AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Del Skrevet 6. juni 2021 Hva i alle dager er det forsvaret til Norge driver med? Dette er ikke kvalitet til 4 divisjon en gang, skuffet! Anonymkode: fd4c1...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Del Skrevet 6. juni 2021 Jeg orker rett og slett ikke å se på denne kampen, ser heller på kvik Halden Anonymkode: fd4c1...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Del Skrevet 6. juni 2021 Jeg er så deilig lite interessert at jeg ikke engang vet hvilken idrett dere snakker om. Men tipper det er fotball eller håndball 🤷♀️ Anonymkode: 82751...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Del Skrevet 6. juni 2021 Norge er så dårlig.. herregud, flaut at de får så mye penger for å løpe etter en ball Anonymkode: c1935...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Del Skrevet 6. juni 2021 Martin Ødegård har vært en overvurdert og overhypet spiller i over 6 år nå. Jeg venter bare på at folk skal våkne fra psykosen og innse hvor middelmådig han egentlig er. Fatter virkelig ikke. Anonymkode: 8746c...819 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Del Skrevet 6. juni 2021 Sørgelige greier. Er det rart vi ikke er med i EM... Anonymkode: a848d...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Del Skrevet 6. juni 2021 Det norske herrelandslaget har snart skuffet i 20 år. Hvordan er det mulig med opptil flere semi-verdensstjerner på laget. Vi står snart igjen med aktiv sabotasje som eneste forklaring. Ser mye heller bedriftsfotball i regnvær uten paraply. Anonymkode: a02a7...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå