Gå til innhold

God frisør i Bergen?


Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Annes Hårdesign var ganske dyr den gang jeg var innom der. 1600 kr for klipp og farge.. De må vel ta litt ekstra siden de kaller seg designere...

Deja Vu på Danmarksplass har en glitrende frisør, men husker ikke hva han heter. De som har klippet seg hos han husker han nok.. litt spesiell kar, men veldig dyktig! Ikke avskrekkende priser heller

Er det ikke en asiatisk jente (Jessica?) som er der ? Er hun flink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei, ble fristet til å prøve Ramsvik. Har alltid vært litt nyskjerrig på dem. Men jeg lurer på om noen vet om frisører som er gode på LANGT hår. De fleste tipsene jeg får er frisører som er gode på kort hår... Og så vil jeg helst at det skal være mannlige frisører... Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kari_*

Jeg vil anbefale Visit på Åsane senter :) Det er kølapp system, så du trenger ikke bestille time :) Alle jeg har vært hos der er kjempeflinke :) men jeg husker ikke prisen da.. ikke veldig dyrt værtfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Men jeg foretrekker å gå et sted i sentrum, da jeg ikke har bil ;)

Så altså, det jeg er på utkikk etter, er en mannlig frisør i Bergen sentrum som er god til å klippe langt hår. Hvis dette ikke er å oppdrive, tar jeg selvfølgelig tips om en kvinnelig frisør. Det viktigste er jo at resultatet blir fint, selv om opplevelsen selvfølgelig også teller.

:haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cathy_*

Hei.

Jeg ville bare anbefale GinaMi Dame og Herrefrisør i Kaigaten 12 i Sentrum.

Dette er en veldig koselig salong med gode priser, ved lille lungårdsvannet med en kjempeflink frisør. Hun lytter på hva du vil og gir deg masse tips hele veien igjennom om hva du kan gjøre/bruke med/i håret ditt.

Jeg er selv student, og fikk dermed en student dame klipp for 420,-, noe jeg syns er en meget god pris.

Vil absolutt anbefale GinaMi frisør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siri77

Hei!

Jeg var på dropp inn. hos Prikken frisør rett før jul. Den ligger i strandkaien. Det skulle jeg aldri ha gjort. Mitt ønske var å lysne håret litt, jeg har blondt hår. Resultatet ble at jeg lignet en russisk hore! Dagen etter gikk jeg dit igjen for å klage. Frisør damen forstod hva jeg klaget på, nemlig at bleke middelet hun hadde tatt i så stygt ut. Hun skulle da farge håret mitt til normal utseende, det ble mørkt og glansløst. Jeg ble veldig trist, for jeg hadde spart og håret var naturlig før hun begynte. Dessuten var jeg høygravid og hadde ikke så mye tid før jeg skulle føde. Jeg ble skikkelig skuffet og lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var inne her inne før jeg skulle velge en frisør og det endte opp med at jeg gikk til Ramsvik i sentrum. Det er absolutt den beste frisøren jeg har vært hos, hun som klippet meg var utrolig flink og jeg fikk virkelig igjen for pengene. Samtidig som jeg ble klippet fikk jeg utrolig mange gode råd til håret mitt.

Så jeg vil absolutt anbefale Ramsvik, de tar 580,- for klipp, men verdt hver eneste krone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Maria hos Deva frisør på nesttun, hun er utrolig flink og bryr seg virkelig om kundene sine.

Føler jeg er på SPA når jeg har vært hos henne og jeg er ALLTID fornøyd når jeg går derfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Willy
Annes Hårdesign var ganske dyr den gang jeg var innom der. 1600 kr for klipp og farge.. De må vel ta litt ekstra siden de kaller seg designere...

Deja Vu på Danmarksplass har en glitrende frisør, men husker ikke hva han heter. De som har klippet seg hos han husker han nok.. litt spesiell kar, men veldig dyktig! Ikke avskrekkende priser heller

Hmm, så jeg er "litt spesiell"??? Hehe, vel vel...for de som vil vite navnet mitt så heter jeg Willy:-) Velkommen skal dere være:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Willy
Noen som vet hva en klipp koster hos Deja vu?

En dameklipp koster fra 450 kr. Vask og stylingprodukter er inkludert i prisen. (Vet noen tar ekstra betalt for dette av og til...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Willy
Er det ikke en asiatisk jente (Jessica?) som er der ? Er hun flink?

Jo, det stemmer. Jessica heter hun. Det er også hun som er eier av salongen. Hun er kjempeflink:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_kristin_*

Jeg har nettopp vert på frisørsalongen på galleriet og er absolutt ikke fornøyd! Det virket som om hun som klippet meg hadde kjempe dårlig tid og egentlig ikke brydde seg noe serlig om resultatet ble bra. Jeg gikk fra langt slitt hår til kort ødelagt hår... Jeg er så utrolig skuffet... Nå må jeg bare finne en frisør som KAN hår og som gidder å bry seg, så hvor skal jeg gå? think eller max milian?

Jeg har opplevd akkurat det samme på top spot på galleriet. fikk en frisør ganske ung som kun stod og snakket i mobil, om at hun skulle ut på fest med noen veninner.. jeg hadde bestilt time i god tid og skulle stripe og klippe håret. jeg ville vaske håret først, for jeg har krøller, håret hadde kruset seg av og gå i regnet. Men det hadde hun ikke tid til! så ville hun klippe først, hun verken strittet ,våtet, håret eller noe for og få det til og henge ned før klippen, bare begynte og klippe rundt i håret mitt... det sier seg selv at når jeg dagen etterpå skulle stritte håret mitt(som jeg liker og gjøre før en anledning) så var det helt utrolig skeivt klippet, flere cm....

da hun skulle stripe håret mitt, så sa hun at jeg måtte bruke hette siden jeg hadde så langt hår. Jeg forklarte henne at håret mitt ville bli veldig flokete i en hette, og enda mere da,siden jeg ikke hadde vasket det etter blåse regnværet. men hun insisterte på at det ville gå helt fint, og begynte og bli temmelig irritert fordi jeg var siste kunden den dagen og hun hadde noe hun skulle nå.....så da ble det hette... resultatatet var at håret mitt hadde tovet seg sammen til en ball bak om hetten, og hun stod og røsket og røsket for og få opp flokene(det gjodre ganske vondt),hun helte massemasse balsam i men det løsnet ikke...jeg ble mere og mere engstelig for det datt av mere og mere hår. masse hår... da jeg kom hjem og så meg i speilet og kjente på det tynnet flisete håret , så begynte jeg rett og slett og grine....for det ville ta laaang tid før håret mitt ble som før,

så jeg anbefaler ablolutt ikke top spot, verste servicen jeg noen gang hadde fått.

men i en frisørsalong på mannsverk, under en svær blokk ved siden av bussplassen.der var de kjempe flinke, der har jeg fått den beste servicen , beste hårklipp og en ordentlig striping vel og merke,med folie(pga. mitt hår), som jeg var kjempe kjempe forøyd med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest_Katja_*

Noen som vet hvor mye det koster for å farge oog klippe på Max Milan i Marken ?

Og om det er flere frisørsalonger i Marken ? :)

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Marita_*
Ok, vet at temaet har vært oppe et par ganger før, men er det noen som har tips om dyktige frisører i Bergen? Vil helst ikke betale mer enn 500 kr for kun klipp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke anbefale annes hårdesign. De presterte å svi av meg halve håret fordi håret ikke tålte hårfargen. Dette måtte jeg betale 1500 kr for i tillegg kom frisøren med tåpelige kommentarer som: Jaja da slipper du ihvertfall å tynne det, før hun kniste en liten dæsj. Jeg var så utrolig forbanna. I tillegg presterte de å si at det var jeg som tok risken, når jeg spurte dem om risikoen med å farge håret mitt etter en noe misslykket Henna farging dagen før sa de at det kom til å gå helt fint.

Jeg som alle andre er forsiktig med håret sitt, alvorligtalt jeg har tykt tykt tykt hår helt ned til rumpen og bruker laaaang tid på vedlikehold av det. Eneste grunn til henna var et jeg ble forklart at det var SÅÅÅÅ mye sunnere.

Kan forresten ikke anbefale henna farge, håret mitt var totalskadet, veldig tørt og uregjerlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Therese på E.T hårstudio på åsane senter er fantastisk!!

Hun vet alltid hva hun skal gjøre med håret mitt...har flere veninner som

også går til henne. virkelig å anbefale..stråler hver gang jeg går ut av frisørsalongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå til Thomas på mona lisa i byen. han er flink på produktveiledning og er flink og klippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...