Gå til innhold

Er denne kroppen realistisk hvis man er en mosjonist?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

At man trener noen dager i uken. Spiser litt snop i helgene, men ikke mye. 

Anonymkode: 1138e...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Det ligger hard trening og mye jobb med kosten over flere år bak den kroppen der. 

Anonymkode: bcb5c...16f

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, på ingen måte :) Tror du det selv da? Det er jo en ganske tydelig godt trent kropp. :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun har mye muskelmasse og lav fettprosent, så det ligger nok mange år med trening og streng diett bak. Det er ikke ensbetydende med at man må se slik ut for å ha et friskt og sunt liv:)

Anonymkode: 31363...703

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, du vil ikke bli like muskuløs men du kan gjerne være like slank som henne og like fin.

Anonymkode: 48a72...cf7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Like slank ja det kan du bli, men du blir ikke så muskuløs og tydelig trent av p mosjonere. 

Anonymkode: 8a69a...88e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Jeg hadde nesten slik mage, men manglet armmusklene og definisjonen når jeg var mosjonist. Jeg trente 4-6 ganger i uken, kampsport og styrke og jogging. Kroppen min var definert, men absolutt ikke slik. Det der er 2-3 år tung styrke, og optimalt kosthold først og fremst. 

Husk at kvinner ikke har godt av lav fettprosent. Hun ser ut til å ligge såpass lavt at hun sannsynligvis mister mensen, og det er ikke bra for en kvinnekropp.

Anonymkode: fa226...05b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei. Jeg hadde nesten slik mage, men manglet armmusklene og definisjonen når jeg var mosjonist. Jeg trente 4-6 ganger i uken, kampsport og styrke og jogging. Kroppen min var definert, men absolutt ikke slik. Det der er 2-3 år tung styrke, og optimalt kosthold først og fremst. 

Husk at kvinner ikke har godt av lav fettprosent. Hun ser ut til å ligge såpass lavt at hun sannsynligvis mister mensen, og det er ikke bra for en kvinnekropp.

Anonymkode: fa226...05b

Husk at kvinner kan ha lav fettprosent og fortsatt ha mensen. Tiril Eckhoff er aboslutt muskeløs, og hun har fortsatt mensen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hu der lever på kylling og brokkoli og unner seg kanskje en liten neve smågodt  hver 9  helg.  Løfter tungt og har lav fettprosent, som på en trent mann. 

Anonymkode: fef56...84b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

At man trener noen dager i uken. Spiser litt snop i helgene, men ikke mye. 

Saken er litt mer nyansert enn at du må trene hver dag i flere år. En judoutøver (verdensklasse eller ikke) spesifiserer ikke treningen sin rundt å for å bygge en instragramvennlig fysikk.  Veldig mange rare svar i denne tråden.

Om du fokuserer treningen og kostholdet ditt rundt å bygge muskler og har genetikk til å få en slik kropp burde det IKKE være umulig så lenge du legger inn arbeidet som skal til.

Endret av Kayo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Kayo skrev (På 28.5.2021 den 17.58):

Saken er litt mer nyansert enn at du må trene hver dag i flere år. En judoutøver (verdensklasse eller ikke) spesifiserer ikke treningen sin rundt å for å bygge en instragramvennlig fysikk.  Veldig mange rare svar i denne tråden.

Om du fokuserer treningen og kostholdet ditt rundt å bygge muskler og har genetikk til å få en slik kropp burde det IKKE være umulig så lenge du legger inn arbeidet som skal til.

Det ligger nok minst 10 år med hardtrening bak den kroppen, og det må uansett mange år til for å bygge seg så muskeldiger.

Jeg synes ikke det bør være noe mål . Anbefaler heller å bli en hyggelig trent mosjonist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (4 timer siden):

Det ligger nok minst 10 år med hardtrening bak den kroppen, og det må uansett mange år til for å bygge seg så muskeldiger.

Hvor lang tid det tar å bygge seg så muskeldiger varierer fra person til person i forhold til genetikk. Så vil treningsmetode og kosthold spille en rolle. 

Judoutøvere er ikke bodybuildere.

Endret av Kayo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Selvfølgelig kan hun der ha mensen. Jeg har aldri mistet mensen, har hatt like lav fettprosent som henne. Hun er muskuløs og har lavfettprosent, ikke radmager. Man må spise for å ha slike muskler.

Anonymkode: 95ec7...5de

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayo skrev (7 timer siden):

Hvor lang tid det tar å bygge seg så muskeldiger varierer fra person til person i forhold til genetikk. Så vil treningsmetode og kosthold spille en rolle. 

Judoutøvere er ikke bodybuildere.

Ja, man bygger muskler fortere dersom det er fokus, men allikevel, hun er kraftig!  Det tar tid å bli så diger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
I Grosny skrev (12 timer siden):

Ja, man bygger muskler fortere dersom det er fokus, men allikevel, hun er kraftig!  Det tar tid å bli så diger.

Hun er virkelig ikke diger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hun er virkelig ikke diger.

Hæ! Dette er muskulatur som minner meg om Susann Goksør i hennes sterkeste tid. Kraftig! Bjørgenklasse. Gjennomtrent toppidrettsutøver med enorm styrke!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...