Gå til innhold

Rike mennesker i Oslo/bærum med flotte barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, foreldrene er ganske pene. Typisk «daddy», og en vakker kone. Og du sier jo noe der. Mange av de er faktisk finere enn ekte modeller, som Kendall Jenner og slike jenter. Og det sier sitt! Har helt perfekt hud, perfekt hår, perfekte tenner. Alt er jo helt perfekt? Har også sett mange av de i virkeligheten, og de ser jo HELT perfekte ut. Så urettferdig🤩

Anonymkode: 0ce0c...87a

Du ønsker å være perfekt?

Anonymkode: f7bfc...1f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi?

Anonymkode: b3ae9...8d9

Selv om dine foreldre fikk teite unger tiltross for at de var rike sier det jo ikke noe om gruppeforskjellene mellom fattige og rike barn. Dette er jo statistikk 101. Rart at au pairen din ikke lærte deg dette. Men hun var vel fattig så hun er unnskyldt-

Anonymkode: f97f2...33c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Selv om dine foreldre fikk teite unger tiltross for at de var rike sier det jo ikke noe om gruppeforskjellene mellom fattige og rike barn. Dette er jo statistikk 101. Rart at au pairen din ikke lærte deg dette. Men hun var vel fattig så hun er unnskyldt-

Anonymkode: f97f2...33c

Med det innlegget virker du ikke Heller så veldig smart du Heller må jeg si. Trenger ikke og synke like lavt som deg det sier seg selv. Du vet ingenting om meg og mitt liv så hvem er du til og skrive slikt?

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Selv om dine foreldre fikk teite unger tiltross for at de var rike sier det jo ikke noe om gruppeforskjellene mellom fattige og rike barn. Dette er jo statistikk 101. Rart at au pairen din ikke lærte deg dette. Men hun var vel fattig så hun er unnskyldt-

Anonymkode: f97f2...33c

Lavmål.

Anonymkode: f7bfc...1f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i bv i Bærum og jeg kan love deg at ikke alle rike familier har vakre barn..... 

Anonymkode: af312...b9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Med det innlegget virker du ikke Heller så veldig smart du Heller må jeg si. Trenger ikke og synke like lavt som deg det sier seg selv. Du vet ingenting om meg og mitt liv så hvem er du til og skrive slikt?

Anonymkode: b3ae9...8d9

usympatisk er ikke det samme som manglende intelligens.

Nei, Jeg vet ingenting om livet ditt, vet ingenting om deg heller annet enn at du altfor påståelig ifht at du ikke vet hvordan man ressonnerer ifht statistikk.

Anonymkode: f97f2...33c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lavmål.

Anonymkode: f7bfc...1f8

Som min egen au pair brukte å si:  det er ikke frekt når det er sant

Anonymkode: f97f2...33c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også vært smellvakker om jeg hadde råd til å gå til frisøren hver 4. uke, råd til akkurat de klærne jeg ville ha, råd til å fikse neglene profesjonelt, bleke tennene profesjonelt, ta litt massasje og ansiktsmaske på spa, kjøpe den dyreste sminken med de dyreste sminkekostene, reise til feriehuset i Italia og bli solbrun, fjerne føflekker og hårvekst med laser, ta vippeløft og kjøpe  meg masse kule vesker og smykker og sko :) 

Anonymkode: bf436...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vakreste lille jenten jeg vet om bor i en kommunal bolig med familien sin, i tillegg til å være billedvakker ( aldri sett vakrere barn) er hun lykkelig, de har lite penger men samholdet i familien bærer preg av rikdom.

Anonymkode: b53cc...9b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har merket meg dette. Og det er ikke som blant annet personen over meg her skriver: kjøpt. Nei disse ungdommene er altså så utrolig vakre naturlig. Jentene sminkefrie og og naturlige, helt uten dilldall. Samme med guttene.

Anonymkode: 8b61d...97a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, foreldrene er ganske pene. Typisk «daddy», og en vakker kone. Og du sier jo noe der. Mange av de er faktisk finere enn ekte modeller, som Kendall Jenner og slike jenter. Og det sier sitt! Har helt perfekt hud, perfekt hår, perfekte tenner. Alt er jo helt perfekt? Har også sett mange av de i virkeligheten, og de ser jo HELT perfekte ut. Så urettferdig🤩

Anonymkode: 0ce0c...87a

Lett å fikse på alt mulig når man har pengene til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Lavmål.

Anonymkode: f7bfc...1f8

Helt enig!

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Som min egen au pair brukte å si:  det er ikke frekt når det er sant

Anonymkode: f97f2...33c

Ok så om du er stygg så er det ikke lavmål og kalle deg stygg?

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har jobbet i bv i Bærum og jeg kan love deg at ikke alle rike familier har vakre barn..... 

Anonymkode: af312...b9f

Dette!

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok så om du er stygg så er det ikke lavmål og kalle deg stygg?

Anonymkode: b3ae9...8d9

Stygge mennesker er de som har størst interesse av at høflighet eksisterer, men som respekterer høflighet minst av alle. Ironisk nok. 

Anonymkode: 8e545...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Stygge mennesker er de som har størst interesse av at høflighet eksisterer, men som respekterer høflighet minst av alle. Ironisk nok. 

Anonymkode: 8e545...a05

Du snakker om deg selv da eller? 

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ok så om du er stygg så er det ikke lavmål og kalle deg stygg?

Anonymkode: b3ae9...8d9

Om Jeg hadde vært stygg så er det ikke det nei.

Anonymkode: f97f2...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du snakker om deg selv da eller? 

Anonymkode: b3ae9...8d9

Lavmål! 

Anonymkode: 8e545...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.   

Dere som kommenterer at dere også hadde vært smellvakker om dere hadde hatt penger - dere må jo være ekstremt stae mennesker som mener at alle disse skjønnhetene er fikset på? Jeg sikter ikke på disse. Hvorfor er det så vanskelig for dere å forstå at visse nordmenn er PERFEKT uten noen kosmetiske inngrep? Det er LETT å se på de som har fikset på seg, og de som ikke har det. Og jeg mener uansett ikke at de jentene er pene pga sminke, men heller at de er smellvakre helt naturlig. Uten sminke. Vakkert fyldig hår, helt fantastiske øyne og perfekt porselenhud. For tro det eller ei, disse fins, og de er helt naturlige.

Og det med at de er slanke fordi de trener dagen lang? Det er ikke trening som gjør deg slank. Det handler om gener, og hvor mye du spiser. Og rikingene er såppass smarte at de skjønner at de ikke misbruker mat, og moderer alt. 

Anonymkode: 0ce0c...87a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ts her.   

Dere som kommenterer at dere også hadde vært smellvakker om dere hadde hatt penger - dere må jo være ekstremt stae mennesker som mener at alle disse skjønnhetene er fikset på? Jeg sikter ikke på disse. Hvorfor er det så vanskelig for dere å forstå at visse nordmenn er PERFEKT uten noen kosmetiske inngrep? Det er LETT å se på de som har fikset på seg, og de som ikke har det. Og jeg mener uansett ikke at de jentene er pene pga sminke, men heller at de er smellvakre helt naturlig. Uten sminke. Vakkert fyldig hår, helt fantastiske øyne og perfekt porselenhud. For tro det eller ei, disse fins, og de er helt naturlige.

Og det med at de er slanke fordi de trener dagen lang? Det er ikke trening som gjør deg slank. Det handler om gener, og hvor mye du spiser. Og rikingene er såppass smarte at de skjønner at de ikke misbruker mat, og moderer alt. 

Anonymkode: 0ce0c...87a

Ts kan du gi noen eksempler? Hvem er det du mener er rike men mye mer spesielle og penere en alle andre som ikke er rike uten kosmetiske inngrep?

Anonymkode: b3ae9...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...