AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #1 Del Skrevet 4. juni 2021 Jeg må komme meg fra a til b på sykkel, men er helt utrent og har en sittestillende livsstil! Er det trygt for kroppen at jeg sykler litt over en mil? Anonymkode: 478fc...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #2 Del Skrevet 4. juni 2021 Så lenge du ikke faller av sykkelen så 🤷♀️ Anonymkode: ccf64...442 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #3 Del Skrevet 4. juni 2021 Det er ingen ting. Bare å bruke tiden du trenger, å husk vann. Anonymkode: 93d1d...3e9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #4 Del Skrevet 4. juni 2021 Ja det er trygt. Anonymkode: 85079...b74 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4. juni 2021 #5 Del Skrevet 4. juni 2021 Ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2021 #6 Del Skrevet 4. juni 2021 Jeg syklet 8 mil som relativt utrent, så jeg tror det skal gå bra. Anonymkode: 4c925...ebc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 4. juni 2021 #7 Del Skrevet 4. juni 2021 En mil er ingenting på sykkel. Eneste risikoen jeg ser her er som nevnt over å dette eller kollidere med noe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 5. juni 2021 #8 Del Skrevet 5. juni 2021 Ja. En mil er ikke så mye på sykkel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 5. juni 2021 #9 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 4.6.2021 den 12.32): Jeg må komme meg fra a til b på sykkel, men er helt utrent og har en sittestillende livsstil! Er det trygt for kroppen at jeg sykler litt over en mil? Anonymkode: 478fc...88c Ja. Det har kroppen din bare godt av. Ta med en flaske vann i varmen da👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. juni 2021 #10 Del Skrevet 15. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.6.2021 den 12.32): Jeg må komme meg fra a til b på sykkel, men er helt utrent og har en sittestillende livsstil! Er det trygt for kroppen at jeg sykler litt over en mil? Anonymkode: 478fc...88c Du kan jo ta det litt rolig de første to kilometrene slik at du får varme i kroppen og smurning i leddene før du tråkker til. Blir det noe særlig lenger, så smør litt spenol eller vaselin i skrittet for å unngå sår. Sykkelbukse er også bra mot sår, men ikke bruk truse under, for halve poenget med sykkelbukse er å beskytte mot friksjon (det andre halve poenget er polstring). Endret 15. juni 2021 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #11 Del Skrevet 15. juni 2021 Ja, det er trygt, så fremt du ikke har noen underliggende skader eller sykdommer som du ikke har fortalt oss om. Men altså; dette kan du tenke deg fram til selv: Utrent person med hjertefeil - ikke uten videre trygt. I alle fall ikke hvis det er 30 varmegrader ute og man samtidig køler på i full fart og uten oppvarming. Utrent person med fatigue eller ME - ikke uten videre trygt, da man kan forsterke utmattelsen. Utrent person med astma og sterk allergi midt i sesongen for noe man er allergisk mot - ikke trygt. Anonymkode: 7f625...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #12 Del Skrevet 16. juni 2021 Jeg overlevde! Likte det så godt at jeg har syklet hver dag siden! ☺️ ts Anonymkode: 478fc...88c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 16. juni 2021 #13 Del Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg overlevde! Likte det så godt at jeg har syklet hver dag siden! ☺️ ts Anonymkode: 478fc...88c Ser man det 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå