Gå til innhold

Fru Blå og krabaten


Fru Blå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei skyttemor! :)

Har nå kommet vel tilbake fra turen.

Det ble en veldig fin tur, som jeg er glad jeg tok. Det var spesiellt godt for moren min at vi kom, og så ble det jo mye lettere for meg nå når mannen er i USA.

Det gikk veldig greit å fly med gutten min. Han sov det meste av flyturene, og var rolig den tiden han var våken.

Når jeg i går kom tilbake, var jeg helt skutt. Heldigvis hadde jeg svogeren min til å hjelpe meg med bagasjen, slik jeg bare hadde barna å tenke på når jeg skulle ta flybuss og drosje. Det var nemlig ikke plass til alle i bilen. Svogeren og søstra mi kjørte hjem bagasjen min. Så kjørte svogeren min meg til butikken, så jeg fikk fyllt opp kjøleskapet, mens søstra mi passet barna.

Nå skal jeg bare shine opp huset til mannen kommer hjem fra USA. Han gleder seg veldig til å komme hjem nå, for det er ikke bare kjekkt å bo på hotell i 2 uker. Han begynner å reise i morgen og er framme på søndag.

Jeg får se når jeg får tid å oppdatere i dagboka mi, så dere får være tålmodige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!

Så godt å høre at reisingen gikk bra! Du er bare tøff altså!

Bra du har folk til å hjelpe deg også,det gjør ting så mye lettere!

Tipper det var herlig å få mannen hjem igjen!! Fikk dere noe stilig?!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisan!

Jeg vurderer nesten å legge ned denne dagboka, for det går så treigt med meg.. :sjenert:

Mannen var på HV øvelse i forrige uke, så det var deilig å få han hjem igjen i helga.

Spesiellt godt var det å få datteren min i barnehagen igjen, fordi hun har vært så lenge hjemme med meg.

Jeg sitter egentlig her nå fordi jeg fikk beskjed om at bestefaren til mannen var død i kveld, og jeg synes det er veldig trist selv om han var veldig gammel. :(

Nå skal jeg prøve å legge meg igjen, forhåpentligvis får jeg sove, for jeg føler meg veldig trett.

I morgen er veslegutt 3 mnd gammel! Jeg synes han har vokset veldig mye i det siste, så jeg er spennt hvilke mål han har på kontrollen 6 november. Da skal dere få oppdatering i veksten hans. ;)

Det var et lite livstegn fra meg.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg!!Men skjønner veldig godt at du ikke rekker innom så ofte,men ikke tenk på det vi er her!Dvs at jeg rekker uhyre sjeldeninnom selv,men av og til!

Har også tenkt på å legge ned boka mi...men så klarer jeg ikke det...

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skyttemor! :)

Koselig å høre fra deg også! ;)

I går kveld bestillte vi flybillett til Stavanger, så da reiser vi alle sammen i morgen tidlig. Det var egentlig meningen at bare mannen og datteren vår skulle reise, men så ville svigers sponse meg og lillegutt. Så da fikk jeg det plutselig veldig travelt med å begynne å vaske klær og pakke.

Vi får en langhelg der nede, og blir fram til tirsdagen. Det blir kjekkt å få vise fram lillegutt til alle i familien som ikke har fått sett han enda, og det er ganske mange på mannen sin side. *gleder meg*

Men jeg gruer meg litt til flyreisen, for jeg er enda litt sliten etter at mannen har vært så mye borte. Heldigvis skal han være med denne gangen! Det ble visst veldig mye flyreising på meg denne måneden..

Til jul skal vi jo også reise til Stavanger.

Ha en fortsatt fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Ohoi så mye reising på dere ja! Men veldig koselig da,håper bare at du får nok hjelp og avlastning så du ikke sliter deg helt ut...

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for det skyttemor! :blomst:

Den 14 november var gutten min til 3 mnd kontroll, men han var egentlig 3,5 mnd.

Her er tallene:

Lengde: Hode: Vekt:

14/9 53 37 4820

14/11 61 39,8 6320

Han har vokset mye siden fødselen, for han var ikke store krabaten da.

Ellers går alt bare bra med oss.

Jeg har sånn smått begynt med julegavehandelen og holder på å fikse adventskalender til Marielle og mannen. :) Har aldri laget til mannen før, så jeg håper å overraske han med den. :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Cr@sh! :)

Alt fint her ja.. men jeg er litt trøtt i dag. Gutten har holdt meg våken til i 2 tiden de siste to nettene. Jeg har hatt litt vondt i magen, så jeg regner med at det er luft som plager han.

Mannen er bortreist igjen. Nå er han på kurs med jobben fra onsdag til fredag. Jeg har heldigvis begynt å blitt vant med at han reiser, så nå gjør det meg ikke noe at han er borte noen dager.

Nå begynner kalenderen til mannen å ta form. Har foreløpig kjøpt: Marsipan, after eight sjokolade, boklys til nattlesing, miniflaske kjøpt på polet, liten sleik/isskrape til bilen som dugger veldig mye, deo, aftershave balm og et flax lodd. :) Noen som har tips til flere gaver?

Jeg har også tenkt på parfymeprøve, sokker, bokser, vinkork og el. opptrekker, cd... Må ta meg en dag på shopping og kjøpe inn det siste til kalenderen og flere julegaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liten mandagsoppdatering fra meg.

I dag har jeg begynt på den store julevasken.. selv om jeg bare har begynt i det små.. har vasket TO hele skap i kjøkkeninnredningen. Lurer på om jeg blir ferdig før jula er over. :plystre:

I morgen skal jeg til legen på den berømte "6 ukers kontrollen" som jeg egentlig skulle hatt for lenge siden. Nå trenger jeg prevensjon, så jeg håper ikke det er for sent. :sjenert:

Valget står mellom hormonspiral eller den nye østrogenfrie p-pillen, og jeg tror jeg går for den siste for da er det lettere å bytte hvis den ikke fungerer for meg. Håper den kan gjøre meg blødningsfri leenge. :)

Lillegutt fikk sin første skje med grøt i dag, som han inntok først med en grimase og så et smil. Så jeg tror han syntes det var godt. :tommel:

Han har puppet i hele dag, så jeg får vel den megaproduksjonen i morgen kan jeg tenke meg.

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du har lest, så har jeg vært på 6-ukers i dag jeg også... Prevensjon er et kapittel for seg selv syntes jeg... Har ikke hørt om den østrogenfrie p-pillen, jeg... *google*

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så enkelt å finne ut hva man skal velge av prevensjon. Den nye pillen heter Cerazette og skal visst nok være like sikker som en vanlig p-pille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ABSOLUTT prøvd meg på noe prev jeg også............For her lever vi farlig om dagen :ler: Må jo bare le av oss for vi vet jo tross alt hva vi driver med,enda er det bare å kjøra på...Menmen!

Aner ikke hva jeg skal velge..vil egentlig ikke ha noen ting så...

Men det jeg egentlig skulle var å ønske deg ei fin helg og ei herlig adventstid!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...