Gå til innhold

Jeg vil så gjerne få snakke med pappa igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pappa døde i romjulen 2019, og fremdeles så er savnet så forferdelig sterkt etter ham. Jeg savner sånn å høre stemmen hans, og ikke minst så savner jeg fra den tiden han var frisk og velfungerende og vi gjorde så mye sammen! Det knuser meg at jeg aldri skal få oppleve dette igjen, at han rette og slett ikke finnes mer. Jeg trodde sorgen skulle ha blitt lettere til nå, men det har den ikke :( Jeg husker hvordan han lå i senga på sykehjemmet, som en skjør liten fugleunge så fjern fra den pappaen jeg vokste opp med..

Anonymkode: 2e20e...97e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å høre ❤ Men jeg er sikker på at din far ville at du skulle ha det bra selv om han er borte! Livet er tøft noen ganger.. Stor klem ❤

Anonymkode: 7d8a0...5db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Pappa døde i romjulen 2019, og fremdeles så er savnet så forferdelig sterkt etter ham. Jeg savner sånn å høre stemmen hans, og ikke minst så savner jeg fra den tiden han var frisk og velfungerende og vi gjorde så mye sammen! Det knuser meg at jeg aldri skal få oppleve dette igjen, at han rette og slett ikke finnes mer. Jeg trodde sorgen skulle ha blitt lettere til nå, men det har den ikke :( Jeg husker hvordan han lå i senga på sykehjemmet, som en skjør liten fugleunge så fjern fra den pappaen jeg vokste opp med..

Anonymkode: 2e20e...97e

hvor gammel var han da han døde, og hva døde han av? mistet også selv faren min for bare noen måneder siden. fungerer ikke optimalt, og har fått et helt annet syn på livet. kondolerer.

Anonymkode: 6b4fe...827

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg og vil du skal vite at du ikke er alene❤ 

Mistet min far som ung, han var virkelig alt for meg. Nå er jeg 36. Savnet, sorgen og tomrommet i meg blir bare større og større. Jeg fungerer heller ikke optimalt, har ingen drømmer om å gifte meg f eks. Ha en bryllupsfeiring uten han er helt utenkelig. Vår familie raknet når vi mistet han og alt falt fra hverandre. Jeg har nesten ingen kontakt med resten av familien. Tenker det er gjerne like så greit. 

Anonymkode: 5ed57...e9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kondolerer ❤️ Jeg mistet pappa for noen år siden pga grunn av kreft. Savnet vil nok aldri forsvinne, men sorgen blir annerledes med tiden. Nå kan vi minnes ting han sa eller gjorde.

Anonymkode: 26a59...0f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet pappa nå i sommer av kreft. Det skjedde veldig fort og uventet og jeg rakk ikke komme hjem på sommerferie. Han hadde gledet seg slik til å se oss alle. Dette knuser meg og jeg vet ikke hvordan jeg skal greie fungere normalt igjen.

Anonymkode: 9752a...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere. Sorg er tungt, og det er ikke sånn at den nødvendigvis forsvinner. Den tar bare en annen form. Som vemod kanskje, og så kan den komme for fullt igjen enkelt ganger. Men det er viktig å tenke på hvordan fedrene deres ville at dere skulle ha det ❤️

Jeg mistet to familiemedlemmer med noen månerders mellomrom. Brått. Det er først sjokk. Så synker det inn og det gjør så vondt. Jeg snakket helt seriøst med min nærmeste. Lenge. Det var bearbeidelse. Nå er det fire år siden. Føler fremdeles sorg nå og da, og tenker på begge daglig tror jeg. Kan ikke huske en dag jeg ikke tenkte på dem.

Jeg skjønner dere godt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...