Gå til innhold

​ Badebalje el.l. for slank voksen (trenger ikke å få plass til hele kroppen😄), ønsker tips om rimeligste alternativ 🛁 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Badebalje el.l. for slank voksen (trenger ikke å få plass til hele kroppen😄), ønsker tips om rimeligste alternativ 🛁

Kan man eventuelt kjøpe en stor plasteske og bade i den? 🤩 Jeg lengter etter et bad! 🩱

Anonymkode: c83a5...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av dere har vel badet i et kar av noe slag, som ikke er direkte beregnet til bading vel, og som ikke koster så mye? Eller har forslag til et billig, lite badekar til voksne som dere kan anbefale? 😊

Anonymkode: c83a5...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk! :) Ja, den ser fin ut, og er ganske rimelig.

Anonymkode: c83a5...f31

Jeg har denne 😄 Jeg er 170 cm og veier 70 kg for å sammenligne da 😊 Og jeg har god plass.

Anonymkode: db9dd...f01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri prøvd en sånn, pga jeg tenker at man mister blodet i beina 😳 sitter man ikke helt i foster stilling da? Mener ikke være negativ 😅 er nysgjerrig 

Anonymkode: 45225...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har denne 😄 Jeg er 170 cm og veier 70 kg for å sammenligne da 😊 Og jeg har god plass.

Anonymkode: db9dd...f01

Takk! :) 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Takk! :) 

Anonymkode: c83a5...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den plastsylinderen som ligger utenpå ståltrommelen på vaskemaskiner: Kan den kanskje egne seg til å bade i?

🌊 🧜‍♀️

Anonymkode: c83a5...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den plastsylinderen som ligger utenpå ståltrommelen på vaskemaskiner: Kan den kanskje egne seg til å bade i?

🌊 🧜‍♀️

Anonymkode: c83a5...f31

Til høyre på bildet er vel en slik plastsylinder? Man må da sette en propp i avløpshullet. Men kan det egne seg til å bade i? :) 

DefektVaskemaskinHB-min-1900x700_c.jpg

Anonymkode: c83a5...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bade i en 90-liters murerbalje?

"

90 ltr:

  • Dybde: 800 mm
  • Bredde: 560 mm
  • Høyde: 260 mm
  • Bruttovekt: 3,25 kg
  • Volum: 0,0256 m3"

"

Industri- og murerbalje

FKnr.: 50217678 | Leverandørens varenr.: 6711054982
Industri- og murerbalje
  • Rektangulær svart balje
  • Ekstra forsterket
  • Tåler inntil 115 kg
  • Kan stables"

https://www.felleskjopet.no/hjem-og-fritid/verktoey-og-jernvare/mureverktoey/boetter-og-baljer/murbalje-90l-firkant-sort-50217678

Anonymkode: c83a5...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bade i denne?

Industri- og murerbalje

FKnr.: 50218327 | Leverandørens varenr.: 6711054968_P
  • Ekstra forsterket rund balje
  • En rekke bruksområder

Anonymkode: c83a5...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller bade i denne?

Industri- og murerbalje

FKnr.: 50218327 | Leverandørens varenr.: 6711054968_P
  • Ekstra forsterket rund balje
  • En rekke bruksområder

Anonymkode: c83a5...f31

Nei haha for du skal bare ha i litt vann før det skvulper over. Hestene mine drikker av en sånn ig jeg har fallt oppi en gang

Anonymkode: 6c52d...8f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei haha for du skal bare ha i litt vann før det skvulper over. Hestene mine drikker av en sånn ig jeg har fallt oppi en gang

Anonymkode: 6c52d...8f2

Takk for informasjon! :) Det er synd at du falt oppi. Gikk det bra med deg? Er det den største på 90 liter som hestene dine drikker av? Hvis den er beregnet på å drikke av, kan det vel ikke være noen skadelige stoffer i materialet som den er laget av? Er det trygt å bade i den tror du, hvis jeg velger å prøve?

Anonymkode: c83a5...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for informasjon! :) Det er synd at du falt oppi. Gikk det bra med deg? Er det den største på 90 liter som hestene dine drikker av? Hvis den er beregnet på å drikke av, kan det vel ikke være noen skadelige stoffer i materialet som den er laget av? Er det trygt å bade i den tror du, hvis jeg velger å prøve?

Anonymkode: c83a5...f31

Haha ja det var kaldt og litt vondt, men gikk bra takk :)Jeg vet ikke om det er akkurat den, jeg kjøpte mine på felleskjøpet og de er sånne runde på 90liters, jeg anbefaler ikke å bade i en sånn, er du noe høyere enn 120cm så når ikke vannet deg til mer enn midt på ribbena kan jeg tenke meg, og du må bøye knærne helt. Det virker i allefall ikke behagelig

Anonymkode: 6c52d...8f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha ja det var kaldt og litt vondt, men gikk bra takk :)Jeg vet ikke om det er akkurat den, jeg kjøpte mine på felleskjøpet og de er sånne runde på 90liters, jeg anbefaler ikke å bade i en sånn, er du noe høyere enn 120cm så når ikke vannet deg til mer enn midt på ribbena kan jeg tenke meg, og du må bøye knærne helt. Det virker i allefall ikke behagelig

Anonymkode: 6c52d...8f2

Det er bra at det gikk bra med deg ♥️ Takk for at du deler dine tanker om bading i slike kar og at du deler informasjon. Den runde som jeg postet bilde av er fra Felleskjøpet og den er 90 liter, så da er det kanskje den samme som du har til hestene 🐴

Anonymkode: c83a5...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er bra at det gikk bra med deg ♥️ Takk for at du deler dine tanker om bading i slike kar og at du deler informasjon. Den runde som jeg postet bilde av er fra Felleskjøpet og den er 90 liter, så da er det kanskje den samme som du har til hestene 🐴

Anonymkode: c83a5...f31

Bare hyggelig! Jeg tror jeg hadde gått for den store over her fra Jula, jeg var på jula og så på en sånn da den stod der, jeg elsker å bade og hadde jeg ikke hatt badekar så hadde jeg kjøpt den store balja fra jula, så ut som man kan bade behagelig oppi der!  

Anonymkode: 6c52d...8f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema selger en mørtelbalje, og de har skrevet dette: "Mørtelbalje av ekstra tykk plast, og med forsterket kant og bunn. Må ikke brukes til å dyrke spiselige planter."
https://www.biltema.no/bygg/muring/murebotter/murdunk-2000019609

Og det betyr vel at det er helseskadelige stoffer i produktet som kan overføres til jord og til planter og til oss?

Anonymkode: c83a5...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare hyggelig! Jeg tror jeg hadde gått for den store over her fra Jula, jeg var på jula og så på en sånn da den stod der, jeg elsker å bade og hadde jeg ikke hatt badekar så hadde jeg kjøpt den store balja fra jula, så ut som man kan bade behagelig oppi der!  

Anonymkode: 6c52d...8f2

Takk for anbefaling! ♥️ Ja, den har jeg lyst på :) 

Anonymkode: c83a5...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...