Smørblomsten Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Hva er best? Vurderer å kjøpe orginalposen til Quinny Freestyle 3 XL Comfort-vognen. Denne har fleece innvendig... Hva anbefaler dere? Erfaringer? Er denne type posen varm nok på vinterstid alene oppi vognen? Eller burde jeg gå for ull/skinnpose? På forhånd takk for evt svar
la Flaca Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Ville helt klart holdt meg unna kunstige materialer, som etter min erfaring blir klamt og svett. Ull holder på varmen, men isolerer andre veien også! Konklusjon: Kjøp ullpose!
Nala Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Jeg har sydd en fleecepose til vogna. Denne er ikke tykk, så jeg bruker den kun på våren og om sommeren. Likevel er det ingen tvil om at fleece fort blir klamt. Hvis det var en helårspose jeg var ute etter, hadde jeg definitivt styrt unna fleece.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 Jeg ville ikke valgt vanlig fleece. Det er klamt og brannfarlig. Ullfleece er selvfølgelig helt ok.
Glitter Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 Jeg har saueskinnspose til vognen på vinteren og er superfornøyd
Trill Skrevet 6. september 2005 #6 Skrevet 6. september 2005 Ville IKKJE valgt fleece vertfall. Det blir jo så klamt. Ull er best- uten tvil. Min sønn låg i lammeullspose- kjempeherlig.
Smørblomsten Skrevet 6. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2005 OK, da er det ingen tvil: ullpose blir det
OleBrumm Skrevet 7. september 2005 #8 Skrevet 7. september 2005 Bare husk å sjekk at du får plass til en slik pose i Quinny vognen din. Vi fikk ikke voksi pose til å passe i vår vogn (baggen) fordi den var for stor. Brukte orginalposen, var okei den, men når det var skikkelig kaldt la jeg et ullpledd inni posen sånn for sikkerhetsskyld.
14062003 Skrevet 7. september 2005 #9 Skrevet 7. september 2005 Den posen til Quinny mener jeg er såpass tynn at den ikke er noe å bruke på vinteren - om du tenkte på det. Jeg går for naturmaterialer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå