Gå til innhold

Skal du drikke deg full i kveld, eller er du full?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det tar drit lang tid for meg. But anyway, alkohol er det eneste som hjelper. Jeg elsker den og har alltid elsket den ❤️ Og den elsker tydeligvis meg 😀 Jeg vil heller dø som lykkelig alkoholisert 35 åring, enn som syk og ulykkelig 85 åring. 

Anonymkode: 2b86c...3c8

Hehe jeg også. Ønsker ikke å bli gammel. Å dø i 50-årene er greit for meg.  Elsker alkohol også. Skål! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

grease80s skrev (Akkurat nå):

Hehe jeg også. Ønsker ikke å bli gammel. Å dø i 50-årene er greit for meg.  Elsker alkohol også. Skål! :)

Å bli gammel høres kjedelig ut. Jeg blir ikke gammel uansett. Har drukket jevnlig siden jeg var 11 år. Det er et under at jeg er 32 faktisk. Vi dør når vi dør. Alle skal dø. Men drit i det. It doesn't matter ☺️ Nå drikker vi! Alkohol ❤️

Anonymkode: 2b86c...3c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Å bli gammel høres kjedelig ut. Jeg blir ikke gammel uansett. Har drukket jevnlig siden jeg var 11 år. Det er et under at jeg er 32 faktisk. Vi dør når vi dør. Alle skal dø. Men drit i det. It doesn't matter ☺️ Nå drikker vi! Alkohol ❤️

Anonymkode: 2b86c...3c8

Det er et under at jeg lever ennå, så mye jeg har drukket. Jeg ønsker å dø, siden ufør er sååå kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grease80s skrev (1 time siden):

Hehe er du full nå? Har drukket fem halvlitere og begynner å kjenne det ;)

Ikke riktig ennå, er på min andre, kom litt seint igang. Det begynner å svinge litt etter den femte, ja. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, FrankDrebin said:

Ikke riktig ennå, er på min andre, kom litt seint igang. Det begynner å svinge litt etter den femte, ja. :)

Hehe blir seint for deg i kveld da? Har drukket 12 halvlitere og er full. :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Absolutt ikke. Feiret min 2. vaksinedose alene i kveld med et 🍷. Flere timer siden og kjenner ikke noe.

er fortsatt glad og fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Hvemsomhelst said:

Absolutt ikke. Feiret min 2. vaksinedose alene i kveld med et 🍷. Flere timer siden og kjenner ikke noe.

er fortsatt glad og fornøyd.

Du er heldig. Etter andre vaksinedose kan du dra til Sverige eller Danmark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grease80s skrev (11 minutter siden):

Hehe blir seint for deg i kveld da? Har drukket 12 halvlitere og er full. :skaal:

Oi, da drikker du fort, ja. xD Det blir nok litt suping inn i de små timer, tenker jeg, før jeg kaller det en "dag". ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FrankDrebin said:

Oi, da drikker du fort, ja. xD Det blir nok litt suping inn i de små timer, tenker jeg, før jeg kaller det en "dag". ;) 

Hehe ja. Snart leggetid nå. Skal bli godt å sove :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grease80s skrev (2 minutter siden):

Hehe ja. Snart leggetid nå. Skal bli godt å sove :)

Da får du ha en god natt og sove godt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, FrankDrebin said:

Da får du ha en god natt og sove godt. :)

Tusen takk, håper du får en god natt også. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvemsomhelst
grease80s skrev (1 time siden):

Du er heldig. Etter andre vaksinedose kan du dra til Sverige eller Danmark :)

Takk vennen, ja jeg har en skadet eiendom i Danmark. Det det skjeddei sprengkulden i februar. Det er mitt andre hjem og nesten 100% av mitt ganske begrensede sosiale liv.  Jeg lengter tilbake, men må få orden på litt her hjemme med hagen, og avtale å låne sofa hos min danske venninne.  Vann og strøm gikk til helvere bak koronastengte grenser i vinter.  Jeg pleier å stenge vannet og montere frostvakter, passe på mitt gamle vrak av et hus hele tiden…men det tenkte jeg ikke på i juli/august. For jeg dro hjem og skulle nedover igjennom et par uker.  Men nei.  Og deretter fikk jeg ingenˋmulighet for å reise. Det var noen avtaler på sykehus, pga øyesykdom som måtte opereres i fjor sommer., og så ble grensene stengt. Mitt hus er noe gammelt ræl, men betyr likevel mye for meg ❤️eneste fordel er jo at jeg slipper å betale den dyre danske strømmen, men kommune og stat skal ha sitt uansett..,,

Endret av Hvemsomhelst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grease80s skrev (12 timer siden):

Tusen takk, håper du får en god natt også. :)

Takk, jeg sov godt. Håper formen er bra. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, FrankDrebin said:

Takk, jeg sov godt. Håper formen er bra. :)

Kjempebra :) Har øl, men er trøtt. Pleier å hjelpe å drikke da. :) Har du øl?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grease80s skrev (12 minutter siden):

Kjempebra :) Har øl, men er trøtt. Pleier å hjelpe å drikke da. :) Har du øl?

Godt å høre. :)  Jeg har noen øl igjen, de forsvinner nok leggetid, vil jeg tro. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, FrankDrebin said:

Godt å høre. :)  Jeg har noen øl igjen, de forsvinner nok leggetid, vil jeg tro. ;)

Da må du kose deg. Skål :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grease80s skrev (7 minutter siden):

Da må du kose deg. Skål :)

Takk i like måte. Skål. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...