Gå til innhold

Liker du å gå å titte på kjøpesenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker du å gå å titte på kjøpesenter kun for å titte? Samme om det er Korona eller ikke.

Jeg gjør det🙈

Anonymkode: 32ad3...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei absolutt ikke. Kjedelig kjedelig kjedelig. Liker ikke shopping som aktivitet, for meg er det bare nødvendighet. I storbyer sitter jeg på fortauet og kikker på folk mens de andre er i butikker og kikker på ting. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, før korona kunne jeg gå på kjøpesenter et par timer hver dag. 

Anonymkode: 48c78...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg liker ikke å titte på kjøpesentere, bygningsmassen i seg selv er ikke så interessant.

Jeg liker derimot å titte på ting som er på kjøpesenteret ;) 

Anonymkode: 950cc...343

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det har jeg ikke tålmodighet til. Jeg drar på senteret kun hvis jeg er ute etter noe spesifikt. Da kikker jeg feks etter bukser hvis jeg skal ha en bukse i de butikkene jeg pleier å handle i. 

Unntaket for å bare kikke er vel julegaver. Da kikker jeg litt, men som regel vet jeg ca hva jeg er ute etter på forhånd da også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tror det kommer av at jeg vokste opp 3 timer fra kjøpesenter og det var alltid spennende, og det er det fremdeles den dag i dag😅 Gleder meg til alt dette er over og jeg kan dra og vindushoppe for meg selv igje 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Nei, hvis jeg går og ser så er det for å kjøpe noe. Å gå og se kun for å er for meg meningsløst. Hvorfor skal jeg se på ting jeg ikke har tenkt å kjøpe? 

Jeg kan ende opp med å kjøpe noe jeg ikke hadde tenkt, men i utgangspunktet drar jeg hvis jeg er på jakt etter noe spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men jeg liker gater med frittstående butikker, litt utstilling på fortauet og sånt. Savner gamledager 😀

Anonymkode: 1af3b...2a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thjelp skrev (3 minutter siden):

Ja, tror det kommer av at jeg vokste opp 3 timer fra kjøpesenter og det var alltid spennende, og det er det fremdeles den dag i dag😅 Gleder meg til alt dette er over og jeg kan dra og vindushoppe for meg selv igje 

Samme her🙂

Anonymkode: 3aacd...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hater å gå i butikker, så haster like fort inn som ut igjen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, drar dit for å titte på fine damer. Mye deilige damer på kjøpesenter.

Anonymkode: 5ad70...17e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Mye fordi jeg er kronisk syk og forsøker komme meg ut blant folk iblant.  Gå rundt og kjøpe en kopp kaffe er en måte å komme seg ut på, slik at jeg ikke blir sittende hjemme dag etter dag, år etter år. 

Anonymkode: 1fc32...586

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg har aldri likt shopping og ikke å gå å se på ting på et senter. Men hyggelig med en kafe tur en gang i blant for å "se på livet" 

Anonymkode: 0c103...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, overhodet ikke. Jeg ser ikke vitsen, og synes det er dørgende kjedelig. Hvis jeg først er på et kjøpesenter, da vet jeg hva jeg skal ha på forhånd, handler det, og går igjen 😆 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjedelig. Kjøpesenter er jo uten vinduer, helt innstengt. Stakkars mennesker som jobber i den bunkersen.

Går dit kun for å handle.

Jeg er et ute-menneske.

Men elsker å sitte på kafe å se.

Anonymkode: fac89...aa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei.

Som flere andre her så går jeg bare dit hvis jeg skal ha noe spesifikt. Når/om jeg har funnet det så kjøper jeg det og går igjen.

Anonymkode: 46df1...892

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker du å gå å titte på kjøpesenter kun for å titte? Samme om det er Korona eller ikke.

Jeg gjør det🙈

Anonymkode: 32ad3...231

Jeg jobber på et så jeg føler jeg får min dose av kjøpesentre fra det. :sjenert: Orker ikke å gå og titte i butikker. Må ha en grunn for å løpe i butikker, men hvis jeg f.eks går inn i en klesbutikk fordi at jeg trenger truser også kan jeg komme på at jeg også trenger en jakke. Har en tendens til å gjøre ting i siste liten :ler: Alt skal gjerne ha revnet... før jeg går for å handle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 minutt siden):

Jeg jobber på et så jeg føler jeg får min dose av kjøpesentre fra det. :sjenert: Orker ikke å gå og titte i butikker. Må ha en grunn for å løpe i butikker, men hvis jeg f.eks går inn i en klesbutikk fordi at jeg trenger truser også kan jeg komme på at jeg også trenger en jakke. Har en tendens til å gjøre ting i siste liten :ler: Alt skal gjerne ha revnet... før jeg går for å handle. 

Ikke for å være negativ, men er det ikke veldig innestengt følelse å jobbe der? Er du ute å lufter deg i pausen?

Anonymkode: fac89...aa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det syns jeg er veldig kjedelig, går kun innom og kjøper det jeg vet jeg skal ha og så fort ut igjen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...