AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Del Skrevet 30. mai 2021 Jeg tror jeg ble tatt i en fotoboks den 13 mai men enda ikke mottatt noen bot i postkassa. Hvor lang tid tar det vanligvis før jeg får det? Anonymkode: c1fd4...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #2 Del Skrevet 30. mai 2021 Tok vel en måned for meg en gang. Sjekk din folkeregistrerte adresse, om den er rett. Anonymkode: e3ab7...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Tok vel en måned for meg en gang. Sjekk din folkeregistrerte adresse, om den er rett. Anonymkode: e3ab7...189 Ok, ja den folkeregistrerte adressen er riktig Anonymkode: c1fd4...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #4 Del Skrevet 31. mai 2021 En jeg kjenner fikk den 10 måneder etter en gang, de slo av litt på bota på grunn av det. Anonymkode: aacef...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå