AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #1 Del Skrevet 19. mai 2021 Vi må oppgradere til større bil fordi det er en del hjelpemidler som må være med i bagasjerommet. Jeg ser på disse 2 og lurer på om noen her har en av dem eller kjenner til dem og kan gi meg pro og cons. Peugeot 5008 SUV 7 seter (vi trenger 5, så det blir ekstra bagasjerom) Ford S-Max 7 seter (igjen vi trenger bare 5, så det blir bagasjerommet som teller) Det må være automatgir og stabil bil. Har noen tanker å dele? Takker. Anonymkode: a22bd...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Del Skrevet 20. mai 2021 Har du prøvekjørt begge? Forden er kjent for å være mer pålitelig, mens jeg vil tro Peugeoten er mer behagelig å kjøre og sitte i. Den er også noe nyere. Franskmannen taper nok verdi litt fortere; fordel om du skal kjøpe brukt. Anonymkode: 1080d...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Del Skrevet 20. mai 2021 Har 5008. Har alltid vært fornøyd med den. Veldig praktisk innvendig og har hatt veldig lite trøbbel med den. Går som ei klokke og stort bagasjerom. Anonymkode: 42120...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Del Skrevet 20. mai 2021 TS her. Nei, jeg har ikke prøvekjørt. Jeg ville samle litt info slik at jeg ikke kaster bort tid på biler som er uaktuelle. Planen er å kjøpe brukt, ja. Anonymkode: a22bd...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 20. mai 2021 #5 Del Skrevet 20. mai 2021 Jeg har hatt Peugeot og kommer aldri til å kjøpe det merket igjen. Ikke nok med at ting hele tiden røk, men det var f.eks tydeligvis umulig å vite hvilken girkasse som var korrekt, slik at verkstedet måtte bestille inn 3 ulike og teste monteringen. Kjøp Ford. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #6 Del Skrevet 20. mai 2021 Alle bilmerker har mandagsbiler. Jeg har hatt Ford som har stått mer på verksted på garantireparasjoner enn jeg rakk å kjøre den, samt at jeg har hatt Ford som har vært helt problemfrie. Peugeot har jeg utelukkende positive opplevelser med. Var et par ting som ikke jeg visste om engang, som Bertel O. Steen ordnet på service helt automatisk. Hos RS og Ford har jeg vært nødt til å påpeke ting hver gang. Hvis du snakker om nyere 5008/3008, så ville jeg valgt den 10/10 ganger. Den ser unektelig mye moderne ut utvendig, samt at den har et svært moderne interiør. Selv enkelte nye biler i dag ser gammeldagse ut innvendig sammenlignet med den. Flere nye bilmodeller kopierer til og med Peugeot og deres designspråk. Ford har dessverre sett gammeldags ut innvendig i sikkert 10 år allerede. Ser du på "eierne mener" hos Broom, så er flertallet mer fornøyd med Peugeot enn Ford (såvidt). Anonymkode: 986b2...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisevt Skrevet 21. mai 2021 #7 Del Skrevet 21. mai 2021 Har kjørt mye peugeot 5008 og liker den veldig godt. Eneste jeg misliker på de nyeste 5008 SUV er størrelsen på rattet. Man blir fort vandt til det, men det er som et nesten firkanta barneratt. Ellers er det god plass, komfortable seter, mange gode førerstøttesystemer og generelt en fin bil. Også veldig god bagasjeromsplass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå