Gå til innhold

Liker du å gå å titte på kjøpesenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fnuggolina

Det er noe av det aller verste jeg vet, faktisk.

Tar på meg hodetelefoner, hiver i meg kaffe og prøver få ærender unna kjappest mulig.

Kjøper aller helst på nett.

Hater viiiiiirkelig typisk shopping. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Ikke for å være negativ, men er det ikke veldig innestengt følelse å jobbe der? Er du ute å lufter deg i pausen?

Anonymkode: fac89...aa2

Bare når det er fint vær ute.. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, drar aldri for å titte uten mål og mening. De gangene jeg "titter" er hvis jeg skal kjøpe en gave uten å ha planen klar.

Da jeg var yngre elsket jeg riktignok å "shoppe". Var jo da ingenting jeg trengte, men var bare generelt på utkikk etter klær. Denne hobbyen kunne jeg nok tatt opp igjen om jeg ble rik 😅 det var kjøp av leilighet (så bil, bryllup, hus og så barn), som gjorde at pengene prioriteres på andre ting.

Anonymkode: 52aaa...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av det verste jeg kunne tenkte meg. Husker endel venninner var sånn da vi var tenåringer. Jeg hatet det som pesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye smitte i mitt område for tiden så går ikke på kjøpesenter før jeg skal ha noe, imorgen må jeg dit og da går jeg stort sett kun i de butikkene jeg skal noe.  Før corona kunne jeg dra for å  kikke men ikke nå lengre, ikke gøy å måtte bruke munnbind for lenge heller. 

Anonymkode: 568fb...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å like det, for det er en lett tilgjengelig "aktivitet" for meg. Men, jeg blir bare sliten i hodet og husker ikke hva jeg vil se på, hva jeg har sett på, blir forvirra og får hodepine. Jeg må ha en lapp med en ikke for omfattende plan, følge den, og dra hjem. (Før korona kunne jeg avslutte med å chille på kafé.)

Anonymkode: 88556...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg får "butikksyken" med en gang. Bestemmer meg alltid for hva jeg skal ha før jeg handler, enten det er mat eller andre ting. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/13/2021 at 6:19 PM, AnonymBruker said:

Liker du å gå å titte på kjøpesenter kun for å titte? Samme om det er Korona eller ikke. Jeg gjør det🙈

Anonymkode: 32ad3...231

Ja, elsker å spankulere rundt og beundre arkitekturen i norske kjøpesentre. Alt jallarælet på innsiden bryr jeg meg derimot katten i.

Anonymkode: c6987...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det har eg heller ikkje tid til med små barn, hus, mann og 100% jobb.

Anonymkode: ffbe5...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

font skrev (På 13.5.2021 den 18.37):

Nei, overhodet ikke. Jeg ser ikke vitsen, og synes det er dørgende kjedelig. Hvis jeg først er på et kjøpesenter, da vet jeg hva jeg skal ha på forhånd, handler det, og går igjen 😆 

I hear you. 

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei, kan ikke tenke meg noe som suger mer energi og er kjipere. Traske rundt i grusom inneklima på harde gulv og kikke etter noe å bruke penger på? Nei takk. Jeg samler opp ting i et halvt år før jeg drar på kjøpesenter, og unngår det så langt jeg kan...

Anonymkode: a167e...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2021 den 18.47):

Ikke for å være negativ, men er det ikke veldig innestengt følelse å jobbe der? Er du ute å lufter deg i pausen?

Anonymkode: fac89...aa2

Det blir en vane som mye annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det syns jeg er utrolig kjedelig

Anonymkode: 6f94b...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. 
 

De gangene jeg gjør det har det skapt masse behov for ting jeg ellers ikke ville tenkt så mye på å kjøpe. Som igjen er dumt for lommebok(hvis jeg kjøper det) , eller evt skaper en viss uro/ kjip følelse hvis jeg ikke har råd til å kjøpe d;(

Anonymkode: 76a44...782

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

« tittere» er virkelig en drøm for oss som jobber på kjøpesenter om dagen 🤣 vi har lov og slippe inn så få, det er kø utenfor butikken av folk som faktisk vil kjøpe noe, så kommer det inn venninnegjenger som skal « bare skal titte litt» , imens de skravler seg imellom, og vi står og tripper for og kunne slippe inn kundene vi så sårt trenger 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjøre det rett og slett for å lufte hodet litt og se folk. Jeg shopper ikke så mye og kan fint gå på senter uten å bruke penger.

Her er jeg ikke lenge på senter,jeg foretrekker å gå i sentrum når solen skinner.

Anonymkode: 68db8...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eneste jeg  handler på kjøpesenteret her er vin og sprit.

Anonymkode: f9949...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/13/2021 at 6:47 PM, AnonymBruker said:

Ikke for å være negativ, men er det ikke veldig innestengt følelse å jobbe der? Er du ute å lufter deg i pausen?

Anonymkode: fac89...aa2

Det er ikke så veldig annerledes enn det er å sitte hjemme i 8 timer, eller sitte på et kontor, eller løpe rundt på et sykehus 8 timer. Vi skulle vel alle ønske at vi kunne "lufte oss" store deler av arbeidsdagen, men sånn er det altså ikke.

Anonymkode: 90bd4...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...