Gå til innhold

Hvilken IPL- laser til hjemmebruk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å kjøpe en av disse hjemmelaser-greiene. Jeg orker rett og slett ikke en sommer til med synlige subber under armene til enhver tid, og jeg synes jeg har hørt mye positivt om hjemmelaser det siste tiden. Kan dere som har prøvd dette gi meg noen tips om hvilken jeg bør kjøpe eller hvilke jeg bør styre unna? Pris spiller ingen rolle, men jeg vil ha en som virkelig fungerer. 

Anonymkode: ea029...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har noe erfaring med dette? 

Anonymkode: ea029...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laser til hjemmebruk høres skummelt ut. Jeg barberer meg hver gang jeg dusjer. Tar noen minutter og koster en brøkdel. 

Anonymkode: 2857d...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på. Er det verdt pengene? Eller heller koste på seg noen voksinger i sommersesongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phillips lumea❤️ Jeg har fått et nytt liv! Men du er for sent ute med tanke på denne sommeren... 

Anonymkode: 098e0...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Laser til hjemmebruk høres skummelt ut. Jeg barberer meg hver gang jeg dusjer. Tar noen minutter og koster en brøkdel. 

Anonymkode: 2857d...a21

Les deg i det minste opp på produktet før du kommenterer, når TS spør om tips. 

Anonymkode: 098e0...e3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SS skrev (4 minutter siden):

Dette lurer jeg også på. Er det verdt pengene? Eller heller koste på seg noen voksinger i sommersesongen?

Absolutt verdt pengene hvis du har mørke hår. Nå er jeg myk og hårløs hele tiden. Og slipper sår og inngrodde hår. 

Anonymkode: 098e0...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Absolutt verdt pengene hvis du har mørke hår. Nå er jeg myk og hårløs hele tiden. Og slipper sår og inngrodde hår. 

Anonymkode: 098e0...e3a

Fikk du noen problemer med huden? Som i betente hårsekker? Brannsår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Phillips lumea❤️ Jeg har fått et nytt liv! Men du er for sent ute med tanke på denne sommeren... 

Anonymkode: 098e0...e3a

TS her.

Takk for tips! Jeg har ikke full kontroll på hvordan den brukes ennå, men jeg trodde du "zappet" vekk hårene sånn en gang i uken eller noe? Eller vil jeg måtte la det vokse ut masse hår eller noe, siden jeg er for sen for denne sommeren?

Anonymkode: ea029...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS her.

Takk for tips! Jeg har ikke full kontroll på hvordan den brukes ennå, men jeg trodde du "zappet" vekk hårene sånn en gang i uken eller noe? Eller vil jeg måtte la det vokse ut masse hår eller noe, siden jeg er for sen for denne sommeren?

Anonymkode: ea029...ed6

Hvis du vil sole deg så er du for sent ute, men hvis du ikke skal der så er det bare til å kjøre på. 

Du skal alltid barbere deg før behandling og så zapper du det som er igjen, hårsekkene. 

Jeg er kjempefornøyd med min. 

Det beste er å slippe ubehaget med sår og kløende hud under armene og i skrittet. 

Anonymkode: 88321...e35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philips Lumea. 

Jeg er kjempefornøyd med bikinilinje (fjernet alt), og legger (redusert vekst). Men under armer og på lår ga det liten effekt hos meg. Men jeg er blond, så hårene var nok ikke mørke nok. 

Anonymkode: 42bf0...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du vil sole deg så er du for sent ute, men hvis du ikke skal der så er det bare til å kjøre på. 

Du skal alltid barbere deg før behandling og så zapper du det som er igjen, hårsekkene. 

Jeg er kjempefornøyd med min. 

Det beste er å slippe ubehaget med sår og kløende hud under armene og i skrittet. 

Anonymkode: 88321...e35

Skjønner. Jeg soler meg, så da får jeg vente til høsten kanskje. Hvorfor er det farlig å sole seg når man bruker den?

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Philips Lumea. 

Jeg er kjempefornøyd med bikinilinje (fjernet alt), og legger (redusert vekst). Men under armer og på lår ga det liten effekt hos meg. Men jeg er blond, så hårene var nok ikke mørke nok. 

Anonymkode: 42bf0...58b

Takk for svar! Jeg har mørke hår under armene, så håper den kan ta seg av det. Jeg har også lyst til å prøve meg på bikinilinjen, så det høres jo helt magisk ut at du har blitt helt hårfri!

Anonymkode: ea029...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket ulike tester og har gått til innkjøp av Braun Silk-expert pro 5, som har blitt testvinner flere ganger. Har ikke forsøkt den lenge nok til å kunne si om jeg blir hårløs, men alt hjelper tenker jeg. 

Anonymkode: 59bcf...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fnuggolina
SS skrev (12 timer siden):

Fikk du noen problemer med huden? Som i betente hårsekker? Brannsår?

Jeg har den Braun Pro 5 noen her sikter til, koster ca 3500.

Ingen negative effekter. 

Epilering derimot = ribbet høneeffekt. Bare sånn til sammenlikning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (32 minutter siden):

Jeg har den Braun Pro 5 noen her sikter til, koster ca 3500.

Ingen negative effekter. 

Epilering derimot = ribbet høneeffekt. Bare sånn til sammenlikning. 

TS her.

Takk for svar. Ingen negative effekter er jo topp. Er du fornøyd med effekten av hårfjerningen? Er det med den som med den andre nevnt over, at man ikke skal bruke den hvis man soler seg?

Anonymkode: ea029...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Laser til hjemmebruk høres skummelt ut. Jeg barberer meg hver gang jeg dusjer. Tar noen minutter og koster en brøkdel. 

Anonymkode: 2857d...a21

Om du tenker på det økonomiske aspektet, så lønner det seg vel å fjerne hårene med laser, enn å stadig kjøpe nye blad til høvelen år etter år. Eller bruker du samme bladet i årevis? 

Anonymkode: f2fbd...9e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS her.

Takk for svar. Ingen negative effekter er jo topp. Er du fornøyd med effekten av hårfjerningen? Er det med den som med den andre nevnt over, at man ikke skal bruke den hvis man soler seg?

Anonymkode: ea029...ed6

Stemmer, huden er ekstra sensitiv. Ikke noe jeg merker da jeg ikke soler meg.

Du kam sole deg en tid etter, men legg zappingen til dager du vet det blir overskyet/kjipt vær. 

Vær raus med solbeskyttelse ellers, og kjør heller faketan i sommer fremfor mye regelrett soling. 

Jeg har brukt den med lysere selvbruning uten problemer, men typisk middels gyllen/mørk funker dårlig. 

Den gir ikke umiddelbart resultat, de første månedene vokser hårene tynnere og saktere ut. 

Om du vil ha effekt nå må du heller vokse og spare IPL’ en til høsten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (26 minutter siden):

Stemmer, huden er ekstra sensitiv. Ikke noe jeg merker da jeg ikke soler meg.

Du kam sole deg en tid etter, men legg zappingen til dager du vet det blir overskyet/kjipt vær. 

Vær raus med solbeskyttelse ellers, og kjør heller faketan i sommer fremfor mye regelrett soling. 

Jeg har brukt den med lysere selvbruning uten problemer, men typisk middels gyllen/mørk funker dårlig. 

Den gir ikke umiddelbart resultat, de første månedene vokser hårene tynnere og saktere ut. 

Om du vil ha effekt nå må du heller vokse og spare IPL’ en til høsten. 

TS.

Takk for råd. Da venter jeg nok med IPL-en til høsten, og satser på å være fin til neste sommer. Men jeg er fortsatt interessert i folks erfaringer med ulike maskiner, for jeg skal uansett kjøpe dette snart!  :) 

Anonymkode: ea029...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Braun silk expert pro 5, og er veldig fornøyd. Enig i at du må vente til høsten! Det er ikke bra å sole «zappet» hud. Jeg har pause fra laseren nå i sommermånedene. Er redd for at huden blir skadet. Hårene nedentil er nesten helt borte, sterkt redusert under armene. Leggene har jeg ikke testet, skal ta de til høsten.

Anonymkode: 2196b...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper laser mot "overgangsalder- hår" ? Mørke og stive hår i ansiktet? Noen med erfaring i forhold til de?

Anonymkode: d8c13...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...