Gå til innhold

God frisør i Bergen?


Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Morten på Max Milan er desidert den beste frisøren jeg har gått til. Han er utrolig dyktig, smilende blid, har god humor og vet å ta vare på kundene sine. Morten er også flink til å komme med gode tips om du er i tvil om hva du ønsker. Vil du farge håret senere, så er han helt topp. :smilbla:

Det kan hende juniorfrisøren hos Max Milan er billigere. Hun er kjempedyktig hun også. Norgesmester i junorklassen og hun kom blant de 15 beste i VM. Det er Morten (art director/stylist) og Stig(daglig leder/stylist) som har lært henne opp, og da er det vel ikke så rart hun er flink. ;)

Nå husker jeg ikke helt hva Morten tok for klipp. Jeg har både farget og klippet de gangene jeg har vært hos han. :)

eg søkte på "beste frisør bergen" og fikk opp link til dette forumet hvor Morten fra Maxmilan i marken ble varmt anbefalt! tusen takk for det! for første gang på maaange år har jeg vært fornøyd! og nå er det to uker siden :D men jeg må fortelle at Morten nå jobber på Ramm Frisør! Jeg følte meg litt som en stalker etter å ha ringt rundt og spurt etter Morten men det var absolutt verdt det!!! og salongen hans var kjempefin!! ANBEFALES!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

eg søkte på "beste frisør bergen" og fikk opp link til dette forumet hvor Morten fra Maxmilan i marken ble varmt anbefalt! tusen takk for det! for første gang på maaange år har jeg vært fornøyd! og nå er det to uker siden :D men jeg må fortelle at Morten nå jobber på Ramm Frisør! Jeg følte meg litt som en stalker etter å ha ringt rundt og spurt etter Morten men det var absolutt verdt det!!! og salongen hans var kjempefin!! ANBEFALES!!!

Jeg søkte også på "god frisør bergen" eller noe lignende, og fikk opp dette forumet:) Gikk også til Morten, men hadde dessverre en veldig dårlig opplevelse der... Skulle klippe og farge+stripe håret (har mørk brunt hår) forklarte ganske nøye hva jeg ønsket. Det viktigste for meg var at det ikke skulle bli for lyse striper i forhold til det mørke håret ellers.

Jeg spurte ham underveis om han ikke lot fargen sitte litt lenge i (i forhold til hva jeg er vant til) men han bare lo litt og sa at dette kunne han nok best.. og jeg stolte jo på det.

Resultatet ble noe helt annet enn det vi hadde snakket om, og jeg satt der fortvilt og så på at håret mitt bare ble lysere og lysere mens det tørket i hårføneren. Jeg påpekte dette når han kom for å ta klippen, men da ble han tydeligvis irritert, og mente at jeg hadde sagt at det var dette resultatet jeg ville ha...

Jenter...det er aldri lett å si ifra om slike ting (synes i hvert fall jeg) men når de heller ikke vil høre, og sier at det er du selv som sitter der med ødelagt hår sin feil... Jeg var helt på gråten av både håret mitt og å få slengt i ansiktet at jeg hadde "ombestemt meg underveis", på tross av at jeg sa krystallklart i fra om at jeg ikke ville ha for stor forskjell mellom stripene og håret, og brukte ordet 'diskret' flere ganger. Dette er hva jeg fikk i steden: http://brugo.net/385...photo-posh24com

På toppen av det hele ble klippen avbrutt av at han måtte snakke med ei som kom med en klage. Dette var rett bak meg, så jeg hørte at jenta sa at hun hadde vært der for noen uker siden og tatt permanent, og hadde mistet masse hår i etterkant. Hun fikk også beskjed om at det umulig kunne stemme.

Når han så kom tilbake til meg var han tydelig irritert, klippet litt her og der i håret mitt, og sa han var ferdig. Jeg prøvde og holde på mitt angående stripene, men fikk bl.a. tilbud om å få med hårfarge hjem for å fikse det selv..

Kort oppsummert så betalte jeg over 2000kr for en feilkjørt farging/striping, en skeiv stuss, og litt dårlig behandling på kjøpet. Fikk tilbud om en reklamasjonstime, men avbestilte den så snart venninnene mine fikk se håret mitt og snakket meg til fornuft, fikk reparert håret mitt hos en annen frisør. Setter aldri min fot hos Ramm/Morten igjen!

Endret av cecilie A. J.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skostredet frisør! Jeg er kjempefornøyd! Var skeptisk siden jeg ikke hadde hørt om de, men de har værtfall fått seg en ny fast kunde i meg altså. Skikkelig flinke, hyggelige og ikke alt for stive priser :) + at det er studentrabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av typen som aldri har likt frisører, men må si at jeg virkelig liker frisørene på Balsam. Veldig koselige, ikke av typen hei-jeg-er-en-bitchy-frisør-som-henger-igjen-på-ungdomsskolen. Får deilig hodebunnmassasje, og håret mitt har aldri blitt dullet så fint som da jeg gikk ut derfra. Prisene er helt greie, tror jeg betalte ca. 400 for en klipp med studentrabatt. Anbeeeefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av typen som aldri har likt frisører, men må si at jeg virkelig liker frisørene på Balsam. Veldig koselige, ikke av typen hei-jeg-er-en-bitchy-frisør-som-henger-igjen-på-ungdomsskolen. Får deilig hodebunnmassasje, og håret mitt har aldri blitt dullet så fint som da jeg gikk ut derfra. Prisene er helt greie, tror jeg betalte ca. 400 for en klipp med studentrabatt. Anbeeeefales!

Hvor ligger Balsam? Har aldri hørt om det :)

Anonym poster: e140ffaf8bf13030ccff8d58d85d720b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg måå anbefale Anettes salong, den ligger på Skjold ved siden av en Spar butikk. Rimelige priser, og jeg tror jeg har vært hos alle jentene der nå ettersom jeg har gått der i 7 år. Jeg tør ikke gå noen andre steder, håret mitt er langt og krøllete og slik vil jeg gjerne ha det. Har både stripet meg, klippet meg og diverse der, og er alltid superfornøyd. Spesielt Trude som jobber der er ekstremt flink! Hun får til den ekstra touchen for blondt hår som bare skal friskes opp med striper :)

Endret av oreokake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ligger Balsam? Har aldri hørt om det :)

Anonym poster: e140ffaf8bf13030ccff8d58d85d720b

Ligger i Hollendergaten, eller, rett ved McDonald's på bryggen. Nettsiden er: www.balsam.no, men tror det er noe galt (håper i alle fall det), for nettsiden fungerer ikke lenger. Tlf er i alle fall 57 72 19 00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i Hollendergaten, eller, rett ved McDonald's på bryggen. Nettsiden er: www.balsam.no, men tror det er noe galt (håper i alle fall det), for nettsiden fungerer ikke lenger. Tlf er i alle fall 57 72 19 00.

Tusen takk :)

Anonym poster: e140ffaf8bf13030ccff8d58d85d720b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Anonym poster: e140ffaf8bf13030ccff8d58d85d720b

Om du er student har de også 20% studentrabatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av typen som aldri har likt frisører, men må si at jeg virkelig liker frisørene på Balsam. Veldig koselige, ikke av typen hei-jeg-er-en-bitchy-frisør-som-henger-igjen-på-ungdomsskolen. Får deilig hodebunnmassasje, og håret mitt har aldri blitt dullet så fint som da jeg gikk ut derfra. Prisene er helt greie, tror jeg betalte ca. 400 for en klipp med studentrabatt. Anbeeeefales!

Skriver under på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...