Gå til innhold

Hvordan dempe sulten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SULT var helt klart mitt første tegn!! Er fire-fem uker bare, OG JEG BARE SPISER OG SPISER OG SPISER. ALT JEG KOMMER OVER! Har noen kilo ekstra fra før, så det stresser meg selvsagt! Noen tips til å holde sulten litt på avstand?

Anonymkode: a1497...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis 🤷Det trenger jo ikke være så usunt det du spiser.

Jeg måtte spise hver time første 12-15 ukene for å ikke bli kvalm, eple, yogjurt, gulerot, knekkebrød, riskaker, bare noe. Orka ikke store måltider da  

Anonymkode: 21c1b...371

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde/har det sånn. Spiser pg spiser, har konstant ulvehunger.

Er i uke 31 nå og har lagt på meg 22 kg allerede. Sier ikke det for å skremme deg altså, jeg var tynn før jeg ble gravid og har hørt at da legger man ofte på seg mer.

Fikk sjekka stoffskiftet, og det viste seg at det hadde blitt lavt etter jeg ble gravid. Og jeg lurer på om det med ekstrem sult kan ha hatt med det å gjøre. 

Kanskje du skulle sjekket stoffskiftet?

Anonymkode: 7a8a7...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg hadde/har det sånn. Spiser pg spiser, har konstant ulvehunger.

Er i uke 31 nå og har lagt på meg 22 kg allerede. Sier ikke det for å skremme deg altså, jeg var tynn før jeg ble gravid og har hørt at da legger man ofte på seg mer.

Fikk sjekka stoffskiftet, og det viste seg at det hadde blitt lavt etter jeg ble gravid. Og jeg lurer på om det med ekstrem sult kan ha hatt med det å gjøre. 

Kanskje du skulle sjekket stoffskiftet?

Anonymkode: 7a8a7...865

Har hatt trøbbel med stoffskiftet for noen år siden og blir fulgt opp med dette når jeg ønsker mer prøver. Så tar jevnlige prøver for å holde det i sjakk. Men vet du kanskje hvor tidlig disse ubalansene kan komme? Innbiller meg liksom at det tar lenger tid enn 3-4 uker😅

Anonymkode: a1497...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også det fram til andre trimester! Kom tilbake senere og! 😅 Jeg spiste når jeg ville, men spiste ofte og små måltider. 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis egg, grønnsaker, knekkebrød med gulost, knask gulrøtter, paprika og melon. Det holdt vekten noe i sjakk under ulvehunger her:)

Anonymkode: 2b081...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...