Gå til innhold

Vi venter på sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Niny

Såå herlig! 😍

Hos meg gikk det bra fort fra jeg kjente første antydning til at jeg kjente oftere og oftere. Så kjente jeg innen en uke hver eneste dag når jeg enten la meg ned for å slappe av på dagtid eller når jeg la meg om kvelden. Kun når jeg lå musestille, gjerne etter litt bevegelse. Tenk hvis eldstejenta får kjenne noe om bare en liten uke kanskje? 😍😍❤️

Ååh nyt tiden du er i, den er så fin 🥰 Jeg er så langt nå at jeg stresser mer for at ting må være klart og at ting kan skje når som helst nå 🙈 (første baby i lokale termingruppen kom hin dagen) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fhuzzy

Åååå! Så koselig å endelig kjenne tydelig liv inne i magen 🥰😍 Kos deg masse med det! Og nå blir det nok bare mer og mer og kraftigere for hver uke :yvonne: Jeg hadde ikke trodd at det var så koselig med spark, så jeg skjønner at du har ventet og ventet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Love90

Så koselig å kjenne liv nå 🥰 er så spesielt og fantastisk! Spesielt de første tydelige bevegelsene der man vet helt sikkert at dette er babyen😍 gleder meg sånn til å komme dit selv🤩

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lykkefrø

Ååå, så koselig at du har begynt å kjenne de første små sparkene fra lille der inne! 🥰 Må være en helt magisk opplevelse å kjenne liv inni sin egen kropp! Livets største mirakel, uten tvil! Gleder meg til følge deg videre! 🌻

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Amatariel

22+0

Alltid deilig med lørdag og ny fullgått uke! Og nytt å fortelle nå er at mannen har fått kjenne det lille dultet! ❤️ Ble veldig overrasket! Er jo ikke mange dager siden jeg begynte å kjenne det selv, så trodde det tok tid før det kom utvendig. Men da vi la oss sent i går så syns jeg at det var ganske tydelige og rytmiske dult. Så etter det tredje fikk jeg mannen til å komme med hånden sin og jammen fikk han også kjenne to stk!

Såå gøy, og ble plutselig så virkelig for han også. Han har nemlig ikke involvert seg veldig ennå... Ikke så rart da vi knapt snakket om graviditeten før uke 18, men sånn generelt tror jeg han også glemmer ofte at jeg er gravid. Men blir nok litt annerledes fremover når det både begynner å vises og kjennes 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Valmue

Så koselig!!! 🥰 

Det er noe helt spesielt når man begynner å kjenne den lille. Da danner man liksom mer en relasjon og det hele føles så virkelig ut!! 🥰🙏🏻

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...