Gjest Saph Skrevet 30. mai 2021 #61 Del Skrevet 30. mai 2021 De kom ut da jeg var tenåring, har sikkert noe med hvorfor jeg elsker de. De filmene var mind blowing og episke, og vi så de på repeat. Hadde nok ikke likt de særlig godt om jeg så de for første gang nå. Ser alle tre, pluss hobbitfilmene hver romjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 30. mai 2021 #62 Del Skrevet 30. mai 2021 Helt enig, de er så kjedelige at jeg har ikke orket å se en eneste film. Like kjedelig er Harry Pottet, Game of thrones og ARN. Jeg ser heller på Evangelisesenteret på TV enda jeg skikkelig misliker all religion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #63 Del Skrevet 30. mai 2021 For folk som ikke liker fantasy er det jo bare å la vær å se. Jeg så første film da jeg var 11, og har vært fantasyfrelst siden. Tolkien er jo ikke det aller beste, han er mer som sjangerens bestefar. Og bøker er alltid 10x bedre enn film. 😄 Åh, er så glad jeg kan leve meg inn i en helt annen verden bare ved å åpne en bok! Livet hadde ikke vært det samme uten 😄 Anonymkode: b97cf...8e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #64 Del Skrevet 30. mai 2021 Dere som ikke liker filmene eller bøkene, hva er det dere setter pris på da? Anonymkode: e59cc...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 30. mai 2021 #65 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg har ikke sett filmene jeg heller, sovner alltid et sted underveis. Noen kortvokste mennesker som er ute og går i fjellheimen. De går og går og går. På et tidspunkt kommer det en skrøpelig naken krøpling og drar seg langs bakken med redusert taleevne. Hvorfor har de han på slep egentlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #66 Del Skrevet 30. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Fantasy er lettvint forfatterskap for enkle sjeler. Har du skrevet deg inn i et hjørne? Ikke noe problem! Bare dikt opp en helt ny egenskap ut av det blå, så er problemet løst (som f.eks. når Gandalf dør, men ikke dør allikevel). Viser historien seg å være en eneste lang red herring? Null problem, det er tross alt fantasy. Det er sikkert en grunn til at de ørne-vesenene ikke bare kunne plukke opp de hobbitene med en gang, og fly dem rett til Mordor så de kunne droppa hele den reisen historien handler om. Anonymkode: 90981...28c Slikt gjør forfattere i alle sjangere. Anonymkode: 579fe...f38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #67 Del Skrevet 30. mai 2021 Greit nok at man ikke liker fantasy-sjangeren, men at filmene er kjedelige? Det skjer jo noe hele tiden 😂 Anonymkode: 53a18...255 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #68 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som ikke liker filmene eller bøkene, hva er det dere setter pris på da? Anonymkode: e59cc...a6c Jeg hører på Tix Anonymkode: 3d6c4...fe6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #69 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Greit nok at man ikke liker fantasy-sjangeren, men at filmene er kjedelige? Det skjer jo noe hele tiden 😂 Anonymkode: 53a18...255 Jeg liker fantasy-sjangeren. Jeg liker Harry Potter-filmene veldig godt. Men Ringenes Herre er dørgende kjedelig. Finnes ikke fengende. 1'eren var nesten OK, men jeg måtte ta pauser ca hvert 10. minutt for ikke å sovne (var ikke trøtt) på nr 2 og 3. Det var like spennende som å se på at maling tørker. Anonymkode: e65f4...4cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #70 Del Skrevet 30. mai 2021 Enig. Filmene ga meg ingenting. Zzzzz. Anonymkode: 0a34c...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #71 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som ikke liker filmene eller bøkene, hva er det dere setter pris på da? Anonymkode: e59cc...a6c Jeg liker out in space filmer veeeeldig godt, og jeg elsker game of thrones... så jeg syntes jo det er rart dette ikke falt i smak 😅 men jeg hater 300 filmen. Sovna da jeg så den på kino 🤣 ts Anonymkode: e3089...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #72 Del Skrevet 30. mai 2021 Ewe skrev (2 timer siden): Jeg har ikke sett filmene jeg heller, sovner alltid et sted underveis. Noen kortvokste mennesker som er ute og går i fjellheimen. De går og går og går. På et tidspunkt kommer det en skrøpelig naken krøpling og drar seg langs bakken med redusert taleevne. Hvorfor har de han på slep egentlig? Slik jeg forstå det, så har de ikke han på slep, han lurer seg med fordi han vil stjele ringen 😂 Anonymkode: e3089...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #73 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Greit nok at man ikke liker fantasy-sjangeren, men at filmene er kjedelige? Det skjer jo noe hele tiden 😂 Anonymkode: 53a18...255 Jeg mister interessen når det er slåssing og når de ekle monstrene er på kjermen... men ellers, når de bare pratet, så fulgte jeg med 😂 ts Anonymkode: e3089...3aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #74 Del Skrevet 30. mai 2021 Flere år siden jeg så de, men det skjedde da noe hele tiden mener jeg. Anonymkode: c4dd7...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #75 Del Skrevet 30. mai 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg liker out in space filmer veeeeldig godt, og jeg elsker game of thrones... så jeg syntes jo det er rart dette ikke falt i smak 😅 men jeg hater 300 filmen. Sovna da jeg så den på kino 🤣 ts Anonymkode: e3089...3aa Ikke så rart om du synes slåssing er kjedelig å se på. Anonymkode: 579fe...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #76 Del Skrevet 30. mai 2021 Bruker å spørre om dem liker ringenes herre som en måte å sile ut de jeg vurderer å gå på date ol med. Liker de ikke Ringenes Herre konkluderer jeg med at de er enkle sjeler og takker høflig nei. Noen liker Ringenes Herre, andre liker Kardashians. Folk er forskjellige. Anonymkode: 5fe35...5f6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #77 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruker å spørre om dem liker ringenes herre som en måte å sile ut de jeg vurderer å gå på date ol med. Liker de ikke Ringenes Herre konkluderer jeg med at de er enkle sjeler og takker høflig nei. Noen liker Ringenes Herre, andre liker Kardashians. Folk er forskjellige. Anonymkode: 5fe35...5f6 Ja, for det må jo være enten eller? Eller? Anonymkode: 0a34c...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #78 Del Skrevet 30. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bruker å spørre om dem liker ringenes herre som en måte å sile ut de jeg vurderer å gå på date ol med. Liker de ikke Ringenes Herre konkluderer jeg med at de er enkle sjeler og takker høflig nei. Noen liker Ringenes Herre, andre liker Kardashians. Folk er forskjellige. Anonymkode: 5fe35...5f6 Jeg tenker at det spørs litt på hvorfor de ikke liker filmene, og hva de faktisk foretrekker. Hvis filmene blir for langsomme og humørløse ("kjedelige"), og helst vil se ting som involverer Michael Bay, Adam Sandler eller en av Wayans-brødrene: Greit, da er det total kræsj. Jeg synes det der er lavpanna dritt. Om de kan sette pris på elementer som scenografi og skuespill i LOTR, men synes snakkende trær er litt fjollete og manuset kunne hatt godt av en del revisjoner før det når opp til tidenes største filmer, kan vi sikkert komme overens. Anonymkode: e59cc...a6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #79 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): , men synes snakkende trær er litt fjollete Det er ikke trær, det er enter. Anonymkode: 5fe35...5f6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mai 2021 #80 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Siden alle er typ «HAR DU IKKE SETT RINGENES HERRE WHAT!!» Så bestemte jeg meg for at i denne helgen så skal jeg se alle 3 filmene + hobbit filmene. Har nå sett alle 3 hobbit filmer og er på min tredje ringenes herre film. Jeg har ventet og ventet på når det liksom blir spennende. Men helt ærlig så føler jeg disse filmene er for barn. Monstrene er ikke skumle en gang.... skikkelig skikkelig skikkelig kjedelig. Hvorfor er dette her så oppskrytt???? Jeg liker Gandalf da, han er en moroklump Og jeg er ikke gammel, er 29 år Anonymkode: e3089...3aa Jeg har ikke sett alle Ringenes Herre filmene engang. Så den første da den kom på kino fordi alle skulle se den, men likte den ikke. Gikk med på å se nummer to fordi alle vennene mine ville ha meg med, men holdt på å kjede meg ihjel. Så da har jeg aldri giddet å se den siste i trilogien. Så jeg er helt enig med deg, TS. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå