AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Del Skrevet 13. mai 2021 Fjerna litt rust og halvveis vekk med lakken på felgene. Var full rusta og hater dette. Så tenkte å lakke over dem kjapt i kveld, eller jeg må siden jeg har grunnet dem. Er bare sånn jalla lakking dette og bryr meg ikke helt om finnishen. Er en gammel blå SUV dette her og jeg er 40 (ikke råne alder). Problemet er, jeg har ikke grått, sort eller hvit . Har flere spray bokser i knall farger. Lilla, rød, gul, bronze, bladgrønn, grønn metallic og mørkerød. Hva i himmel skal jeg velge uten å bli ekstremt flau i morgen når jeg skal på jobb? Må males når det er grunna nå, eller lakkes da. Anonymkode: 73602...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Del Skrevet 13. mai 2021 Lag en prøve av hver farge og hold det mot fargen på bilen, så ser du hva som kan passe best. Anonymkode: e5acc...c2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Lag en prøve av hver farge og hold det mot fargen på bilen, så ser du hva som kan passe best. Anonymkode: e5acc...c2c Sånn etter mitt syn, blir det da metallic gult. Men ønsker jo ikke skille meg ut og få noe som helst glaning. Har nettopp flytta hit til denne lille bygda og har skoleunge. Redd for at hun skal bli ertet for sånt. Anonymkode: 73602...b6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Del Skrevet 13. mai 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn etter mitt syn, blir det da metallic gult. Men ønsker jo ikke skille meg ut og få noe som helst glaning. Har nettopp flytta hit til denne lille bygda og har skoleunge. Redd for at hun skal bli ertet for sånt. Anonymkode: 73602...b6c Da tar du den som ser mest mulig diskret ut. Anonymkode: e5acc...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå