Gå til innhold

 Sint gretten hvit mann på 50+ hetser Greta Thunberg og hennes tilhengere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 hours ago, AnonymBruker said:

Her var det mange sinte, hvite menn

Anonymkode: 74a41...88e

Hvordan klarer du å se kjønn og hudfarge gjennom en tekst på et diskusjonsforum? Klarsynt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ble du stille @Snurpelure ?

Anonymkode: ce9bc...c06

Jødehateren ble nok kastet ut, nok en gang.

Anonymkode: f53b9...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungdommen tok visst fri fra miljøvernmaset da de var på fest i en park i Oslo i natt.

WCbWFiq

 

Anonymkode: 8af09...340

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ser ikke ut som det er fare for at de blir for opptatt av å redde kloden. Klimaskeptikerne kan nok bare slappe av..

Anonymkode: e6317...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har noen poeng kanskje, men de som bryr seg om miljø lever jo ikke slik han fremstiller. Jeg ser alltid etter resirkulert plast. Aldri brukt en elsparkesykkel, men bysykkel. Kommer nok ikke til å kjøpe meg bil. Blir ikke kjørt noen steder, men bruker bysykkel. Tar buss hvis det er for langt. 

Lager da min egen matpakke før jeg går ut. Prøver å velge plastfrie alternativ. Har én tv. Har en 5 år gammel pc og en enda gamlere mobil. De funker fortsatt. Kjøper brukt så lenge det er tilgjengelig. Prøver å reparere selv også. 

Så her treffer han kanskje på noen. Men på de som faktisk bryr seg og gjør tiltak bommer han grovt. 

Anonymkode: ef243...f75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken relevanse har det at det er "hvit mann 50+" og hva håper du å oppnå ved å legge til "sint gretten"? 

Overraskende bra å klare å ødelegge og forurense hele åpningsinnlegget allerede i tittelen. KG burde dele ut medaljer til de få som klarer det.

Anonymkode: 5e9a1...bb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å klage på hvite menn på 50+ er en forbrytelse på tre områder: rasisme, sexisme og aldersisme. 

Anonymkode: e32ad...559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...