  og når den ikke materialiserer seg, blir det jo en stusslig seanse. Ei sa fra om "at det ikke var noe vits" å slikke eller bruke fingrene, fordi hun aldri fikk orgasme uansett. Så jeg knullet henne litt, ettersom hun lot til å ville det. Men det hadde jo selvsagt heller ingen større effekt, så det hele bare dabbet av. Vil tro at vi gjentok fiaskoen minst 5 ganger, altså knulling uten at noen kom. Helt meningsløs sex etter min mening, selv om dama var ung og ganske så flott, og trang i tillegg.....

Høres ut som hovedproblemet her er manglende entusiasme fra din side, fordi du har et veldig smalt vindu for hvordan sex skal være. Det er mye som er deilig med sex, utenom orgasme. Jeg har ei venninne som nesten aldri kommer, men hun elsker sex, og kan kose seg med å bli pult i timesvis, og det verste hun vet er orgasmepress, for da kommer hun i hvert fall ikke. Selv er jeg lettpult og kommer hele tiden, så lenge jeg slapper av, men ut fra innleggene dine her på KG ser jeg jo at jeg ikke hadde hatt noen glede av å pule deg jeg heller. Du saboterer altså for deg selv, både med tungpulte og lettpulte kvinner. Snakk om å velge sin egen ulykke. 

Anonymkode: c835d...dd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva det er, men de fleste kvinner over 30 år jeg har hatt sex med, har vært for vide nedentil. Dette gjelder både barnløse og kvinner som har født flere barn.

Naturlig nok skjer det noe med kvinners kropp når de bikker 30, det går bare nedover derfra, men at det skal være så store forskjeller fra 20-åringene er litt merkelig synes jeg.

Må nevne før jeg blir angrepet: jeg har normal størrelse på penis, 15 cm lengde og 13 cm i omkrets.

-M42

Anonymkode: 904c6...780

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mange menn er dette snakk om, og hvilken aldergruppe? Høres ut som skikkelig uflaks. Jeg har hatt tett oppi hundre menn, og det at jeg har vært for våt har aldri vært et problem, tvert i mot utløser det begeistring i de aller fleste tilfellene. 

Anonymkode: c835d...dd8

Har hatt langt færre menn, men har kun opplevd det samme som deg - mannfolk som elsker at jeg blir så våt. Aldri opplevd noe annet enn vill jubel for akkurat det. :)

Anonymkode: da5f3...3ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dere menn er virkelig umulige å tilfredsstille. Jeg må alltid gå på toalettet og tørke meg flere ganger før jeg har sex, og jeg må også tørke bort under sex fordi jeg blir så våt. Har enda ikke møtt en mann som liker det, de syns enten det er ekkelt eller turn-off. Jeg kan få flere orgasmer under sexen og da blir det også enda våtere, men som sagt så finner ikke menn det sexy i det hele tatt. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Jeg er en av de som blir søkkvåt om jeg er skikkelig kåt. Eksen klagde bestandig på dette - enden på visa var at jeg ikke tente på han mer dermed sluttet å nyte noe som helst.. Han jeg har en greie med nå derimot elsker at det omtrent renner av meg og har aldri hatt bedre sex før. Kommer aldri til å godta å «tørke» meg under sex igjen. Skal være vått og deilig, kom ikke å fortell meg noe annet. 

Anonymkode: 11179...814

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg vet ikke hva det er, men de fleste kvinner over 30 år jeg har hatt sex med, har vært for vide nedentil. Dette gjelder både barnløse og kvinner som har født flere barn.

Naturlig nok skjer det noe med kvinners kropp når de bikker 30, det går bare nedover derfra, men at det skal være så store forskjeller fra 20-åringene er litt merkelig synes jeg.

Må nevne før jeg blir angrepet: jeg har normal størrelse på penis, 15 cm lengde og 13 cm i omkrets.

