AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #1 Del Skrevet 16. mai 2021 Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg liker best. Skal brodere selv, og ser for meg at perler blir vanskeligst. Hva ville dere valgt? Anonymkode: 08873...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #2 Del Skrevet 16. mai 2021 Det spørs hva som hører til bunaden, ikke alle bunader der det er et valg. Jeg har hardangerbunad med perler og syns det er nydelig, mens venninnen min har nordhordlandsbunad med brodert bringeduk som også er veldig fin. Anonymkode: e8d91...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #3 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det spørs hva som hører til bunaden, ikke alle bunader der det er et valg. Jeg har hardangerbunad med perler og syns det er nydelig, mens venninnen min har nordhordlandsbunad med brodert bringeduk som også er veldig fin. Anonymkode: e8d91...3d0 Det er en nordhordlandsbunad, og sånn jeg har forstått det kan man velge enten perler eller korssting på denne Anonymkode: 08873...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 16. mai 2021 #4 Del Skrevet 16. mai 2021 Jeg ville valgt perlebroderi, jeg syns det er veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #5 Del Skrevet 16. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er en nordhordlandsbunad, og sånn jeg har forstått det kan man velge enten perler eller korssting på denne Anonymkode: 08873...e3c Vinterbunaden (den sorte) har brodert bringeduk, mens festbunaden (den rød) i prinsippet kan velge, men brodert er absolutt mest vanlig. Anonymkode: e8d91...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2021 #6 Del Skrevet 16. mai 2021 Jeg synes perler er penest!! Anonymkode: 9474c...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå