Gå til innhold

Orgasme av stimulering av niplene.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjør han dette i 5-10 minutter får jeg orgasme så det synger. Trenger ikke røre meg nedentil engang. Flere kvinner som opplever det? 😌 Har store naturlige pupper. 

Anonymkode: 6d121...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei , får aldri orgasme når jeg berører smørenipler

Anonymkode: 9ded6...9d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, m nye samboer, trodde ikke jeg hadde såå mye følelser der,har små nryster, men likevel ❤️

Anonymkode: 3d153...cfe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav min ex nipple-orgasme bak i campingvogna, svigermor snorket som en skogsarbeider foran. Hun ble vill da jeg tok kuksaft og fittesaft å gnidde dem inn... så lekte jeg rundt areolaene lenge uten å berøre nipplene, samtidig som jeg strammet huden over klitten og jaget opp og ned i jevn takt. Det er snarveien til orgasme, kunsten er egentlig å bli så sinnsyk opphisset og kåt at hun får orgasme av den minste bevegelse. Det er derfor jeg aldri slikker direkte på nipplene, kun terging rundt på de erogene sonene. Problemet hennes var å kontrollere stønn og pusting, så hun måtte grave puta si mot ansiktet. Synes litt rart at ho svigermor ikke våknet, exen holdt jo på å roterer underlivet ut av ledd. Hun brukte knipeøvelser samtidig som hjalp henne til orgasmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du igjen, ja. Var ikke kompisen til mannen med denne gangen?

Anonymkode: 486ba...7ec

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at noen kan få orgasme av å stimulere slike:

266733_1_728.jpg.e7f5d0e9af6a06fedb50d097e80a9ab5.jpg

Kanskje du mener det norske ordet brystvorter?

Anonymkode: d40a6...f6c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med språket?

Kan vi ikke sende alle disse nippelmenneskene på leir for å lære skikkelig norsk? 

Anonymkode: 8437b...61d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (17 timer siden):

Jeg gav min ex nipple-orgasme bak i campingvogna, svigermor snorket som en skogsarbeider foran. Hun ble vill da jeg tok kuksaft og fittesaft å gnidde dem inn... så lekte jeg rundt areolaene lenge uten å berøre nipplene, samtidig som jeg strammet huden over klitten og jaget opp og ned i jevn takt. Det er snarveien til orgasme, kunsten er egentlig å bli så sinnsyk opphisset og kåt at hun får orgasme av den minste bevegelse. Det er derfor jeg aldri slikker direkte på nipplene, kun terging rundt på de erogene sonene. Problemet hennes var å kontrollere stønn og pusting, så hun måtte grave puta si mot ansiktet. Synes litt rart at ho svigermor ikke våknet, exen holdt jo på å roterer underlivet ut av ledd. Hun brukte knipeøvelser samtidig som hjalp henne til orgasmen...

Ble mye ukontrollert risting og veldig stønning da høres det ut til

Anonymkode: c016f...647

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...