Gå til innhold

God frisør i Bergen?


Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Ok, vet at temaet har vært oppe et par ganger før, men er det noen som har tips om dyktige frisører i Bergen? Vil helst ikke betale mer enn 500 kr for kun klipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morten på Max Milan er desidert den beste frisøren jeg har gått til. Han er utrolig dyktig, smilende blid, har god humor og vet å ta vare på kundene sine. Morten er også flink til å komme med gode tips om du er i tvil om hva du ønsker. Vil du farge håret senere, så er han helt topp. :smilbla:

Det kan hende juniorfrisøren hos Max Milan er billigere. Hun er kjempedyktig hun også. Norgesmester i junorklassen og hun kom blant de 15 beste i VM. Det er Morten (art director/stylist) og Stig(daglig leder/stylist) som har lært henne opp, og da er det vel ikke så rart hun er flink. ;)

Nå husker jeg ikke helt hva Morten tok for klipp. Jeg har både farget og klippet de gangene jeg har vært hos han. :)

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten på Max Milan er desidert den beste frisøren jeg har gått til. Han er utrolig dyktig, smilende blid, har god humor og vet å ta vare på kundene sine. Morten er også flink til å komme med gode tips om du er i tvil om hva du ønsker. Vil du farge håret senere, så er han helt topp. :smilbla:

Nå husker jeg ikke helt hva Morten tok for klipp. Jeg har både farget og klippet de gangene jeg har vært hos han. :)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært hos Adam&Eva, men var kjempefornøyd. Kostet 610kr for en klipp, men kan komme tilbake å klippe panneluggen gratis så mange ganger jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tristessa

Aargh! At jeg ikke hørte på dere! Søkte på frisører her inne, og fant ut at Annes Hårdesign også var anbefalt av mange - men ikke av meg! Skikkelig sur frisørdame som klippet meg og ga meg en nasty, nasty lugg. Det er jo vanskelig å klage når man sitter der i stolen, og enda vanskeligere å si noe til noen som bare virker sur også... Æsj, jeg er griseskuffet og føler jeg har kastet vekk 500 spenn som kunne vært brukt rett nedi veien hvor jeg kanskje ville vært kanonfornøyd - neste gang skal jeg høre på deg Saeria! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke helt hva Morten tok for klipp. Jeg har både farget og klippet de gangene jeg har vært hos han. :)

Klipp (m føhn/legg) 460,-

Farge (hel) 625,-

Var der nettopp:) kjempefornøyd! godt tips Saeria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 år senere...
Gjest Gjest_Maria_*

Max Milan, som ligger i Marken er absolutt til å anbefale! Har aldri vært mer fornøyd med klippen. Verdt å prøve ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Malin_*

God Fisør i Bergen!

Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt, ser det er lenge siden noen har skrevet tips om en god Frisør i Bergen så da vil jeg gjerne komme med min opplevelse. Har vært kunde hos Think Hair Wear noen ganger nå å det er det beste jeg har prøvd inne frisører. Har mange ulike opplevelser hos alle mulige rare frisører men på Think Hair Wear vet de virkelig hva de holder på med. Jeg er kjempefornøyd og kan virkelig anbefale dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anette_*
Ok, vet at temaet har vært oppe et par ganger før, men er det noen som har tips om dyktige frisører i Bergen? Vil helst ikke betale mer enn 500 kr for kun klipp.

Kan anbefale deg THINK HAIR WEAR slett ikke gale priser der å de kan hår, er oppdatert og flink å komme med tips og råd, ja du føler at de bryr seg også har de skikkelig peiling, kjempefornøyd. Å det må de vel ha hele butikken er jo full av pokaler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annes Hårdesign var ganske dyr den gang jeg var innom der. 1600 kr for klipp og farge.. De må vel ta litt ekstra siden de kaller seg designere...

Deja Vu på Danmarksplass har en glitrende frisør, men husker ikke hva han heter. De som har klippet seg hos han husker han nok.. litt spesiell kar, men veldig dyktig! Ikke avskrekkende priser heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en nyåpnet liten salong på Søreide. Hun som jobber der er super flink!!! Den heter KCA salong. Hun ligger også lavere enn de fleste på priser.

Innlegget er redigert, se reglene.

Strix -mod-

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan anbefale deg THINK HAIR WEAR slett ikke gale priser der å de kan hår, er oppdatert og flink å komme med tips og råd, ja du føler at de bryr seg også har de skikkelig peiling, kjempefornøyd. Å det må de vel ha hele butikken er jo full av pokaler...

Uff, skulle akkurat til å IKKE anbefale disse. Har vært der et par ganger og blitt skikkelig misfornøyd, først og fremst fordi frisøren gjorde som hun selv ville selv om jeg sa i fra hva jeg ville ha. Og de er nå i hvert fall ikke billigere enn andre frisører hvis det var det du mente med "ikke gale priser".

(en annen ting er jo at "KGs egen hårekspert" jobber på Think.... ærlig talt vet jeg ikke om det er særlig god reklame. Beklager "hårekspert" og beklager Think, men jeg er lite imponert..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gode frisører er det få av i min erfaring ..har vært på Think et par ganger, men ikke blitt fornøyd i forhold til hva man må betale(herlighet, de har jo en timepris som overgår leger og advokater omtrent!!) Adam& Eva har jeg vært en gang, klipp, ikke fornøyd, har veldig tynt hår og denne frisøren klippet det opp slik at jeg fikk enda tynnere!!dette kostet 600 kr. Ser det er noen tips her om gode frisører her i Bergen, er det noen som vet om noen som er gode på hårfarger? De skal jo liksom være eksperter på å se hvilke farger du kler best, men det er ikke min erfaring. Har blitt like fornøyd med fargeresultatet hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest skamklippet

Jeg har nettopp vert på frisørsalongen på galleriet og er absolutt ikke fornøyd! Det virket som om hun som klippet meg hadde kjempe dårlig tid og egentlig ikke brydde seg noe serlig om resultatet ble bra. Jeg gikk fra langt slitt hår til kort ødelagt hår... Jeg er så utrolig skuffet... Nå må jeg bare finne en frisør som KAN hår og som gidder å bry seg, så hvor skal jeg gå? think eller max milian?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil ihvertfall anbefale Ramsvik i Olav Kyrres gate. Jeg reiser en time med buss hver vei for å gå til fast frisør der, selv om det virkelig er nok frisørsalonger her jeg bor...

Jeg har gått til Ramsvik i tre år nå, og har prøvd dem på det meste. De er virkelig flinke, eneste frisøren jeg har vært 100% fornøyd hver gang. Faktisk den eneste frisøren jeg har giddet å gå til mer enn en gang. Og jeg er nøye på håret mitt! Første gang jeg gikk dit, hadde jeg ikke helt bestemt meg for hva jeg ville gjøre med håret mitt, så da satt de av 15 minutter før timen til konsultasjon, uten at det kostet noe ekstra. Og de klipper luggen din gratis her også.

Har anbefalt dem til mange, og alle har blitt faste kunder der :)

Jeg betaler vel rett over 500 for kun klipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...