Marris75 Skrevet 5. september 2005 #1 Del Skrevet 5. september 2005 Min sønn på 2 år er fått omgangsyke og kaster opp. Hva kan jeg gi han å spise? Han bør vel spise noe. Han drikker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesteline Skrevet 5. september 2005 #2 Del Skrevet 5. september 2005 tørre kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. september 2005 #3 Del Skrevet 5. september 2005 Jeg fikk alltid havresuppe da jeg var liten og hadde omgangssyke. Litt usikker på hvordan det lages, men jeg tror det var som veldig tynn havregrøt kokt på vann. Binder magen eller noe tror jeg. Og cola med litt lite kullsyre. Ingefær er bra mot kvalme, men vet ikke om det hjelper noe mot selve omgangssyken (eller om det er dumt å gi til barn...) Trekk litt fersk ingefær i vann og avkjøl. Smaker litt sitrusaktig. Omgangssyke er forresten det værste som fins. Håper han blir frisk snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yvette Skrevet 5. september 2005 #4 Del Skrevet 5. september 2005 Ingefær i vann og salte kjeks er bra, det aller viktigste er som sagt at gutten får i seg rikelig med væske. Gi han så mye han orker. Når han er litt bedre kan du forsøke loff, ris, kylling uten skinn og fiskeboller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. september 2005 #5 Del Skrevet 5. september 2005 Vi fikk alltid kapteinkjeks og blåbærsaft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 5. september 2005 #6 Del Skrevet 5. september 2005 Eplemost blandet med farris gir både salt og litt energi. Kjeks (ikke søte) er bra. Hørte en gang at gele skal være fint, men har ikke prøvd det ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå