Gå til innhold

Hvilke seksuelle fantasier tenner dere på ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå om dagen fantaserer jeg om noe så enkelt som å møte en selvsikker mann som "tar tak i meg". Bestemt. Og at han vet hva han gjør og tar styringen. Det involverer alltid at vedkommede tar tak i hoftene mine bakfra og støter bestemt, men i rolig takt.. mmm 🥰

Anonymkode: 0c7ec...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker ofte på å utforske sex med en annen mann, gjerne mens kona ser på og oppmuntrer oss.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 11.37):

Tenner på tanken å ha sex med en mann på over 65. Er selv 22. Tanken på at han var kjønnsmoden før mine foreldre var født er spennende, vi har sex i låven hans, han er en sauebonde fra Viken liksom, aldri hatt kvinne før, og nå får han plutselig ha sex med meg, det renner av svette fra den rynkete pannen hans mens han puster og peser og stønner over meg der vi ligger i høyet. Etterpå må han ha en pause på 1 time og 15 minutter før vi igjen har sex i den rotete ungkarsstuen hans som har blitt vasket kun en gang i halvåret med en kjøkkenklut. Telefonlinjen er død og det er ikke mobildekning på gården slik at vi ikke har kontakt med omverden, kun sex i det gamle gårdshuset med denne gamle mannnen. Han brenner klærne våre etter en av mange pauser fordi vi trenger ikke klær på gården. Dette er bare en av mange litt rare fantasier jeg har.

Anonymkode: 23fd5...2c7

HA-HA🤣.. Dette er jo et helt fantastisk plot for atter en tv-serie av NRK. I 12 deler, minst..

Casting? Kristoffer Joner selvfølgelig, nok en gang. Det gjøres aldri et forsøk på å finne noen andre så lenge de er ute etter en fyr som er sosialt utilpass, stotrete og nevrotisk, ja rett ut av skapet drama-tryne..på tynne skjelvende ben.

Og nettopp en som han tror jeg jaggu trenger et par timer med rehab før en ny runde i låven er aktuelt..

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.5.2021 den 1.21):

Hei! 

Jeg er I et fast forhold og ofte når vi har sex fantaserer jeg om at han begjærer ei annen dame at han har rett og slett sex med ei annen. Dette ville jeg aldri ha tillatt eller akseptert i virkeligheten og det er faktisk akkurat det jeg er redd for- utroskap. 

Noen flere som tenner på slike fantasier ? 

Hvilke andre fantasier tenner dere på ? 

Anonymkode: ba19e...c56

Jeg fantaserer ofte om det samme med Kona mi når vi har sex. 

Når hun plutselige snakker om hvor deilig det ville vært at en kolega på jobben knullet henne, mens jeg slikker henne blir jeg helt sykt kåt. 

Jeg er jo livredd for at det skal skje og hun bytter meg ut.

Men tanken på at henne har sin seksuelle frihet samtidig som jeg er 100% monogam til henne gjør meg helt vill etter henne! 

Så skjønner godt din fantasi!! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

store runde pupper, og faste, det er drømmen å se og kjenne.

Anonymkode: 9c215...242

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner på våte klær! Å gjøre klærne mine kliss våte i dusjen eller i bassenget :) 

Spesielt med jeans på! Gjerne med ei skjorte som passer til jeans! Officeskjorte!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere av og til at vi alle sitter på rekke mens svartkledde folk i masker  kommer inn og sier hvor slemme vi har vært i trådene?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nylig Helmer og Sigurdsson (?) på nrk. Synes Helmer er sykt digg. Daddy. Har fantasert litt om han de siste dagene for å si det sånn. Drømmer om at han tar meg på politistasjonen. 

- K, 25

Anonymkode: 4c7f1...569

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smilende og vennlig dame. Med stor gjestfrihet.

Anonymkode: 9c215...242

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et besøk på en swingersclub hvor hun hadde sex med en annen mann, fant vi ut at det ikke er noe for oss allikevel. Både hun og jeg foretrekker en ekstra kvinne, men etter å ha hatt en annen mann fikk vi begge en litt ekkel følelse. Skal ikke skje igjen.

Men tar meg i å tenke på det når vi har sex og i rett setting er det en deilig fantasi. Helt rar greie, å fantasere om noe jeg vet bare er ubehagelig. 

Anonymkode: 198cc...c12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer heftig om å bli forført og kjærlig dominert av Madam fra Blade Runner 2049. 

(Jeg er jente selv. Og litt syk i hodet 😂)

Anonymkode: 3d968...5e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

sitte og dominere - etterpå bli dominert.  hun sier...du har vært slem, da må jeg være litt slem med deg...ikke noe som gjør vondt, men litt dask, eller dynk  med vann eller snø

Anonymkode: a654a...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle fantasiene mine inneholder skumle menn. Har aldri likt sex, det er kjedelig. Er redd jeg er en spenningssøkende kvinne som aldri vil få nok av et vanlig seksuelt forhold. 

Anonymkode: 52424...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leken_og_spretten skrev (På 8.4.2023 den 1.36):

Jeg tenner på våte klær! Å gjøre klærne mine kliss våte i dusjen eller i bassenget :) 

Spesielt med jeans på! Gjerne med ei skjorte som passer til jeans! Officeskjorte!

kunne lagt deg i snøen og dynka deg godt😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i ferd med å bli betatt av en hyggelig og ordentlig fyr. Vi har hverken snakket om sex eller kysset en gang. Men jeg tenker egentlig ikke på noe annet enn at han skal rive av meg klærne, holde armen min bak på ryggen, bøye meg bestemt framover og ta meg hardt bakfra. Så blir det noe mykere etterhvert i denne endeløse fantasien. Han skulle visst hva jeg egentlig tenker på når jeg sier ja til å møtes å gå tur. Jeg går turen mentalt i full fart og tenker ut hvor man kan ha sex på veien. Og der går han og plystrer og snakker om jobb, mat og fjellturer. 

Anonymkode: af2fa...650

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 16.51):

Er du mann?

Anonymkode: f8161...5dc

Er du mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slikke en fitte mens hun tisser og det renner nedover meg samtidig som jeg leker med en buttplugg på henne. Når jeg tar buttpluggen ut åpner det deilige hullet seg og jeg knuller hennes deilige rompehull og spruter henne full så spermen renner ut🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun sitter oppå meg og har en deilig dott mørkt fittehår

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...