-M42

Anonymkode: 904c6...780

Det er ganske naturlig egentlig at ting endres i løpet av årenes løp. I 30 årene er kvinnene enda ikke kommet dit at de har begynt å prioritere bekkenmunnstrening siden de tenker at de enda er forholdsvis unge i forhold til urinlekkasje osv. Husker også at ungdomskjærester og damene i 20 årene var betydelig trangere i snitt. Mange i den alderen trener jo mere styrke/kondisjon som hjelper på å trene musklene der nede i samme slengen. Damer som er fit og sterk er ofte trange og har godt trente muskler der nede også.

Anonymkode: 18d66...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg må svare som kvinner pleier å svare i penisstørrelse-tråder: det viktigste er vaginaens eier, ikke trangheten. Men det ville jvære løgn å si at ikke trangheten betyr noe. Og ja: jeg har godt over middels tykkelse OG lengde.

Anonymkode: e10f5...ab7

Ja de som sier at størrelsen ikke har noe å si lyver. Datet ei dame som var veldig åpen der nede og friksjon var helt umulig å oppnå. Men hun skilte seg veldig ut. De fleste er ikke så vide og er ikke sånn at vid automatisk betyr dårlig sex. Kjemien, leketøy og andre ting kan gjøre sexen bra fordet. Med lek, fantasi og kjemi kommer man langt uansett hvor vid hun skal være, men tar man bort alle andre sanser og kun tenker nytelse i form av penetrering så føles ei trang klissvåt mus mye deiligere rundt penis. 

Anonymkode: 18d66...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dere menn er virkelig umulige å tilfredsstille. Jeg må alltid gå på toalettet og tørke meg flere ganger før jeg har sex, og jeg må også tørke bort under sex fordi jeg blir så våt. Har enda ikke møtt en mann som liker det, de syns enten det er ekkelt eller turn-off. Jeg kan få flere orgasmer under sexen og da blir det også enda våtere, men som sagt så finner ikke menn det sexy i det hele tatt. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Da har du møtt feil menn.. mange synes dette er digg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merlz skrev (16 timer siden):

Jf. dorulltesten ---> agurktesten: får hun inn en tykk agurk er hun for vid.

De fleste damer får inn en tykk agurk med langt forspill. Forskjellen er bare hvor mye friksjon som møter den heldige agurken😉😅 Med noen må man lirke og lure den på plass, mens med andre kan man nærmest glippe den inn. Du ser forskjellen? Men etter å ha lest en del her inne ser jeg at mange kvinner synes en tykk penis er smertefullt, så for mange blir det too much, selv om de fysisk klarer å presse den inn. Sex skal være behagelig.🙂

Anonymkode: 18d66...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De fleste damer får inn en tykk agurk med langt forspill. Forskjellen er bare hvor mye friksjon som møter den heldige agurken😉😅 Med noen må man lirke og lure den på plass, mens med andre kan man nærmest glippe den inn. Du ser forskjellen? Men etter å ha lest en del her inne ser jeg at mange kvinner synes en tykk penis er smertefullt, så for mange blir det too much, selv om de fysisk klarer å presse den inn. Sex skal være behagelig.🙂

Anonymkode: 18d66...ef0

Ja, den posten var ment som en vits.

Jeg skal merke lignende poster tydeligere i fremtiden slik at det ikke blir noe mer forvirring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ofte sånn at de som klager over at menn har for liten penis er videre enn snittet og de som klager over at penis er for tykk sånn at de får gnagsår er trange. Har vært med på mest den siste versjon.

Noen går i fullt alvor rundt og tror at de som er trange ikke er kåte. Skal love deg at de som er trange som regel er plaskvåte også. Ulempen med trang og klissvåt er at det ikke er mulig å holde ut lenge uten å ta pauser innimellom.

Anonymkode: 18d66...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er selvsagt hvordan hun bruker det hun har. Samtidig er det greit å minne om at det faktisk er to størrelser som møtes. Kvinner varierer også stort i størrelse, også plaskvåte. Muskelbruk er også veldig forskjellig. For noen er friksjon veldig viktig, spesielt for å forbli hard, for andre er det andre ting som er viktigere. Jeg har vært med et par stykker der vi ikke har passet særlig bra i det hele tatt, hvor det likevel har blitt bra. Seksuell kjemi og evnen til å tenne hverandre er langt viktigere enn friksjon i min bok. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 17.54):

Dere menn er virkelig umulige å tilfredsstille. Jeg må alltid gå på toalettet og tørke meg flere ganger før jeg har sex, og jeg må også tørke bort under sex fordi jeg blir så våt. Har enda ikke møtt en mann som liker det, de syns enten det er ekkelt eller turn-off. Jeg kan få flere orgasmer under sexen og da blir det også enda våtere, men som sagt så finner ikke menn det sexy i det hele tatt. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Hva er det du sier, hvilke idioter av noen asexuelle menn er det du har sex med? 

Anonymkode: ff853...18a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 18.03):

Legg merke til at denne mannens klage er at det så utilfredsstillende for HAM at sexen er så utilfredsstillende for kvinnen. Ta en kikk på tråden hvor kvinner forsøkte å snakke med hverandre om sex og å ikke få orgasme. Der er det fullt av menn som skjeller kvinner ut for ikke å få orgasme med dem, og for å "fake" for å ikke forstyrre der fragile mannsegoet. Kvinnehatet er virkelig oppsiktsvekkende.

Anonymkode: b21a8...e6d

Altså. Her sitter du og klager over at en mann tenner på hennes nytelse? Mener du virkelig å påstå at det skulle være negativt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det du sier, hvilke idioter av noen asexuelle menn er det du har sex med? 

Anonymkode: ff853...18a

vært med nok menn til å skjønne at jeg aldri skal være med en til iallefall. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker said:

vært med nok menn til å skjønne at jeg aldri skal være med en til iallefall. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Litt trist det da. Spesielt siden du tydeligvis blir skikkelig kåt, og dermed våt. Noe mange menn faktisk setter stor pris på.  Litt mer usikker på "gutter"

En eks kunne bli så våt at det rant nedover lårene. Det tente meg noe så sinnssykt  😁 Those were the days......

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (2 minutter siden):

Litt trist det da. Spesielt siden du tydeligvis blir skikkelig kåt, og dermed våt. Noe mange menn faktisk setter stor pris på. Litt mer usikker på "gutter"

Selvsagt er det trist å ikke kunne ha sex når man elsker å ha sex. men som sagt er dere menn umulige å tilfredsstille og man er aldri bra nok. Så jeg har fått komplekser for at jeg er for vid, for våt etc. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/9/2021 at 12:14 PM, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke hva det er, men de fleste kvinner over 30 år jeg har hatt sex med, har vært for vide nedentil. Dette gjelder både barnløse og kvinner som har født flere barn.

Naturlig nok skjer det noe med kvinners kropp når de bikker 30, det går bare nedover derfra, men at det skal være så store forskjeller fra 20-åringene er litt merkelig synes jeg.

Må nevne før jeg blir angrepet: jeg har normal størrelse på penis, 15 cm lengde og 13 cm i omkrets.

-M42

Anonymkode: 904c6...780

Jeg er i midten av 30-årene med barn, og opplever at menn kommer etter få sekunder, så må vi vente en time til han er klar igjen og først da varer det litt lenger. De sier jeg er for trang til å holde igjen. Får nesten håpe jeg blir litt videre med alderen, for sekunder med penetrering når man er sprengkåt er ingen høydare 😅

Anonymkode: 824c9...c01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 11.34):

Min erfaring er at de som er trang og i tillegg er flink med muskelbruk får mye lettere orgasmer, mens de som er videre ikke er like lett å tilfredsstille og ikke orker å stramme for selv å oppnå orgasme. Men hatt god sex mef både trange og vide damer. Det kommer også ann på kjemi og mange andre faktorer.

Anonymkode: 18d66...ef0

dette stemmer nok ikke, iallefall ikke for meg. Jeg er vid og kan få flere orgasmer på rad. Rekorden sammen med en mann er 5, alene rundt 10+. Squirter også. 

Anonymkode: 9a2be...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...